Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Laatste waarschuwing, blijf ontopic of dit topic gaat op slot...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Daar kan ik dan duidelijk over zijn, net als het nieuwsartikel blijven alle zaken hier ook staan zoals ze er staan en wordt er niets verwijderd..
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Was volgens mij niet bedoeld als geintje maar als grapjes vrije vraag.
Inderdaad de moderators beslissen daar over, wel zal deze hele topic dan erg uitgedund worden als dit soort dingen gewist moeten worden...maar goed dat is aan de moderators hier.....
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Let overigens op met humor knipogen enzo, wordt hier niet gewaardeerd . Of geldt dat alleen voor mij ? |
|
|||
|
|||
Kijk uit Fidler, of ik ga me hier ook in mengen. Je bedrijf gaat te ver.
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd, Fidler, zijn er al mensen geweest die je handleiding gekocht hebben? En waren ze boos toen ze erachter kwamen dat er héél veel gratis guides zijn?
Als je echt zo'n groot hart hebt bied je je diensten toch gewoon gratis aan? IpC is gelukkig gratis (anders was ik geen lid geworden) en ik heb er zooooveel geleerd... Dat heet elkaar helpen, en elkaar blij maken. Een unlock guide is ook te vinden op IpC, en kost helemaal niets.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind dat sommige mensen te veel aannames doen en die hier als feiten gebruiken waardoor het lijkt dat ik te ver ga. Er wordt op iedere slak zout gelegd. Feiten zijn duidelijk, ik verkoop een handleiding en support. Ook maak ik gebruik van freeware software in mijn handleiding, software waarnaar gelinked wordt en die NIET in mijn download pakket zit. Ik probeer dit zo duidelijk mogelijk te maken op mijn site en luister hierbij naar kritiek in dit topic. Wel blijf ik commercieel dus ik moet mijn dienst wel zien te verkopen. Dat het eerst "verkeerd" stond op mijn site geef ik ook gewoon toe, ik was te gehaast begonnen. Uit menselijkheid en niet uit angst heb ik daarop besloten aanpassingen te maken. Dit alles wordt door de iPhone unlock puristen als kwalijk gezien maar theoretisch is er niets op aan te merken. Ethisch mag iedereen zijn mening hebben natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg | Kurtaul | iPad algemeen | 0 | 18-12-10 17:57 |
iPhone lijkt weer gelocked te zijn | keers | iPhone algemeen | 14 | 16-12-07 19:58 |
|
|