//

Unlock Dieven zijn weer op pad !

Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Die vraag van mij was sarcastisch bedoeld... en ik doelde op jouw site, niet dia van Jody. Dat je nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 04-01-09, 17:56
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Die vraag van mij was sarcastisch bedoeld... en ik doelde op jouw site, niet dia van Jody.

Dat je nu snel wat hebt aangepast heb je puur gedaan om een goede kerel te lijken, als die screenshot nooit was gepubliceerd had je dat niet geplaatst.

Als je wilt weten wie een artikel geschreven heeft: onder de titel staat een knopje meer info, klik je daar, dan zie je staan dat Gonny het geschreven heeft. Dan klik je even verder naar de colofon, en zie je alles staan over Gonny wat je maar wilt weten.
Ik zou trouwens nu niet boos worden op Gonny, want jij bent degene die rare dingen doet...

Hoho, ik mijn site gisteravond laat aangepast naar aanleiding van de discussie in dit topic. Even goed lezen dus.
Het bericht met het screenshot was naar mijn weten toen nog niet geplaatst !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 04-01-09, 17:58
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Hoho, ik mijn site gisteravond laat aangepast naar aanleiding van de discussie in dit topic. Even goed lezen dus.
Het bericht met het screenshot was naar mijn weten toen nog niet geplaatst !
Oké, dat geloof ik dan maar, maar kijk: Gonny en Jean-Paul (de mensen achter deze site) zijn nu in Amerika omdat ze dan naar Macworld kunnen. Ze hebben per dag dus maar een paar keer de tijd om op internet te gaan. Waarschijnlijk is dit artikel gisteren al geschreven, en hebben ze ingesteld dat 'ie vandaag geplaatst zou worden.
  #83  
Oud 04-01-09, 20:05
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

En nog steeds staat er op zijn site:
  • Software voor Windows and Mac
  • Wij maken onder andere gebruik van de freeware tool yellowsn0w
Software wordt er dus niet geleverd (alleen handleiding) dus dat klopt nog steeds niet. En mensen zullen met zo'n tekst begrijpen dat jij hun de yellowsn0n applicatie gaat geven. Niet echt handig om dat zo op de site te zetten. Nog steeds verwarring alom dus en geen correcte info op de site.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #84  
Oud 04-01-09, 20:12
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

@ Fidler, ik kan je alvast meedelen dat er niets zal aangepast worden aan het nieuwsbericht. Ik denk nou echt niet dat jij in een positie bent om zoiets te vragen, als je even denkt ga jij en alleen jij hier in de fout, noch iphoneclub en noch dev-team.
  #85  
Oud 04-01-09, 20:19
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik denk dat hij gewoon geschrokken is van de reacties en nu boos is omdat het voor op de pagina staat. Wat ik gister ook al zij: hij is zelf verantwoordelijk voor de dingen die hij op zijn website schrijft, dit zijn de gevolgen er van, met je maar uitlijken voor je iets plaatst op je site.

En nog klopt er niets van zoals scorpiosoft ook al aangeeft, nog steeds is het verwarrend/misleidend. Maar goed, ik ga er allemaal niet meer over vallen, dit om het te 'te heet' op te laten lopen in deze topic.

Wel vind ik dan Gonny zeker niet fout zit, het stond er zoals het er stond, dingen aanpassen omdat je schrikt wil nog niet zeggen dat mensen het dan allemaal opeens vergeten zijn.

Maar goed, even voor de duidelijkheid, het gaat natuurlijk niet alleen om Fidler maar om alle unlockers die misbruik maken van dit soort dingen, sommige maken het nog gekker.

Een rectificatie eisen......nee is niet terecht!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #86  
Oud 04-01-09, 20:23
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
@ Fidler, ik kan je alvast meedelen dat er niets zal aangepast worden aan het nieuwsbericht. Ik denk nou echt niet dat jij in een positie bent om zoiets te vragen, als je even denkt ga jij en alleen jij hier in de fout, noch iphoneclub en noch dev-team.
Als er onjuistheden geplaatst worden ben ik zeker in de positie om dat aan te kaarten.

Volgens mij waren we even eerder tot de eindconclusie gekomen dat het geen probleem was om een handleiding en support tegen betaling aan te bieden. Precies wat ik doe dus ! En het staat duidelijk op m'n pagina dat de software die gebruikt wordt een freeware tool is, met bronvermelding en credits. En deze software wordt nergens in mijn pakket meegeleverd.

Er zijn vele unlock sites die dit "vergeten" te vermelden of die de software wel aanbieden en nu juist degene die het wel zo eerlijk mogelijk probeerd te doen die wordt in een kwaad daglicht gesteld en vergeleken met een dief zoals Jordy....

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie mijn manier van handelen afkeuren maar ik probeer het wel eerlijk te houden en mensen niet om de tuin te leiden.
  #87  
Oud 04-01-09, 20:27
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Als er onjuistheden geplaatst worden ben ik zeker in de positie om dat aan te kaarten.

Volgens mij waren we even eerder tot de eindconclusie gekomen dat het geen probleem was om een handleiding en support tegen betaling aan te bieden. Precies wat ik doe dus ! En het staat duidelijk op m'n pagina dat de software die gebruikt wordt een freeware tool is, met bronvermelding en credits. En deze software wordt nergens in mijn pakket meegeleverd.

Er zijn vele unlock sites die dit "vergeten" te vermelden of die de software wel aanbieden en nu juist degene die het wel zo eerlijk mogelijk probeerd te doen die wordt in een kwaad daglicht gesteld en vergeleken met een dief zoals Jordy....

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie mijn manier van handelen afkeuren maar ik probeer het wel eerlijk te houden en mensen niet om de tuin te leiden.
Het zal zeker niet worden aangepast omdat je naam/bedrijf niet eens genoemd wordt. Het is maar een voorbeeld wat meerdere sites doen.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #88  
Oud 04-01-09, 20:35
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Het zal zeker niet worden aangepast omdat je naam/bedrijf niet eens genoemd wordt. Het is maar een voorbeeld wat meerdere sites doen.
Maar het is dus een fout voorbeeld, ik herken mijn eigen site, net als veel forumbezoekers. Die denken nu dus dat ik nog steeds helemaal fout bezig ben. Neem dan lekker een ander screenshot van een "foute" site of vermeld dat er ook sites zijn die zich gebeterd hebben.

Wie gaat er eigenlijk over geplaatste berichten op de frontpage ?
  #89  
Oud 04-01-09, 20:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Volgens mij waren we even eerder tot de eindconclusie gekomen dat het geen probleem was om een handleiding en support tegen betaling aan te bieden. Precies wat ik doe dus
Dat waren we inderdaad, tot ik iets heel anders tegen kwam in de FAQ van je website, daar kreeg ik toch een stevige pijn in mijn buik van, het geen dat er op je site stond stond lijnrecht tegen over het geen dat je hier beweerde!

Dat je dat snel aanpast omdat je terug schrikt van de reacties hier wil nog niet zeggen dat alles op eens vergeten is. Het stond er 100% en keihard, je zit gewoon fout.

En zoals Michael ook schijft, je naam of website worden totaal niet genoemd, er is niets verkeerd aan het stuk op de homepage.

Maar goed ik ga stoppen met deze topic, zoals ik gister ook al zij zeg ik nu voor de laatste keer, het is mij (en ik denk vele andere) meer dan duidelijk. Ik heb het dan niet alleen over jou persoonlijk maar over de unlockers in het algemeen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Maar het is dus een fout voorbeeld, ik herken mijn eigen site, net als veel forumbezoekers. Die denken nu dus dat ik nog steeds helemaal fout bezig ben. Neem dan lekker een ander screenshot van een "foute" site of vermeld dat er ook sites zijn die zich gebeterd hebben.

Wie gaat er eigenlijk over geplaatste berichten op de frontpage ?
Ik denk de webmaster(s)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door King1987; 04-01-09 om 21:26. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub
  #90  
Oud 04-01-09, 20:41
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Als er onjuistheden geplaatst worden ben ik zeker in de positie om dat aan te kaarten.

Volgens mij waren we even eerder tot de eindconclusie gekomen dat het geen probleem was om een handleiding en support tegen betaling aan te bieden. Precies wat ik doe dus ! En het staat duidelijk op m'n pagina dat de software die gebruikt wordt een freeware tool is, met bronvermelding en credits. En deze software wordt nergens in mijn pakket meegeleverd.

Er zijn vele unlock sites die dit "vergeten" te vermelden of die de software wel aanbieden en nu juist degene die het wel zo eerlijk mogelijk probeerd te doen die wordt in een kwaad daglicht gesteld en vergeleken met een dief zoals Jordy....

Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie mijn manier van handelen afkeuren maar ik probeer het wel eerlijk te houden en mensen niet om de tuin te leiden.
Kerel, je kletst gewoon ****ing hard uit je nek. Er staat nergens dat er geen software wordt meegeleverd. En dan reken ik die stomme disclaimer niet mee, het is namelijk pure oplichterij als jij vindt dat het telt als het daar staat. Alsof iemand die pagina leest.

Kijk maar mee:
  1. Geen technische kennis noodzakelijk
  2. Gemakkelijkste iPhone 3g unlock methode beschikbaar
  3. Gebruik iedere simkaart die je wil
  4. Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE
  5. Unlock je iPhone in enkele minuten
  6. Directe download na betaling
  7. Snelle en veilige betaling via PayPal of iDeal
  8. Nederlandse handleiding !!
  9. Slechts € 24,95
  10. Geschikt voor Windows and Mac
  11. Wij maken onder andere gebruik van de freeware tool yellowsn0w
  12. Credits hiervoor gaan naar het Dev Team
  13. Snelle E-mail support

Punt 2 en punt 5: Jouw handleiding is geen unlockmethode. Als ik een handleiding van een broodrooster heb, kan ik daar geen broodje mee roosteren.

Punt 10: Klopt ook geen zak van. Jouw handleiding is hoogstwaarschijnlijk een PDF, en die kan platformonafhankelijk geopend worden, ook op Linux bijvoorbeeld. Mocht het geen PDF zijn, dan nog slaat deze regel totaal nergens op.

Punt 11: Dit klinkt nogal vaag. Wie zijn "wij"? Jouw bedrijfje? Of jij en je klant samen? Mocht het je bedrijf zijn, dan is het onnodige verwarrende informatie. Mocht je jij en de klant bedoelen, dan zou ik de formulering anders doen. (Daarnaast klinkt "wij" als je daarmee jij en je klant bedoelt direct wat "intiem"...)

Punt 12: Credits waarvoor? Voor het gebruik van de tool? Daar hoef je geen credits voor te geven. Voor de tool zelf wel, maar jij levert die tool niet eens, dus weer is dit verwarrende en overbodige informatie.

Edit: Laten we de rest van je site ook nog even grondig bestuderen:

De pagina disclaimer:
  1. Wij kunnen geen enkele garantie verlenen betrekking hebbende op de correcte werking van de software.
  2. De software zelf is freeware, deze is vrij verkrijgbaar op internet.Echter niet gecombineerd met onze duidelijke handleidingen en support.
  3. Ook zijn wij niet aansprakelijk voor enige vorm van (gevolg)schade in welke vorm dan ook door het gebruik van de hier verkrijgbare software. De unlock handleidingen en de tool zijn uitvoerig getest.
  4. U betaalt hier voor de handleidingen behorend bij de software en best-effort ondersteuning via de mail.
  5. Uw aankoop is definitief, wij geven GEEN geld terug.

Punt 2: Je hebt het hier over een combinatie van de software en jouw handleiding. Je leverde toch alleen de handleiding, waar tover je die combinatie dan vandaan?

Punt 3: "Hier verkrijgbare software"? Heb je het over je handleiding? Dat is geen software. Heb je het over yellowsn0w/QuickPWN/PwnageTool? Die leverde je toch niet?

Punt 4: Ook weer vaag en wazig...

Dan de F.A.Q.:
  1. Werkt de tool met iedere iPhone 3G ?
    De tool werkt in principe met elke iPhone 3G, er zijn echter 3 randvoorwaarden.
  2. Welke randvoorwaarden zijn dit ?
    Een begrijpelijke tweede vraag. De drie voorwaarden zijn :
    1. De iPhone 3G unlock werkt alleen met een modem baseband van 02.28.00 of eerder.
    2. De iPhone 3G zal jailbroken moeten zijn. Dit klinkt lastig maar dit is onderdeel van onze unlock methode.
    3. Je hebt een werkende draadloze internet verbinding (Wi-Fi) nodig om de unlock te kunnen installeren.
  3. Hoe weet ik zeker dat ik de goede modem baseband heb ?
    Als de iPhone een firmware van 2.2 heeft dan zit je goed. Heb je firmware 2.2 nog niet geinstalleerd dan kan je dit doen via iTunes..
  4. Hoe check ik de Baseband versie ?
    Ga op je iPhone naar : Settings->General->About->Modem Firmware.
    Of in het Nederlands : Instellingen->Algemeen->Info->Modem Firmware.
  5. Werkt de tool met Windows of Mac ?
    De tool is platform onafhankelijk, deze tool zal werken via Cydia. Cydia is deel van het jailbreak proces welke uitvoerig uitgelegd zal worden in onze unlock beschrijving.
  6. Wat zit er in het totale pakket ?
    Ons pakket bevat een uitgebreide, zelfgeschreven, handleiding en maakt gebruik van een freeware unlocktool.
    Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail.
  7. Ik heb het pakket gedownload maar de gids start niet !
    Ons pakket is een zip bestand, pak deze eerst uit naar een nieuwe map voordat u de gids start.

Punt 2.1: Dit is verder niks met de correctheid van jouw manier van handelen, maar dit klopt niet. De tool werkt alleen met baseband 02.28.00, niet eerder.

Punt 2.2: "Unlockmethode"? Jij levert geen unlockmethode, maar een handleiding!

Punt 5: Jij levert geen tool, dus zie eerder in mijn bericht...

Punt 6: Ook hier is het weer heel onduidelijk...

Laatst gewijzigd door jonathan; 04-01-09 om 20:50.
  #91  
Oud 04-01-09, 21:02
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Kerel, je kletst gewoon ****ing hard uit je nek. Er staat nergens dat er geen software wordt meegeleverd. En dan reken ik die stomme disclaimer niet mee, het is namelijk pure oplichterij als jij vindt dat het telt als het daar staat. Alsof iemand die pagina leest.





Kijk maar mee:
  1. Geen technische kennis noodzakelijk
  2. Gemakkelijkste iPhone 3g unlock methode beschikbaar
  3. Gebruik iedere simkaart die je wil
  4. Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE
  5. Unlock je iPhone in enkele minuten
  6. Directe download na betaling
  7. Snelle en veilige betaling via PayPal of iDeal
  8. Nederlandse handleiding !!
  9. Slechts € 24,95
  10. Geschikt voor Windows and Mac
  11. Wij maken onder andere gebruik van de freeware tool yellowsn0w
  12. Credits hiervoor gaan naar het Dev Team
  13. Snelle E-mail support
Punt 2 en punt 5: Jouw handleiding is geen unlockmethode. Als ik een handleiding van een broodrooster heb, kan ik daar geen broodje mee roosteren.

Punt 10: Klopt ook geen zak van. Jouw handleiding is hoogstwaarschijnlijk een PDF, en die kan platformonafhankelijk geopend worden, ook op Linux bijvoorbeeld. Mocht het geen PDF zijn, dan nog slaat deze regel totaal nergens op.

Punt 11: Dit klinkt nogal vaag. Wie zijn "wij"? Jouw bedrijfje? Of jij en je klant samen? Mocht het je bedrijf zijn, dan is het onnodige verwarrende informatie. Mocht je jij en de klant bedoelen, dan zou ik de formulering anders doen. (Daarnaast klinkt "wij" als je daarmee jij en je klant bedoelt direct wat "intiem"...)

Punt 12: Credits waarvoor? Voor het gebruik van de tool? Daar hoef je geen credits voor te geven. Voor de tool zelf wel, maar jij levert die tool niet eens, dus weer is dit verwarrende en overbodige informatie.
Goed, gaan we weer :

Punt 2 en punt 5: Ik lever ook geen handleiding voor een broodrooster, ik lever een handleiding voor het maken van geroosterd brood waarbij ik onder andere uitleg hoe je het broodrooster hiervoor gebruikt.

Punt 10: Aangezien er ook nog een jailbreak aan voorafgaat die op een Mac net iets anders gaat dan op een Microsoft computer EN omdat ik veel vragen kreeg of het Mac danwel Windows georienteerd was heb ik dit nu duidelijk vermeld. Het pakket bestaat dan ook uit TWEE handleidingen, een voor Mac en een voor Windows met de screenshots behorende bij het gebruikte OS. Volledig HTML, dus platform onafhankelijk.

Punt 11: Het is ook nooit goed, hier vermeld ik dus dat "wij" (mijn bedrijfje dus) gebruik maken van software die door een ander gemaakt is zodat mensen niet denken dat IK de maker van de software ben.

Punt 12: Lijkt me duidelijk, eerst vermeld ik dat we gebruik maken van andermans software waarna ik dus vermeld wie dat zijn en ze de credits hiervoor geef.

Maar het lijkt toch allemaal verloren moeite, ik ben gewoon een fout persoon die enorm geschrokken is door alle negatieve publiciteit....
Of zou ik toch iemand zijn die ook wil leren van zijn fouten en luistert naar kritiek van anderen om er vervolgens mee aan de slag te gaan.

Met deze laatste boodschap hoop ik dat sommige mensen het nu eindelijk snappen.

Edit: Laten we de rest van je site ook nog even grondig bestuderen:
Ok dat doen we....



De pagina disclaimer:
  1. Wij kunnen geen enkele garantie verlenen betrekking hebbende op de correcte werking van de software.
  2. De software zelf is freeware, deze is vrij verkrijgbaar op internet.Echter niet gecombineerd met onze duidelijke handleidingen en support.
  3. Ook zijn wij niet aansprakelijk voor enige vorm van (gevolg)schade in welke vorm dan ook door het gebruik van de hier verkrijgbare software. De unlock handleidingen en de tool zijn uitvoerig getest.
  4. U betaalt hier voor de handleidingen behorend bij de software en best-effort ondersteuning via de mail.
  5. Uw aankoop is definitief, wij geven GEEN geld terug.
Punt 2: Je hebt het hier over een combinatie van de software en jouw handleiding. Je leverde toch alleen de handleiding, waar tover je die combinatie dan vandaan?

Combineer een gratis tool met mijn handleidingen en support en je hebt mijn unlock methode.

Punt 3: "Hier verkrijgbare software"? Heb je het over je handleiding? Dat is geen software. Heb je het over yellowsn0w/QuickPWN/PwnageTool? Die leverde je toch niet?

De software is toch via een link verkrijgbaar ?? Ik lever de link en zo verkrijgen de mensen dus via mijn handleiding de software die nodig is. Zonder dat ik deze in mijn download heb zitten !

Punt 4: Ook weer vaag en wazig...

Meest duidelijke stelling dat NIET betaald voor de benodigde software.



Dan de F.A.Q.:
  1. Werkt de tool met iedere iPhone 3G ?
    De tool werkt in principe met elke iPhone 3G, er zijn echter 3 randvoorwaarden.
  2. Welke randvoorwaarden zijn dit ?


    Een begrijpelijke tweede vraag. De drie voorwaarden zijn :
    1. De iPhone 3G unlock werkt alleen met een modem baseband van 02.28.00 of eerder.
    2. De iPhone 3G zal jailbroken moeten zijn. Dit klinkt lastig maar dit is onderdeel van onze unlock methode.
    3. Je hebt een werkende draadloze internet verbinding (Wi-Fi) nodig om de unlock te kunnen installeren.
  3. Hoe weet ik zeker dat ik de goede modem baseband heb ?
    Als de iPhone een firmware van 2.2 heeft dan zit je goed. Heb je firmware 2.2 nog niet geinstalleerd dan kan je dit doen via iTunes..
  4. Hoe check ik de Baseband versie ?
    Ga op je iPhone naar : Settings->General->About->Modem Firmware.
    Of in het Nederlands : Instellingen->Algemeen->Info->Modem Firmware.
  5. Werkt de tool met Windows of Mac ?
    De tool is platform onafhankelijk, deze tool zal werken via Cydia. Cydia is deel van het jailbreak proces welke uitvoerig uitgelegd zal worden in onze unlock beschrijving.
  6. Wat zit er in het totale pakket ?
    Ons pakket bevat een uitgebreide, zelfgeschreven, handleiding en maakt gebruik van een freeware unlocktool.
    Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail.
  7. Ik heb het pakket gedownload maar de gids start niet !
    Ons pakket is een zip bestand, pak deze eerst uit naar een nieuwe map voordat u de gids start.
Punt 2.1: Dit is verder niks met de correctheid van jouw manier van handelen, maar dit klopt niet. De tool werkt alleen met baseband 02.28.00, niet eerder.

Was typefoutje, bedankt, is nu aangepast.

Punt 2.2: "Unlockmethode"? Jij levert geen unlockmethode, maar een handleiding!

Daarover verschillen we dus van mening, en dat mag. Maar klanten zien het wel als totaal pakket, en dat is het uiteindelijk ook.

Punt 5: Jij levert geen tool, dus zie eerder in mijn bericht...

Als ik de tool niet lever mag ik dan niets over de werking zeggen ? Puur informatief dus.

Punt 6: Ook hier is het weer heel onduidelijk...

Staat gewoon gemeld wat er in het pakket zit, niets meer niets minder.

Laatst gewijzigd door Fidler; 04-01-09 om 21:20.
  #92  
Oud 04-01-09, 21:14
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Je kan er maar druk mee zijn.

Ik vind het op zich best een slimme manier om geld te verdienen.
Is dit niet wat die unlock-turken ook doen? Op de zwarte markt voor 25 gulden je telefoon laten unlocken terwijl de tools gewoon op internet staan.

Mijn mening is dat het niet voor commerciële doeleinden gemaakt is en het DEV-team dus volledig in hun recht staat om gevatte berichten te plaatsen incl waarschuwingen...

Als je er niet expliciet bijzet dat het enkel om de hulp gaat waarvoor betaald wordt, vind ik het misleidend.

'Hulp bij gratis tool; inclusief handleiding, voor 24.95, koop hier!'
  #93  
Oud 04-01-09, 21:15
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Sorry toch nog even een vraagje Fidler, niets negatiefs, gewoon een vraagje.

Citaat:
Het is ook nooit goed, hier vermeld ik dus dat "wij" (mijn bedrijfje dus)
Sta je ingeschreven bij de KvK, heb je een KvK nummer...aangezien je praat over (mijn bedrijfje dus) zie namelijk niets staan op je site.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #94  
Oud 04-01-09, 21:17
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

hebben we een zwartwerker te pakken?
wat zou die man van die blauwe enveloppen daar van vinden?

*ik lees nu op 2 plekken op de site dat het freeware is. Kijk als je je ogen in je broekzak hebt zitten als consument, dan verdien je het ook om genaaid te worden. Als je niet de moeite neemt om te gaan spitten in een forum, naar het juiste bericht, dan kan je ook de makkelijke weg kiezen en naar meneer Fildler gaan.
Hij geeft geen gerantie, maar als hij er voor zorgt dat (wilde gok) 95% correct geholpen wordt, dan zie ik steeds midner het probleem.....

*edit2
Op het profiel van Fidler staat:
Vrienden
Fidler heeft nog geen vrienden gemaakt


Lol, zal dat ooit gebeuren hier??

Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 04-01-09 om 21:26.
  #95  
Oud 04-01-09, 21:20
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Goed, gaan we weer :

Punt 2 en punt 5: Ik lever ook geen handleiding voor een broodrooster, ik lever een handleiding voor het maken van geroosterd brood waarbij ik onder andere uitleg hoe je het broodrooster hiervoor gebruikt.

Punt 10: Aangezien er ook nog een jailbreak aan voorafgaat die op een Mac net iets anders gaat dan op een Microsoft computer EN omdat ik veel vragen kreeg of het Mac danwel Windows georienteerd was heb ik dit nu duidelijk vermeld. Het pakket bestaat dan ook uit TWEE handleidingen, een voor Mac en een voor Windows met de screenshots behorende bij het gebruikte OS. Volledig HTML, dus platform onafhankelijk.

Punt 11: Het is ook nooit goed, hier vermeld ik dus dat "wij" (mijn bedrijfje dus) gebruik maken van software die door een ander gemaakt is zodat mensen niet denken dat IK de maker van de software ben.

Punt 12: Lijkt me duidelijk, eerst vermeld ik dat we gebruik maken van andermans software waarna ik dus vermeld wie dat zijn en ze de credits hiervoor geef.

Maar het lijkt toch allemaal verloren moeite, ik ben gewoon een fout persoon die enorm geschrokken is door alle negatieve publiciteit....
Of zou ik toch iemand zijn die ook wil leren van zijn fouten en luistert naar kritiek van anderen om er vervolgens mee aan de slag te gaan.

Met deze laatste boodschap hoop ik dat sommige mensen het nu eindelijk snappen.
Vaak is een laatste boodschap maar één boodschap. DIt is minstens je tiende laatste boodschap.

Verder heb ik geen zin meer in deze eindeloze discussie. Je probeert gewoon geld te verdienen op een ethisch foute manier, op dit moment mogelijk ook juridisch fout. Mocht je uiteindelijk je teksten aangepast hebben dat het wel juridisch legaal is (en nee, dat heb je nog niet gedaan), dan nog blijft het in mijn ogen (ethisch) fout.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Je kan er maar druk mee zijn.

Ik vind het op zich best een slimme manier om geld te verdienen.
Is dit niet wat die unlock-turken ook doen? Op de zwarte markt voor 25 gulden je telefoon laten unlocken terwijl de tools gewoon op internet staan.

Mijn mening is dat het niet voor commerciële doeleinden gemaakt is en het DEV-team dus volledig in hun recht staat om gevatte berichten te plaatsen incl waarschuwingen...

Als je er niet expliciet bijzet dat het enkel om de hulp gaat waarvoor betaald wordt, vind ik het misleidend.

'Hulp bij gratis tool; inclusief handleiding, voor 24.95, koop hier!'
Deels is het hetzelfde, deels ook niet. Die unlockers hebben een investering gedaan in hardware, en zitten dagelijks van 9 tot 5 in hun lelijke marktkraampje. Nog steeds id dit ook niet 100% correct, maar ik vind het wel een beetje anders...
  #96  
Oud 04-01-09, 21:24
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Sorry toch nog even een vraagje Fidler, niets negatiefs, gewoon een vraagje.



Sta je ingeschreven bij de KvK, heb je een KvK nummer...aangezien je praat over (mijn bedrijfje dus) zie namelijk niets staan op je site.
Ik ben 100% particulier. Zie het wel een beetje als een bedrijf. Aangezien ik ruim onder het bedrag zit dat je als particulier mag bijverdienen nog geen reden om een KvK e.d. aan te vragen.
  #97  
Oud 04-01-09, 21:31
Fidler Fidler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
*ik lees nu op 2 plekken op de site dat het freeware is. Kijk als je je ogen in je broekzak hebt zitten als consument, dan verdien je het ook om genaaid te worden. Als je niet de moeite neemt om te gaan spitten in een forum, naar het juiste bericht, dan kan je ook de makkelijke weg kiezen en naar meneer Fildler gaan.
Hij geeft geen gerantie, maar als hij er voor zorgt dat (wilde gok) 95% correct geholpen wordt, dan zie ik steeds midner het probleem.....
Hier wordt ik toch weer een beetje blij van. Het lijkt erop dat iemand eindelijk door heeft hoe de boel in elkaar steekt.
Tot nu toe overigens een oplospercentage van 100%, en veel bedank mailtjes.
Misschien geen vrienden op dit forum maar wel andere mensen die de tijd waarderen die ik in mijn dienst steek.
  #98  
Oud 04-01-09, 21:34
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Raar dat je dan praat over ´´mijn bedrijfje dus´´

Dus helemaal geen bedrijfje, gewoon een particuliere unlocker

Zie je nu wat ik bedoel mensen kunnen dus nu denken dat jij een bedrijfje heb en dat is niet zo, dit bedoel ik dus met letten op je tekst voor je het plaatst, kan zo veel problemen voorkomen.

Misschien een beetje meirenneu........ maar mensen lezen het wel zo.

Een particulier is een particulier en een bedrijfje is een bedrijfje, zowel online als in een straat bij heeeeeeeeeeel veel mensen
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #99  
Oud 04-01-09, 21:36
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Mag ik wel aannemen dat je deze pagina al een aantal keer bezocht hebt??? :

Dev-Team Blog - Donations to /dev/null
  #100  
Oud 04-01-09, 21:38
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidler Bekijk bericht
Hier wordt ik toch weer een beetje blij van. Het lijkt erop dat iemand eindelijk door heeft hoe de boel in elkaar steekt.
Tot nu toe overigens een oplospercentage van 100%, en veel bedank mailtjes.
Misschien geen vrienden op dit forum maar wel andere mensen die de tijd waarderen die ik in mijn dienst steek.
Ik geloof best dat je mensen blijmaakt, dat ontken ik ook niet, maar zoals eerdergezegd vind ik je methode niet oké.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Raar dat je dan praat over ´´mijn bedrijfje dus´´

Dus helemaal geen bedrijfje, gewoon een particuliere unlocker

Zie je nu wat ik bedoel mensen kunnen dus nu denken dat jij een bedrijfje heb en dat is niet zo, dit bedoel ik dus met letten op je tekst voor je het plaatst, kan zo veel problemen voorkomen.

Misschien een beetje meirenneu........ maar mensen lezen het wel zo.

Een particulier is een particulier en een bedrijfje is een bedrijfje, zowel online als in een straat bij heeeeeeeeeeel veel mensen
Inderdaad. Waarschijnlijk is dit illegaal, dus kijk vooral uit! (Dit is gewoon een "vriendschappelijke" waarschuwing, maar het lijkt erop dat jij snel dingen neerzet die misschien niet helemaal kloppen. Probeer daarop te letten, lees dingen twee keer door, dat kan veel narigheid voorkomen!)
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg Kurtaul iPad algemeen 0 18-12-10 16:57
iPhone lijkt weer gelocked te zijn keers iPhone algemeen 14 16-12-07 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.