Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) De vergelijking met "Jody" gaat niet helemaal op natuurlijk. Hij geeft de tool een nieuw jasje en verkoopt deze als zijn eigen gemaakte tool. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De vergelijking met "Jody" gaat niet helemaal op natuurlijk. Hij geeft de tool een nieuw jasje en verkoopt deze als zijn eigen gemaakte tool.
Ik doe niets met de tool zelf, behalve mensen er op wijzen dat deze bestaat en uitleggen hoe ze deze kunnen gebruiken. Citaat:
De handleiding is niet echt moeilijk te maken, verschillende forum leden konden ook binnen een uurtje een dergelijke handleiding maken dus waarom ik niet..... Citaat:
Als ik kans zie zal ik de teksten op mijn website nog iets aanpassen. Laatst gewijzigd door King1987; 04-01-09 om 14:09. Reden: Mquote gebruiken aub / edit knop gebruiken aub |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen technische kennis noodzakelijk Gemakkelijkste iPhone 3g unlock software beschikbaar Gebruik iedere simkaart die je wil Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE Unlock je iPhone in enkele minuten Directe download na betaling Snelle en veilige betaling via PayPal of iDeal Nederlandse handleiding !! Slechts € 24,95 Software voor Windows and Mac Snelle E-mail support Alleen een handleiding zeg je? LIEG niet man!! het staat er toch! Of is dit de jailbreak tool? is volgens mij ook niet bedoeld voor commerciele doeleinden...en je schijft het toch echt. Je gaat nu al voor de zo veelste keer door de mand! Een handleiding is geen software dus dat kan het niet wezen. En aangezien je de handleiding al boven deze tekst vermeld ga ik er van uit dat het of de tool is die het DEV-TEAM heeft vrijgegeven, en die hebben ze niet vrijgegeven voor commerciele doeleinden. Mocht het een ander stukje software wezen leg dan is uit wat voor software het is. ''Snel internet : 3G, Wi-Fi of EDGE'' Hoezo snel internet, 3G, Wi-Fi of EDGE, zorgt jou handleiding daar dan ook voor??? licht denk ik aan het abbo dat je heb en niet aan jou 'handleiding'....erg misleidend wat mijn betreft. Je zal best een goeie gozer wezen hoor maar dit is gewoon niet OK wat jij en velen andere doen. Citaat:
Je zegt wel dat je alleen de handleiding verkoopt maar er staat toch echt dat er software voor Windows en Mac bij zit, dit behoort tot het pakket dat je koopt zoals op je site te lezen is ´´direct downloaden na betaling´´.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 01:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Nogmaals, ik zeg nergens dat je de software koopt, sterker nog ik vermeld dat de software zelf freeware is ! Over snel internet, voorheen konden mensen met een 3G abbo anders dan T-mobile geen gebruik maken van een iPhone 3G. Na de unlock dus wel. Overigens heb ik de teksten op de site voor de laatste keer aangepast. Ik word er overigens wel een beetje moe van om iedere letter van mijn site steeds te "moeten" verantwoorden. Het is toch nooit goed, sommige mensen vinden het niet goed dat ik geld vraag voor mijn dienst. Dat is hun recht maar verwacht nou niet dat ik hier mee stop en ineens "het licht" heb gezien. Jullie hebben gelijk dat ik de credits moet geven aan de makers van de tool, en dat heb ik nu net gedaan. Ik weet heus wel waar ik mee bezig ben, maar ga nou niet doen alsof ik de duivel zelf ben....Als ik bekeerd wil worden ga ik wel naar de kerk ofzo. Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 01:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk, dat je een handleiding verkoopt heb ik op zich geen probleem mee, daar doe je niets verkeerds mee, maar ik zou je eerlijker vinden als je alle software-freeware dat niet van jou is uit het pakket haalt en ALLEEN de handleiding zou verkopen. Je kan daar links in zetten om mensen door te verwijzen NAAR de freeware, ook daar doe je dan niets verkeerds mee, maar freeware in een pakket stoppen waar je voor moet betalen voor je het bij jou kan downloaden vind ik toch echt verkoop, direct of indirect, vermeld of niet vermeld. We kunnen zo nog wel dagen door posten over deze hele aanpak maar we zullen het denk ik toch nooit eens worden. Ik zou zeggen, haal alles er uit dat niet van jou is of voor verkoop bedoeld is en plaats als het dan echt moet links in je handleiding waar de software gratis te downloaden is. De handleiding is door jou zelf gemaakt en daar mag je mee doen wat je wil, de software niet. Citaat:
Citaat:
Of je het licht heb gezien of niet maakt mij niet zo veel uit maar verkoop, direct of indirect, geen spullen die niet van jou zijn en je eigenlijk ook niet mag verkopen (je verkoopt het toch echt, al is het dan op een 'indirecte' manier voor zo ver als dat je daar van kan/mag spreken.)
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 01:34. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kijk dan word het een heel andere zaak. Als de software/freeware NIET in je pakket zit maar je alleen een verwijzing in je handleiding heb staan verkoop je geen software/freeware en doe je in mijn ogen op dit punt niets verkeerd. Iemand ergens op wijzen in een handleiding die je zelf gemaakt hebt en verkoopt is niet strafbaar.
Dus als ik het goed begrijp verkoop je ALLEEN de handleiding en GEEN software en of freeware die je mee download in het pakket na het betalen. PS. Misschien handig om duidelijk op je site te vermelden dat mensen ALLEEN de handleiding downloaden en GEEN software of freeware, voorkomt een boel misverstanden en of problemen (is alleen een tip van mijn kant) Citaat:
Op je site in de FAQ staat het volgende: Wat zit er in het totale pakket ? Ons pakket bevat een freeware tool en uitgebreide, zelfgeschreven, handleidingen. Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail. Ik word hier een beetje raar van in me buik, je zegt net dat het er NIET in zit!!
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 01:56. Reden: Toevoeging/aanpassing |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Fidler; 04-01-09 om 02:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerst schijf je dat je alleen een handleiding verkoopt met een verwijzing naar de freeware en niet meer maar hier staat toch echt heeeeeeel iets anders.
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat zit er in het totale pakket ? Ons pakket bevat een uitgebreide, zelfgeschreven, handleiding en maakt gebruik van een freeware unlocktool. Wat ons pakket verder uniek maakt is de technische ondersteuning via de mail. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind dat je verandwoordelijk bent voor de tekst die je zelf op je website plaatst, deze was heel duidelijk en gaf duidelijk aan dat er een freeware tool in zat MET een handleiding. Dit heeft niets te maken met napluizen van ieder woord. Je probeerd nu ons een beetje de schuld te geven dat we ieder woord uitpluizen maar je schijft en doet het zelf. Ik hoop dat je het ook niet alleen bij deze aanpassing laat maar ook echt de freeware uit je pakket haalt. PS. de handleiding maakt gebruik van de freeware unlock tool (die is via Cydia te krijgen) maar de jailbreak tool dan, werd die er mee bedoeld??
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 02:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
je handleiding mag je verkopen nietst mis mee. Laatst gewijzigd door bako; 04-01-09 om 03:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien ik vermoed dat jij "zoekt" naar verwijzingen waaruit blijkt dat ik de tool in mijn pakket heb zitten lees jij kritischer/anders als de mensen die een aankoop willen doen. De bedoeling was om aan tegeven dat het totale pakket uiteindelijk een volledig pakket is, misschien was "bevat" niet het juiste woord. Vandaar mijn aanpassing. En nogmaals, er zit GEEN unlock tool in mijn pakket. Grootte : 1.747 Kb, volledige html handleiding inclusief plaatjes. Ik vermoed dat je mij, Fidler, bedoelt. Alhoewel john dat ook niet mag natuurlijk Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 09:56. Reden: Editknop gebruiken, je hebt er al eerder een waarschuwing voor gekregen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de rest vind ik dat Bako zeker gelijk heeft, door gaan heeft geen zin, wat krom is praat je niet recht. Voor mij is de boel duidelijk!
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 09:55. Reden: Editknop gebruiken svp |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je aanpassing Bako.
Ben ik met je eens ArB, ik denk dat deze topic wel aangegeven heeft waar het om gaat. Door gaan heeft, zoals Bako ook zij, niet zo heel veel zin.
|
||||
|
||||
Er is een mooi stukje geschreven als nieuwsbericht op deze site: Dev Team waarschuwt tegen commerciële unlockdiensten > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook heel flauw om een screenshot te plaatsen van mijn site VOORDAT ik de nodige aanpassingen heb gemaakt, en die hier duidelijk besproken heb. Ik weet niet wie het nieuwsbericht geplaatst heeft maar graag zie ik een rectificatie ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat je nu snel wat hebt aangepast heb je puur gedaan om een goede kerel te lijken, als die screenshot nooit was gepubliceerd had je dat niet geplaatst. Als je wilt weten wie een artikel geschreven heeft: onder de titel staat een knopje meer info, klik je daar, dan zie je staan dat Gonny het geschreven heeft. Dan klik je even verder naar de colofon, en zie je alles staan over Gonny wat je maar wilt weten. Ik zou trouwens nu niet boos worden op Gonny, want jij bent degene die rare dingen doet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg | Kurtaul | iPad algemeen | 0 | 18-12-10 17:57 |
iPhone lijkt weer gelocked te zijn | keers | iPhone algemeen | 14 | 16-12-07 19:58 |
|
|