Unlock Dieven zijn weer op pad ! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Raar dat je dan praat over ´´mijn bedrijfje dus´´ Dus helemaal geen bedrijfje, gewoon een particuliere unlocker Zie je nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Fidler; 04-01-09 om 22:52. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Op je website niet nee maar hier wel
Of je vrienden je helpen of niet wil nog niet zeggen dat je over een bedrijfje kan of mag spreken. Jullie zijn dan particuliere unlocker(s). Het is niet zo als je iets met een paar vrienden doet je meteen een bedrijfje bent hoop dat je het zo een beetje snapt. meervoud is dan particuliere unlockers geen bedrijfje
|
||||
|
||||
Je hebt toch al een donatie gedaan aan het dev-team hoop ik ? Wel geweldig dat je vrienden je gratis willen helpen, iets wat jij duidelijk niet over je hart kan krijgen .
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
(wat natuurlijk niet kan, want ze accepteren geen donaties....)<--- Achteraf toegevoegd Daar heb je vrienden voor, die zien wat je opgezet hebt en willen daar best mee helpen omdat zij zien dat ik gewoon werk voor mijn geld en dat ik in hun ogen de boel niet belazer. Laatst gewijzigd door Michael; 04-01-09 om 23:46. |
|
||||
|
||||
Een goed begin is een melding maken op "Internetoplichting.nl" in de hoop dat veel potentiele klanten hier even checken het is te schandalig voor woorden dat mensen zo diep durven zinken... ik zou mezelf niet meer aan kunnen kijken als ik zo laag zou gaan Bah...
|
|
||||
|
||||
Het Dev Team accepteert geen donaties, dus bedoel je hiermee dat je niet hebt gedoneerd?
|
|
||||
|
||||
Dat jij het dev-team hebt gedoneerd is gel*l want die accepteren geen donaties.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit bedoel ik nou met veel van zijn tekst Michael je ziet het nu maar weer, klopt gewoon niet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nounou, de humor wordt niet echt gewaardeerd. Misschien had ik er een smilie bij moeten zetten. Ik weet heus wel dat het Dev Team geen donaties accepteerd..... |
|
||||
|
||||
Stop maar Fidler, je bent nu al zo vaak door de mand gegaan, het word nu echt te doorzichtig
|
||||
|
||||
Nee niet echt geloofwaardig meer. Het is iedere keer achteraf dit en dan weer dat.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat we het fatsoenlijk zouden houden, en dat we niet persoonlijk zouden worden.... |
|
||||
|
||||
Nergens bleek uit je betoogje dat je een geintje maakte. Dat deed je achteraf.......
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Er vanuit gaande dat iedereen wel weet dat het Dev Team geen donaties accepteerd, heb ik dus ook gereageerd dat ik zoveel mogelijk heb gedoneerd. Leek mij ook duidelijk. Maar goed, ik heb mijn opmerking genuanceerd met een smilie en een ondertekst zodat er geen twijfel kan zijn. Wellicht is het wel handig om alle berichten aangaande het donatie geval even te verwijderen, het voegt immers niets toe aan de discussie. |
|
||||
|
||||
Niet echt een topic om geintjes in te gaan maken. Dat het volgens jou nu erg persoonlijk gaat worden doe je zelf. Wat moeten we dan zeggen.....niet Fidler is ongeloofwaardig maar de boom hier in de tuin is dat wel?? kom op zeg.
Iedere keer weer probeer je, zo als Michael ook al schreef, de boel achteraf weer recht te praten. Citaat:
............maar het woord weer te persoonlijk, we zouden het algemeen houden.......
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 04-01-09 om 23:42. Reden: aanpassing |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik probeer niets recht te praten, ik zeg alleen dat de hele discussie over wel of niet doneren nou niet echt bijdraagt. Maar wellicht dat de echte moderator er iets over wil zeggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg | Kurtaul | iPad algemeen | 0 | 18-12-10 17:57 |
iPhone lijkt weer gelocked te zijn | keers | iPhone algemeen | 14 | 16-12-07 19:58 |
|
|