Hoe ver laten jullie je batterij leeglopen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad gaat ongeveer 4 dgn mee met een volle accu, tot nu toe heb ik hem rond de 10% resterende batterij een nachtje aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn ipad gaat ongeveer 4 dgn mee met een volle accu, tot nu toe heb ik hem rond de 10% resterende batterij een nachtje aan de lader gelegd. Maar bij het lezen van deze topic bedacht ik : moet je met de ipad uberhaupt nog erg rekening houden met het luier worden vd batterij?
Is het bijv. schadelijk als je hem niet 100% oplaad? soms moet je nou eenmaal eerder de deur uit. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit is wat Apple er zelf over zegt:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook dus tussentijds van de lader af halen is dus ook prima. Wel is het goed om regelmatig (minimaal 1x per maand) een full cycle, dus gebruiken tot hij uitgaat , en dan weer tot helemaal vol, +2 uur te doen. Want in de die laatse 2 uur laad hij schijnbaar toch nog een paar % bij. (Heb ergens gelezen ooit dat dus bij 98% wordt gestopt met snelladen, maar dat de laatste % er in druppel lading bij gaan, maar dat dat niet wordt aangegeven door je laad icoontje) |
|
|||
|
|||
Snelladen gaat inderdaad tot 98 procent. Moet je maar is je iPad eruit halen als hij op 100 procent staat, dan springd hij terug naar 98 procent. Als hij echt vol is dus 100 procent +2 uur zal hij gewoon 100 procent aangeven.
|
|
|||
|
|||
dank voor de tips. De full cycle staat inmiddels met een maandelijks alarmpje in mn ipad agenda.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS oplader kan leeglopen batterij nouwelijks bijhouden | Wilster | iPhone algemeen | 7 | 13-07-10 11:05 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
Batterij laten vervangen? | Melle123 | iPhone algemeen | 4 | 18-02-10 12:01 |
|
|