Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu krijg ik op een iPhone 4S om de tien tot vijftien minuten een pop-up dat ik moet inloggen in de iTunes Store....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu krijg ik op een iPhone 4S om de tien tot vijftien minuten een pop-up dat ik moet inloggen in de iTunes Store.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juni 2013 om 21:02 ---------- Citaat:
iOS 7 uitgelicht: wow-factor, panoramafoto instellen als bewegende achtergrond - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een vraag. Kan iemand mij misschien zeggen hoe je notificaties eruit zien op de lockscreen in IOS 7. Als je ze binnenkrijgt bedoel ik.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Weet iemand of je een internet verbinding nodig hebt om ios7 te installeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier ff n foto die ik van internet heb geplukt: |
|
|||
|
|||
Klopt, dit is vrij knullig opgelost en een dikke achteruitgang. Iemand begon berichtjes aan me te typen en ik moest wachten tot hij uitgetypt was zodat ik mn mailtje kon verzenden.
|
|
|||
|
|||
Gister nog even mee zitten spelen, wel grappig dat ze in het compas een waterpass hebben gemaakt, alleen wel zo simplistisch gemaakt dat je eigenlijk moet weten wat het is.
Verder wordt mijn iphone 4 toch wel erg traag.. doet me een beetje denken aan hoe 't was met ios 4 op mijn 3g eigenlijk te traag om te draaien. Wel jammer dus dat apple downgrades niet toestaat omdat het voor de gebruikers ervaring niet altijd ten goede komt :S. Zal vast nog wel iets beter worden (hoop ik) maar ik denk dat ik 'm terug ga zetten naar 5 of 6 om de snelheid er een beetje in te houden. |
|
|||
|
|||
Ik ben voor een ontwikkelaar (Bloom Built) een app aan het testen. Deze app synchroniseert data via iCloud en DropBox.
iCloud sync werkt niet goed. De reden ken ik ondertussen. DropBox sync is enorm traag en onvolledig. Van ca. 2.500 items worden er maar ca. 1.500 gesynchroniseerd en dat duurt meer dan drie uur. Is er nog iemand die problemen ondervindt met DropBox synchronisatie met om het even welke app? Het gaat dus alleen maar om synchronisatie. Dus een app die zijn data in de DropBox directory "/Apps/naam-van-de-app/" zet. |
|
|||
|
|||
Vanochtend even twee iPhone4 toestellen naast elkaar gelegd:
De één met iOS6.1.3 de ander met iOS7b1. Facebook lijkt een fractie sneller te starten op iOS7, routeberekeningen op iOS7 met Sygic EU lijkt ook steeds een aantal milliseconden sneller te verlopen. Wat significant langzamer is is de reactietijd in het springboard: het duurt een fractie voor de app in iOS7 daadwerkelijk start. Trek je die vertraging van de opstarttijd af, dan zijn beide iOS versies nagenoeg even snel. Soms wint iOS7 soms iOS6.x bij het opstarten van een app. Gek genoeg lijkt iOS7 op de iPhone4 echt vreselijk traag, dat valt dus mee. Dit komt naar mijn idee door de schokkerige animaties in iOS7 (iPhone4), waardoor het veel trager lijkt. Batterijgebruik: 100% opgeladen iOS7. Na 8u slaap 99%. Nu na een uurtje klooien op 95%. Het toestel is eergisteren nog gekalibreerd. Lijkt gelijk aan iOS6. |
|
||||
|
||||
Hier aan het binnen lopen. Wil hem ook eens 'testen'
Moest het niet lukken dan kan ik nog altijd gewoon terug naar de vorige versie (?)
|
||||
|
||||
Als je batterij snel leeg loopt kan je de Motion uitzetten:
Settings > General > Accessibility > Reduce Motion of Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verminder beweging. schijnt aardig wat te helpen om je batterij te sparen |
|
|||
|
|||
Ververs app op achtergrond - UIT, ook een potentiële accu spaarder?
Laatst gewijzigd door captainfs; 13-06-13 om 15:28. Reden: spelvaut |
|
|||
|
|||
iemand een idee hoe je de beta versie van je toestel haalt als je geen ontwikkelaar bent?
|
|
||||
|
||||
In DFU mode herstellen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen mijn probleem met Navigon opgelost door terug te gaan naar 6.0.3 dan de backup terug en vervolgens bijwerken naar ios 7.
Nu werkt alles perfect. Wel had ik daarna een probleem met Imessage en Facetime die niet wou activeren maar het bleek dat de tijdzone niet goed was ingesteld. Ik blij en kunnen we verder testen ! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2013 om 21:11 ---------- ik krijg geen sms van icloud keychain op ios7? iemand ? Ik wil een ander nummer proberen waar zou ik dat kunnen wijzigen ? |
|
||||
|
||||
Nee, want dan zou die stem ook bij dicteren in OS X verschijnen en Apple zou daar trots mee rondparaderen (BEHOLD... DUTCH!)
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico Laatst gewijzigd door XIII; 13-06-13 om 22:19. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkbaar worden dan met een upgrade de Dynamic Libraries van iOS 6 niet (volledig) vervangen door die van iOS 7. Met de Dynamic Libraries van iOS 7 werkt Navigon in ieder geval niet (en sommige andere apps ook niet). |
|
|||
|
|||
Inderdaad was mij ook opgevallen maar als je de notificatie naar boven swiped is het verdwenen, en niet zoals in iOS 6 naar links.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|