iPhone 5s mediamarkt Duitsland 20/09/2013 discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien ook de datum van bestelling erbij vermelden dan.....??? spacegrey 16GB - zondag 22/09/13...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
misschien ook de datum van bestelling erbij vermelden dan.....???
spacegrey 16GB - zondag 22/09/13 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
21-9-2013 11.30
Spacegrey 16Gb Gold 16GB |
|
|||
|
|||
Ja wel handig inderdaad, ik heb de mijne op de 18e ge-ordered.
|
|
|||
|
|||
Oké nu met datum: zilver 64 GB, de 20e besteld.
|
|
|||
|
|||
16 gb gold - 21ste besteld.
|
|
|||
|
|||
Krijgt de Mediamarkt uberhaupt wel voorraad? aangezien de apple stores gewoon helemaal niet voorzien worden van nieuwe toestellen.
|
|
|||
|
|||
@didierIphones5s
Daar was ik ook bang voor, als de apple store nog geen voorraad heeft lijkt me sterk dat mediamarkt wel voorraad krijgt. Ik wilde ook liever via apple store bestellen maar die leveren niet aan diensten als huifkar en mediaboxde heb ik begrepen. p.s Ik kreeg dit net gestuurd door de support team van media markt. thank you for your request. Since you have ordered on 21-09-13 your order probably will be send during the next 3-4 weeks. If you have any further questions please do not hesitate to contact us. Mit freundlichen Grüßen Ihr Media Markt E-Business Team Laatst gewijzigd door ousselg; 24-09-13 om 14:59. |
|
|||
|
|||
En ik kreeg dit:
Ladies and Gentlemen, Thank you for your order at Media Markt online. We would like to inform you that unfortunately there is a shortage of supply from the industry when ordered iPhone 5S. We assure you that we will do our best to speed up the procurement. We appreciate your patience and ask your pardon for the inconvenience. Sincerely yours Your media market e-business team Media Market e-Business GmbH Wankelstraße 5 85046 Ingolstadt |
|
|||
|
|||
Ja helaas heb ik die net ook gehad ik hoop echt dat ik hem binnen een maand in mijn handen heb anders baal ik echt, vorig jaar met de iPhone 5 was ik ook 1 van de eerste met orderen en kreeg hem uiteindelijk iets van 8 weken na lancering :S
|
|
|||
|
|||
zijn de iPhone 5s cases wel al beschikbaar bij media markt of duitse resellers?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beweging aan het front. Sinds vanochtend is deze waarschuwing verdwenen van mijn bestelpagina. Spannend!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net gebeld met de Duisberg vestiging. Ze hebben nog niks ontvangen en hebben ook geen idee wanneer het binnen kan komen. Dus helaas moeten we nog even wachten.
|
|
|||
|
|||
Scheisse. [Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.]
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we zeker nog 2 weken moeten wachten (die gene die bij de eerste levering zitten misschien niet) en daarna nog wachten tot het in Nederland is als je het zelf niet ophaald
|
|
|||
|
|||
Maar wie krijgt hem als eerst de apple store of media markt als ik hem bestel?
|
|
|||
|
|||
Apple store uiteraard, maar twijfel of je hem nu eerder krijgt als je hem bij apple store besteld omdat je dan achteraan de rij komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5, Mediamarkt Iam store? | Daveydeman | Koopinformatie Nederland | 33 | 02-10-12 09:52 |
Iphone 5 mediamarkt belgie | dtroxx | Koopinformatie België | 1 | 24-09-12 23:29 |
Mediamarkt iphone | miicker | Chat en geruchten | 7 | 12-05-11 17:12 |
iPhone @ Mediamarkt Antwerpen | reepke | Orange | 2 | 11-08-10 12:34 |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
|
|