iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) MENSEN GELOOF HET OF NIET...... MAAR SMS EN E-MAIL ZOJUIST (21:43) GELEVERD! WOENSDAG LEVERING!! Houd je telefoon in de gaten want ze zijn blijkbaar bezig! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MENSEN GELOOF HET OF NIET...... MAAR SMS EN E-MAIL ZOJUIST (21:43) GELEVERD!
WOENSDAG LEVERING!! Houd je telefoon in de gaten want ze zijn blijkbaar bezig! Als het vanavond niet is, dan zeker morgen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Welke kleur?
Aantal gb en ordernummer? |
|
|||
|
|||
Zwart
32GB 13748** 21-09 Status 3 |
|
||||
|
||||
Het heeft even op zich laten wachten, maar beiden lijsten zijn weer volledig bijgewerkt! dannyhtek.nl
Wat ik wel merk is dat status-updates niet naar mij toe worden gecommuniceerd, maar hier in het topic. Het is niet de bedoeling dat ik elke page moet afzoeken naar updates. Ik begrijp uit alle excitement dat het lastiger is, maar het is net zo makkelijk om het in een privé bericht te sturen, als in dit topic |
|
|||
|
|||
Hmm, hoger dan ik op de lijst.....
Tijd om tmobile morgen maar even mee te bellen. Haha. 13734xx 32gb zwart. |
|
|||
|
|||
Daarom was het voor mij ook een totale verrassing. Ik dacht we gaan rustig iedereen even langs op de lijst en met name in mijn beruchte geval met een 32GB Zwart. Dus plots een rare wending idd.
|
|
|||
|
|||
Dadj heeft status update gehad zie ik net, me order nr kom nu steeds dichterbij! goed om nog progressie te zien in 64gb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Email en sms gehad. Nu status 3! Donderdag wordt mijn zwarte 32 Gb bezorgd!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet alleen nog even de status bovenin de pagina bijwerken, er staat nu nog: Laatst bijgewerkt op: Mon, 01 Oct 2012 om 21:53:43
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2012 om 22:20 ---------- Dit gebeurt van zelf, kan echter een kleine vertraging hebben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi om te lezen dat ze ook met de 32 gb begonnen zijn, ben benieuwd...
|
|
||||
|
||||
Wellicht dat jullie het al hebben opgemerkt, maar er is een donatie button aanwezig. Als je de lijst op prijs stelt inclusief de moeite die ik erin douw, dan zou een eventuele donatie een optie voor je zijn. Elk beetje helpt, al is het maar 'n cent. Het hoeft niet tho, no hard feelings!
dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Aangezien mensen na mijn order nummer al een sms hebben vraag ik me af of ik er morgen ook een kan verwachten... Hmm... Ben benieuwd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb hem zaterdag om 09.15 uur opgehaald bij AMP.
Ben er blij mee!! Tot over 2 jaartjes weer |
|
|||
|
|||
Nieuwe dag, nieuwe kansen
|
|
|||
|
|||
Gister zag ik het allemaal nog erg somber in. Op het T-Mobile forum melden ze dat er nog geen enkele zwarte iPhone 5 van 32gb naar de winkels is gegaan.
Vandaag ziet het er al wel iets beter uit nu ik zie dat er gister een aantal mensen bij gemaakt zijn met hun zwarte 32gb. Er is nog hoop! ;-) |
|
|||
|
|||
Vannacht mailtje ontvangen dat de bezorger straks langs komt tussen 10.25 en 12.25. Eerst nog maar even koffie zetten en wakker worden. Straks nieuwe 16Gb wit uitpakken.
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|