Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand a.u.b. een Custom IPSW voor mij kunnen maken? Ik heb een iPhone met T-Mobile (Nederland) die al gejailbreaked is op 3.1.2. met BB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou iemand a.u.b. een Custom IPSW voor mij kunnen maken?
Ik heb een iPhone met T-Mobile (Nederland) die al gejailbreaked is op 3.1.2. met BB 04.26.08 (Wil die BB graag behouden!) - Multitasking - Achtergrond - Batterij percentage - Cydia - Costume Bootlogo ( http://i46.tinypic.com/2jebwvn.jpg ) - Geen Costume Recoverylogo Alleen weet ik niet of ik een activatie nodig hebt maar dat weet jij vast wel ! Mijn dank is groot als iemand die zou kunnen doen!! (Ik heb namelijk geen Mac ) Met vriendelijke groet, Tahtah P.S. Graag met Pwnagetool 4.01 die net is uitgekomen ! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3Gs met BB 04.26.08 en FW 3.1.3 en geen spirit gebruikt. welke van de downloads kan ik dan het beste kiezen voor de custom ISPW?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net gemaakt op de macbook pro van een vriendin,
iPhone 3GS: Download - Geen Activatie - Geen Baseband Update - Cydia Edit: 3g toegevoegd iPhone 3G: Download - Geen Activatie - Geen Baseband Update - Multitasking - Achtergrond - Batterij percentage - Cydia ik vond het prettiger om me baseband te houden zoals die was. Veel plezier er mee. Laatst gewijzigd door mbjackass; 23-06-10 om 15:21. Reden: 3g toegevoegd |
|
||||
|
||||
Nou ik ben er zelf achter gekomen.. Heb gerestored naar 3.1.3 nu is hij uit DFU pfff. nu even wachten op een goede Custom Firmware
|
|
|||
|
|||
Les 1 bij jailbreaken/unlocken: NOOIT gelijk updaten via de officiele manier.
|
|
|||
|
|||
domme vraag?
zal wel weer een domme vraag zijn maar gisteren heb ik de update gedaan naar de officiele io4 kan ik nu nog een custom FW eroverheen zetten?
ik heb de oude bootrom en 3gs. |
|
|||
|
|||
Citaat:
deze update dus je baseband niet? hij laat dus je huidige baseband intakt? is het mogelijk een firmware te uploaden met het volgende: - Activatie - Cydia dus zonder custom boot- en recoverylogo en zonder baseband update. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Jammer maar toch geweldig van diegene die alle tijd in de Customs gestoken heeft!! |
|
||||
|
||||
Bij mij lukt dat in elk geval niet. In principe werkt dit alleen als je eerder op een custom 3.1.3 zat (in elk geval een met Pwngetool gemaakte custom) en van daaruit shift/alt + herstel doet naar een custom 4.0.
|
||||
|
||||
Citaat:
1) Pas Host bestand aan a) open finder b) Go > go to folder c) tik "/etc" (zonder aanhalingstekens) d) open host bestand met textedit e) voeg "74.208.10.249 gs.apple.com" toe (zonder aanhalingsteken) f) bewaar in desktop (zonder extensions) g) sleep host bestand naar /etc map en vervang de oude 2) Zet iphone in DFU (iTunes aan, kabel erin, 10 sec home+sleep, sleep lostlaten, maar home vasthouden. Als je in iTunes een melding krijgt en je iPhone scherm is zwart, dan zit je goed) 2) Oude firmware erop (alt/option + restore) 3) Jailbreaken met redsn0w 0.9.4 (als je 1015/1500 error heb, gewoon negeren en doorgaan met stap 4) 4) Custom 4.0 erop Gefeliciteerd, je hebt een gejailbreakte iOS4. Laatst gewijzigd door Jchan; 23-06-10 om 16:57. |
|
|||
|
|||
Domme vraag nummer 350, maar ik het dus 3GS software 3.0 firmware 04.26.08 en jailbroken met redsnow, provider tmob, welke firmware kan ik nu het beste downloaden?
Oja, itunes heb ik de nieuwste... |
|
||||
|
||||
Super! Het werkt! Bedankt spysical! Nu nog even mijn reservekopie terug zetten =]
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 3GS: download - Geen Activatie - Baseband Update - Cydia |
|
|||
|
|||
En als ik met activatie doe voor de zekerheid maakt dat iets uit of niet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3Gs met BB 04.26.08 en FW 3.1.3 op vodafone unlocked en geen spirit gebruikt. welke van de downloads kan ik dan het beste kiezen voor de custom ISPW?
Laatst gewijzigd door carravera; 23-06-10 om 16:09. |
|
|||
|
|||
Denk dezelfde als die voor mij geld
|
|
|||
|
|||
ik gebruik vodafone hij is dus unlocked....was eerst t-mobile....
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|