Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) inmiddels 98 pogingen gehad, veel verschillende manieren geprobeerd, mac en windows. werkt echt voor geen meter. wil best wat doneren aan hem, maar zorg alsjeblieft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inmiddels 98 pogingen gehad, veel verschillende manieren geprobeerd, mac en windows. werkt echt voor geen meter. wil best wat doneren aan hem, maar zorg alsjeblieft dat het gaat werken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hier op mijn mac ook een paar keer lopen klooien, maar het is gelukt!! Kreeg steeds het itunes stekkertje en begon het hele riedeltjes dan maar weer opnieuw, zonder resultaat. Uiteindelijk weer op 'make it rain' geklikt, kreeg weer het itunes stekkertje. Blackrain niet afgesloten, maar via home en power button de iphone (nog steeds aangekoppeld aan de mac) opnieuw opgestart en tadaaaa.......toen verscheen het geohot mannetje!
Mijn oplossing voor het steeds opnieuw verschijnen van het itunes stekkertje dus: -klikken op 'make it rain' -bij het verschijnen van het itunes stekkertje de iphone opnieuw starten met de home en power button -blackrain niet afsluiten en opnieuw starten, maar gewoon laten staan waar hij mee bezig was. -de iphone start opnieuw op en in mijn geval verscheen nu wel het geohot mannetje Ga nu cydia installeren! Laatst gewijzigd door Francis78; 20-10-09 om 00:24. |
|
|||
|
|||
Bij gaat die runnen en 2 sec erna wil die booten maar niks gebeurd.. Ondertussen al 25 keer geprobeerd... Hij blijft staan op de itunes + stekker...
|
|
||||
|
||||
heb je geprobeerd wat ik heb beschreven? Je eerste zin klopt volgens mij niet helemaal....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geweldig!
Vanmorgen mijn iPhone ontvangen. Geupdate naar 3.1.2. Daarna gelijk gejailbreakt. Binnen 30 seconden ongeveer was het gebeurd! |
|
||||
|
||||
M'n nieuwe 3GS ging zelfs in 1 keer. Met m'n 3G tig keer geprobeerd maar met 3GS dus in 1 keer :
- iPhone aangesloten, iTunes even gestart en gesynchroniseerd. - blackra1n gestart - iTunes afgesloten - make it ra1n......en voilá ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus: je start Blackra1n op sluit de iPhone aan je klikt op "let it rain" (de "verder" knop) |
|
||||
|
||||
Bij mij is de jailbreak zonder problemen gelukt
|
|||
|
|||
Citaat:
Het moet als volg ; je start blackra1n op , vervolgens klik je op let it rain en daarna sluit je je iPhone aan je USB. Vervolgens niets meer afsluiten of aan komen. De rest gaat van zelf. Wacht wel tot het helemaal gereboot is. Succes |
|
|||
|
|||
Ik heb de procedure doorlopen. Mijn iphone herstart.. maar niets van icoontjes te vinden... ik gebruik blackra1n rc1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe het met een custom firmware dan ben je van al de ellende af. Zorg wel dat je de juiste voor jouw download en installeert. Hier kun je custom firmware halen https://forum.iculture.nl/f14/i...rmware-38.html heelveel succes en graag gedaan. Citaat:
mijn vogorde was ; iTunes geupdate naar 9.1 iPhone backup gemaakt iPhone geupgade van 3.0 naar 3.1.2 iTunes uitgezet iPhone van de USB gehaalt blackra1n gedownload en gestart geklikt op let it rain iPhone weer een de USB gekoppelt en de rest ging van zelf. Is dit voor jou ook te veel poespas , gebruik dan een custom firmware. Hier kan je die downloaden https://forum.iculture.nl/f14/i...rmware-38.html succes Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-10-09 om 21:16. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volg deze discussie nu al vanaf het begin, maar toch heeft nog niemand mij echt kunnen overtuigen dat zijn of haar methode echt werkt om blackrain op een 3g te krijgen. Het kan toch niet zijn dat voor éénieder een andere methode geldt !! Is er nou echt nog geen methode die met zekerheid werkt op een 3g ??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu al 3 keer harry potter gezien op mijn iphone.. maar nog steeds geen icoontje te zien? Heeft iemand dit al voor gehad?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hij reboot vanzelf...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doe het jailbreaken nu al vanaf de iPhone 1ste generatie dus weet wel redelijk hoe dat werkt. Ik heb een 3G zwart en gebruik Windows xp. Lukt het niet met blackra1n , download dan gewoon jou custom firmware en dat in iTunes ,shift ingedrukt houden, selecteer je firmware en klik op restore. Als Je telefoon helemaal weer herstart is zit cydia er ook meteen bij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|