Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @Michel15 Las ergens op internet dat Apple de iPhone 3GS vanaf productiedatum 9/9/2009 levert met de geupdate bootrom waarbij de bekende exploit om te kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Michel15
Las ergens op internet dat Apple de iPhone 3GS vanaf productiedatum 9/9/2009 levert met de geupdate bootrom waarbij de bekende exploit om te kunnen JBen is gefixed door Apple. Wordt lastig om deze te JB'en. Update: Staat op iPhoneclub: http://www.iphoneclub.nl/38889/tethe...8gb-jailbreak/ "Op dit moment is duidelijk dat iPhones 3GS die na 09-09-2009 geproduceerd zijn een bootrom-update hebben." Laatst gewijzigd door azamc; 18-10-09 om 03:22. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik kan de bootrom ook niet checken, moet je met een Apple doen heb ik gelezen, dus ik ga er maar vanuit dat ik de nieuwe heb, want met de 32 gig ging het op zijn janboerenfluitjes en met de 16 helemaal niet
|
||||
|
||||
Dit is wat je moet proberen als je niet kunt jailbreaken: in blackra1n eerst op make it ra1n klikken, dan pas je iPhone aansluiten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mijne is van week 40 en wel te JBen. Dus 9 september is flauwekul. Zal wel 9 oktober zijn denk ik. Heb ik echt geluk gehad.
|
|
|||
|
|||
De JB was binnen 1 minuut gebeurd, maar telkens als ik nu apps erop wil zetten krijg ik een foutmelding via iTunes.
In mijn iTunes staan wel de apps, maar als ik wil synchroniseren dan lukt dit niet met de apps. Doe ik iets verkeerd en hebben meerdere hier last van? |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb laatst mijn iPhone 3Gs met fw 3.1 gejailbreakt en cydia, icy en rock geïnstalleerd. nu krijg ik echter constante foutmeldingen van cydia bij installeren en updaten van cydia zelf, en ook bij het toevoegen van de source: http://cydia.*******s.us/
heb op dit moment geen internet dus kan de precieze foutmelding(en) niet bekijken. ik weet wel dat cydia heeft gewaarschuwd dat ie niet goed kon werken met icy, toen heb ik die er af gegooid en daarna weer op gezet en toen niks meer van gehoord..? iemand die mij kan helpen? Groeten, Lucas |
|
|||
|
|||
De JB installeren was geen probleem, evenals Cydia. Zodra ik nu het icoon aanklik, wordt de applicatie gelijk weer afgesloten.
Zijn er meer mensen die dit hebben en zo ja, hoe kan ik dit verhelpen? Hoe weet ik nu zeker dat de JB goed gelukt is? |
|
|||
|
|||
voor mensen met problemen met Blackra1n is dit wellicht een mogelijkheid om vooral de 3G toch te kunnen jailbreaken:
YouTube - How to Fix Blackra1n Jailbreak Problem iphone 3G/iPouch Touch (No Boot Logo)(Windows) veel plezier ....
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het jailbraken lukt wel, het installeren van Cydia ook, maar zodra ik Cydia aanklik, wordt deze gelijk weer gesloten.... please help |
|
|||
|
|||
Bij mij was een restart en herinstallatie van Cydia de oplossing.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe kan je in godsnaam een foto op je iphone-scherm krijgen terwijl deze uitstaat?? Met alle respect... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
leuke binnenkomer.... welkom op dit forum en we proberen allemaal aardig voor elkaar te zijn. Veel plezier en oplossingen voor je problemen gewenst.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag:
Als ik mijn Iphone 3GS 16GB jailbrake met blackrain, en ik zou ooit terugwillen OTB staat. Dan moet ik een restore uitvoeren in DFU mode. Als ik dan een backup terugzet, zet hij dan ook een aantal dingen van de jailbrake terug of alleen dingen die er OTB ook op zaten zoals contacten, sms berichten en instellingen? En is het altijd mogelijk om een backup terug te zetten die gemaakt is toen hij gejailbraked was op een non-jailbroken iphone? Of heb je kans dat dit problemen oplevert? Want ik wil hoe dan ook niet mijn smsjes en contacten verliezen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Na talloze pogingen, waarbij ik geprobeerd om steeds zo min mogelijk Apple software/drivers (denk aan AppleMobileService.exe, iTunesHelper.exe etc.) geladen te hebben, probeerde ik het, na een post hier op het forum, juist eens met iTunes opgestart en warempel, dat werkte wel!
Met andere woorden, vergeet ook niet eens te proberen om BlackRain op te starten, vervolgens iTunes (dat was mijn volgorde) en dan een poging te wagen |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS 16G succesvol Jailbroken!
ThnX!! Ik heb nog nooit zo makkelijk m'n iPhone ge-jailbraked (slecht engels Nederlands hè?!)
Helemaal top! Citaat:
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|