Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog even een woordje van waarschuwing... als je kiest voor Cydia (na installatie Blackra1n) daarna NOOIT MEER de Icy app toevoegen!!! Die helpt de hele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog even een woordje van waarschuwing... als je kiest voor Cydia (na installatie Blackra1n) daarna NOOIT MEER de Icy app toevoegen!!!
Die helpt de hele boel om zeep waardoor je vanuit Cydia sommige apps niet meer kan installeren. Cydia denkt dan dat je op een lagere firmware dan 3.0 zit! De bekende BigBoss probeert Geohot al zover te krijgen om Icy uit Blackra1n te halen want hij wordt er GEK van om diverse mensen het slechte nieuws te moeten brengen dat ze een restore moeten doen, dan weer blackra1n installeren en daarna ALLEEN CYDIA om de boel weer werkend te krijgen. Voor degene die Engels kunnen, dit is wat bigboss erover schrijft: Citaat:
Was dit al eerder gepost? Sorry... geen zin om 30 pagina's door te spitten... Beter 2x gewaarschuwd dan 1x te weinig. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als ik de iphone probeer te jailbreaken met blackrain lukt het niet krijg een usb stekkerin beeld en itunes logo wat doe ik verkeerd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
3G wil wel eens wat problemen opleveren, als je tot een paar pagina's terugbladert in dit topic zie je genoeg oplosssingen die wellicht voor jou ook gaan werken.
|
|||
|
|||
er staat zoveel geschreven eerst gebruikte ik redsnow iphone upgedate naar 3.1.2 en ben nu al 2 dagen bezig om hem gejailbreak te krijgen ik heb even geen idee meer wat ik moet doen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
of je pakt de 3.1.2 custom fw van dit forum |
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit zo gemakkelijk een JB kunnen uitvoeren. Werkelijk super en een aanrader.
In een keer zonder hikken de JB op een 3GS welke default op 3.1 was uitgeleverd zonder providerlock. |
|
|||
|
|||
allemaal bedankt het is eindelijk gelukt
|
|
|||
|
|||
Nog nooit zoveel moeite gehad om een jb op mijn 3g te krijgen. Ik heb de hele thread doorzocht en alle opties (en nog meer geprobeerd). Geen beweging in te krijgen en al 4 x alles opnieuw moeten installeren. Om hopeloos van te worden.
|
|
|||
|
|||
@Lookie
Lees mijn opmerking #547 ff. Je hoeft niet alles opnieuw te installeren als je iPhone in recovery modus staat. Druk je Home en Powerknop tegelijk in en wacht totdat de iPhone uitgaat en opnieuw opstart (Apple logo zichtbaar). Hierna kun je beide knoppen loslaten. De iPhone zal zich zelf opnieuw opstarten en je komt meteen in je lockscreen waarna je na het sliden weer in je Springboard terecht komt. Succes. |
|
|||
|
|||
Vraagje. Ik heb een 3G met fw 3.1.2 maar jailbreaken krijg ik niet voor elkaar met blackra1n. Wat kan ik het beste doen? Gewoon herstellen met custom firmware? En dan is die gejailbreakt? Of klinkt dat makkelijker dan het is?
|
|
|||
|
|||
Hier ook gelukt.
Mijn Telefoon Iphone 3Gs Firmware 3.1 OTB. Gebruik Windows XP SP3 Pro
Kakarot |
|
|||
|
|||
Citaat:
bekijk het filmpje hierboven werkte bij mij ook |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moest gewoon al die keren dat het fout ging mijn iPhone herstellen via iTunes. Voor de mensen bij wie het nog niet werkt, probeer anders mijn manier eens (op de vorige pagina, bericht #545). Misschien dat dat wel werkt. Laatst gewijzigd door IllSkillz; 17-10-09 om 01:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de oplossing in bericht #545 ook geprobeerd. Helaas. Niets schijnt te werken. Ik heb net de video bekeken van #542 en precies nagespeeld. Hij komt gewoon niet terug uit de recovery mode. Laatst gewijzigd door lookie; 16-10-09 om 17:31. |
|
||||
|
||||
EINDELIJK,
Na zo ongeveer 50 x proberen is het gelukt, Gewoon een mix gedaan van azamc & IllSkillz. Bedankt jongens, ( op de 3G S ging het veel makkelijker ) Maar goed. Gr Peri. |
|
||||
|
||||
mijn iPhone 3GS 3.1.2 wil geen reboot doen na de regen .. (hij heeft hier na de 'regen' na 2min nog steeds zwart scherm) en kan hem enkel weer aan de praat krijgen via herstellen in itunes :'(
heeft iemand dit ook voorgehad en een tip ofzo ? (tis een nieuwe van vandaag) |
|
|||
|
|||
Citaat:
su6 kakarot |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb fw 3.1.2 heb eerst de legale software erop gezet
daarna via blackrain gejailbreaked.. maar mijn scherm blijft nu zwart staan en er blijft staan done, wait for reboot.. ik krijg wel een scherm dat de jailbreak gebeurd is.. wat nu? Citaat:
de recovery mode dat doet hij.. maar er komt geen plaatje van GeoHot te voorschijn.. wel krijg ik ineens een kaderke dat de jailbreak is uitgevoerd en daarna blijft hij gewoon hangen op het zwart scherm en op blackra1n blijft staan done, wait for reboot.. kan iemand mij aub dringend helpen!! Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-10-09 om 17:42. Reden: samenvoegen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|