Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) behalve bij mij dan, wat doe ik fout? Ik weet het niet hoor, blijft continu hangen.... alleen usb kabeltje icoon verschijnt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
behalve bij mij dan, wat doe ik fout?
Ik weet het niet hoor, blijft continu hangen.... alleen usb kabeltje icoon verschijnt. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:44. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het is me gelukt . vraag me niet hoe want heb ook wel 60 keer geprobeerd in 4 dagen tijd maar het is gelukt . heb itunes open gelaten en iphone losgekoppeld . en dan itunes gestart en blackrain gestart .make it rain en iphone aansluiten en gelukt .
had het al eens voor elkaar gekregen maar toen kon ik winterboard niet gebruiken en dat werkt nu wel allemaal terug . eindelijk rust . |
|
|||
|
|||
nou dan heb ik nog 50x tegaan, Maar heb er een zwaar hoofd in ...
|
|
||||
|
||||
Iedereen die moeite heeft met Blackra1n: waarom proberen jullie niet de custom firmware die ook op het forum staat.
Dit topic is namelijk geopend toen alleen Blackra1n er was, inmiddels is er ook custom firmware
|
||||
|
||||
Ik zou ook Blackra1n gebruiken omdat ik helemaal geen behoefte heb om een oudere baseband te draaien.
|
|
||||
|
||||
Het is gelukt,
Eerst ge-updated naar 3.1.2 met Itunes, daarna de JB uitgevoerd. |
|
|||
|
|||
Ik zou dat best willen. probreem is alleen dat mijn powerbutton defect is dus kan hem niet in recovery of DFU zetten.
|
|
|||
|
|||
ik kom er nog steeds niet uit. alles goed doorlopen, made it rain maar itunes wil niet de gedownloade software terug zetten. lijkt of ie nog steeds niet gejailbreaked is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jailbreakmethode Blackra1n openingspost Citaat:
Succes! Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:45. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
60x proberen is nou niet bepaald snel. Nu blijkt gewoon achteraf dat er heel veel mensen proberen hebben met blackra1n vooral 3g gebruikers. Kijk maar op het net, je komt heel veel tegen. Als hij nou zo goed is kan die gewoon heel snel een fix uitbrengen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bomans; 15-10-09 om 17:09. Reden: Illegale content verwijderd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zonder gekkigheid; Geohot heeft het probleem erkend en heeft zelf aangegeven dat er eigenlijk geen andere oplossing voor is dan het steeds opnieuw te proberen. Hij is klaar met het Blackra1n project en werkt er niet meer aan, dus op die fix zou ik niet rekenen als ik jou was. Dat is voor hem geen uitdaging meer, kunnen we concluderen als we zijn twitter zo'n beetje lezen. Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:45. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
volgens de beschrijving, moet ik die verschillende icoontjes zoals cydia op mijn phone krijgen...
Maar ik krijg ze niet. Doe ik nou wat fout, of moet de phone zich eerst rebooten..? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Indien je dat Blackra1n icoon op je Springboard ziet, moet je openen en vervolgens zie je dat je drie programma's kunt installeren: Cydia, Icy en Rock. Druk op Cydia en voila. |
|
||||
|
||||
Uh, je hebt wel op andere 'pagina' dan je homescreen op je iPhone gekeken?
Enne, toch niet in eerdere jailbreak je Cydia icoontje verborgen? Dan blijft ie nl. verborgen. |
|
|||
|
|||
weet er iemand wanneer er een unlock komt voor de 3.1 3gs?
want met blackra1n alleen ben ik niets mee.. moet het nog kunnen unlocken ook.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok dan naar 20x opnieuw proberen, is het dan eindelijk gelukt..
nou hoop ik dat ik nu eindelijk ander software erop kan zetten.. heb de phone pas, dus verontschuldig mij alvast voor mijn vragen, ben pas een beginner. volgende vraag, hoe zet ik software erop met cydia? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie stap 5&6 van de handleiding van de iPhoneclub: Blackra1n: jailbreaken voor dummies (handleiding) |
|
|||
|
|||
dat is me ook al gelukt...
maar nu verder alvast bedankt voor je hulp |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|