Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij wil 't niet lukken. Ik kom wel in recovery, maar krijg die hacker-kop niet te zien. Krijg wel een melding dat het jailbreaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij wil 't niet lukken. Ik kom wel in recovery, maar krijg die hacker-kop niet te zien. Krijg wel een melding dat het jailbreaken is gelukt en dat ik moet wachten op een reboot. Maar dat gebeurt de eerste 5 minuten niet.
Ik voer de applicatie uit vanuit VMWare met Windows XP. Alle iTunesHelper applicaties zijn gekilled. De logfile is toegevoegd. Wellicht dat iemand met een succesvolle JB zijn logfile met die van mij kan vergelijken. Alvast bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die hun iPhone hebben uitgezet na een JB en weer met succes hebben aangekregen? ben nu een beetje bang om hem uit te zetten
|
|
|||
|
|||
Nog steeds niet gelukt.
Ik wacht wel op de mac versie; niets dan problemen met dat windows... zonde van de tijd.
|
|||
|
|||
Jailbreak gedaan, werkte vlekkeloos. Krijg alleen nog steeds geen programma's geinstalleerd....krijg via itunes error 0xE8008001
Weet iemand hoe dit zit? en hoe ik er vanaf kom? |
|
|||
|
|||
Wellicht een beetje offtopic maar ik heb in alle voorgaande posts (alle 34 pagina's) niets gelezen over het feit dat het een tethered jailbreak is.
+ Betekent dit dat ik all mijn Cydia apps en zijn opgeslagen content verlies wanneer ik de iPhone uit en aan doe? – If so, er blijven dan geen brokjes data achter die de schijf vervuilen? + Vormt dit geen probleem aangezien ik in de App store vaak lees dat een herstart na een installatie aanbevolen wordt? Alvast bedankt. Ga morgen bij ontvangst meteen inbreaken . --- Edit: Excuus. Dit betreft alleen iPod Touch 3G gebruikers. Niet van toepassing op mijn persoon. Wellicht nog steeds relevant voor de Touch gebruikers. Laatst gewijzigd door VonZescao; 12-10-09 om 14:40. |
|
|||
|
|||
Probeer me iphone 3g met firmware 3.1 te jailbreaken , alleen zowgauw als ik klik op let it rain , gaat ie kijken of me phone te vinden is dit gaat goed ... daarna reboot me iphone en blijft dan staan op het itunes logo en verder gebeurt er niets iemand een tip ?
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat de Iphone na de jailbreak trager is geworden?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Eerste post geupdate voor een handleiding met de 2G modellen.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Winterboard
Ik zou graag Winterboard willen installeren, maar heb een aantal berichten hier gelezen dat na de JB met BR Winterboard niet meer werkte.
Heeft iemand een werkend Winterboard met GS3s /3.1? Laatst gewijzigd door arttext; 12-10-09 om 16:48. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus vinkje eraf , iTunes uitzetten ,telefoon ontkoppelen van je USB , start blackra1n ,koppel je phone weer aan je pc en laat mijnheer Hot de rest voor je doen. Succes. |
|
||||
|
||||
Jep. Gisteren via Blackra1n mijn iPhone (3GS, FW 3.1) gejailbreaked en vanochtend Winterboard er op gezet. Werkt naar behoren!
|
|
|||
|
|||
Bij mij is de jb ook vlekkenloos gegaan van OS3.0 naar 3.1.2 via iTunes en dan de jb gedaan. Eerst heb ik mijn iTunes geupdate van 8.2 naar 9.1
ik heb een T-mobile abbo en hoef dus niet op een unlock te wachten. Na een Jaar mag je de simlock toch legaal via T-Mobile eraf halen. Laatst gewijzigd door floa1512; 12-10-09 om 16:04. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nadat ik geprobeerd heb de iphone te jailbraiken met blackra1n, blijft de iphone in recovery mode? staan(itunes logo met usb stekker).
Hoe krijg ik hem hieruit? Itunes herkent de iphone niet |
|
|||
|
|||
DFU Mode al geprobeerd (Home knop en Aan-uit knop ingedrukt houden)??
|
|
|||
|
|||
Daar reageert hij ook niet op
|
|
||||
|
||||
Als je de topics leest over 3.1.2 dan zul je zien dat veel meer mensen met een 3G problemen hebben, zelf had ik dit ook.
pas na een aantal keer is het mij gelukt home+power ingedrukt houden moet ie op reageren
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|