Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een groot probleem: ik heb een 3GS met T-Mobile simlock, ik dacht vandaag ik ga eens updaten van 3.0 naar 3.1.2 en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een groot probleem: ik heb een 3GS met T-Mobile simlock, ik dacht vandaag ik ga eens updaten van 3.0 naar 3.1.2 en dan een jailbreak doen.. dat ging goed maar nu heb ik krijg ik geen verbinding meer met 3G :S wel met GPRS maar als ik 3G dan inschakel blijft ie op 'zoeken' staan of op 'geen service' .. ik heb al 2x restore gedaan en opnieuw jailbreak gedaan, zonder succes..
iemand die weet waarom 3G connectie ineens niet meer werkt ? en is er een manier om van 3.1.2 te downgraden naar 3.0 ? want ik lees net dat tethering nog niet mogelijk is op 3.1.2 en daar baal ik eigenlijk wel van.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
staat het 3G knopje wel aan
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen mobiele verbinding meer
Aargh, ik heb de iPhone 3G gejailbreaked met blackra1n en alles werkte prima. De volgende dag, geen service, geen verbindin gmet mijn provider. Andere mensen wel dus het licht niet aan mijn provider. Ik zie dat meer mensen dit probleem hebben. Is hier al een oplossing voor? Ik kan nu niet meer bellen en niet meer gebeld worden.
|
|
|||
|
|||
blackrain
Eindelijk gelukt. Tig pogingen gedaan maar niets hielp. Toen iTunes open laten staan en blackrain gedraait, werkte toen perfect. binnen 10 sec gedaan.
|
|
|||
|
|||
Hier ook gelukt
nog een vraag, kan ik nu evengoed nog mijn iPhone synchroniseren met iTunes ?, of raak ik dan alles kwijt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat hem dan even opstarten en kijken als hij het dan weer doet. Heb je trouwens ook een t- mobile abbo ? |
|
|||
|
|||
Welke programma in Cydia gebruiken jullie om applicaties te downloaden?
Ik ben nog niet bekend met Cydia. Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-10-09 om 17:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik merk ook bij 3.1.2 dat ie anders omgaat met het switchen tussen gsm en umts, zit zelf bij Vodafone heb je op geen enkele plek 3G ? |
|
|||
|
|||
Je gebruikt Cydia zelf om apps te downloaden. Als je BR heb gedraaid dan krijg je de optie om te kiezen uit drie apps. Als je Cydia kiest dan zet BR dat op je desktop , klik vervolgens Cydia aan en dan kom je op de Cydia site terecht en kan je browsen naar apps.
Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-10-09 om 17:45. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar kun je dus zoeken op programma's die hier besprroken worden. Soms moet je eerst via manage/sources een repo toevoegen, maar zo standaard kun je ook heel veel vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
net naar andere kant van de stad gereden en daar had ik wel gewoon volle 3G bereik.. blijkbaar dus een plaatselijke storing van t-mobile.. gelukkig maar, was al bang dat ik me iphone had gesloopt edit: nu ineens heb ik thuis ook weer gewoon 3G bereik heel vreemd Laatst gewijzigd door Benny; 12-10-09 om 17:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb inderdaad een tmobile abbo. De vorige firmware versie de simlock eraf gehaald, omdat ik naar china moest en daar een simkaart erin heb gedaan. Net jou suggestie gedaan. Vreemd dat hij heel langzaam 'fadend' uitging. Dat is nog nooit gebeurd. Het hielp trouwens niet. Nog steeds: 'geen service' kan niet bellen. Al herstel gedaan van netgwerkinstellingen in het hoofdmenu. Ai AI . dis is dus echt DE reden om niet te jailbreaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb blackra1n op vista gedraaid en niet aangepast naar xp compatible. Thanx voor deze oplossing. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb na een tig keren de hoop opgegeven.
iphone 3g 8gig. |
|
||||
|
||||
Ben vanmiddag bezig geweest met een 3G 16GB die ook niet echt wilde, na talloze malen proberen is het uiteindelijk gelukt. Cydia geïnstalleerd en blackra1n verwijderd en verder er wat andere zaken erop gezet. Toen ik de telefoon aan mijn laptop wilde hangen om het bestandssysteem te benaderen kreeg ik een melding in DiskAid dat ik geen toegang kreeg tot de root omdat de iPhone geen jailbreak zou hebben
Iemand een idee ?
|
||||
|
||||
Geeft Cydia problemen?
Alle Appletjes,
Weet iemand of Blackra1n (voor Cydia) problemen geeft op een Italie simlockvrije 3G? Wil graag de mooie Cydia apps proberen maar wil geen problemen. Is het bijvoorbeeld er weer af te halen? Nou ik hoor graag jullie antwoord. Thanks. |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|