Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nitow Shit! Ik had mijn iPhone 3g met firmware 3.1 gejailbreakt met blackra1n. Toen dacht ik dit moet vast ook wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nitow; 12-10-09 om 00:36. |
|
|||
|
|||
Hoi luitjes , kan iemand mij aub vertellen waar of hoe ik blackra1n kan downloaden. Via blackra1n.com kan ik het niet vinden. Graag een linkje waar ik dat kan downloaden.
Gr. Laatst gewijzigd door floa1512; 12-10-09 om 00:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://blackra1n.com/blackra1n.exe |
|
|||
|
|||
Is het bij deze jailbreak methode ook nog nodig om voor een 3GS die nummers of bestanden ( weet de juiste benaming niet meer ) nog op die server te zetten ?
Of werkt deze manier simpelweg door het proggie te laten draaien ? Het gaat over een 3 GS met af-fabriek 3.1 en nog geen jailbreak ofzo ..... |
|
|||
|
|||
Eindelijk gelukt, op windows 7 deed die niks, bleef maar vast hangen in recovery.
Daarna op vista geprobeerd en werkte meteen. |
|
|||
|
|||
Heb net mijn 3Gs 3.1 (OTB) via de stappen van de guide gejailbreakt.
In nog geen 20 seconden was het gedaan. Alles verliep zeer snel en geen problemen. Cydia duurde iets langer, maar binnen een paar minuten deed alles het. Ik had niet geupdate naar 3.1.2, gewoon op 3.1 gebleven. Heb net al wat programma's gedownload en alles lijkt te werken. Echt een geweldig programmatje die Geohot heeft gemaakt. Zeer een donatie waard. |
|
|||
|
|||
ik ben echt een leek, maarre ik heb mijn 3g met 3.1.2 geprobeerd te jailbreaken zoals hierboven staat. Bij mij blijft het steeds vastzitten als ik mijn iphone aansluit. Je ziet op het scherm dan itunes en de usb kabel. Ik moet het dan resetten om de iphone weer te kunnen gebruiken. Moet ik misschien nog iets doen voordat ik de bovenstaande handleiding ga volgen? Mijn telefoon is zoals ik hem gekocht heb. Hij is wel geunlocked. Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
ik heb echt alle mogelijke manieren geprobeerd die hier in dit topic beschreven staan. Het enige wat er gebeurt is dat de iPhone in recovery gaat en Blackra1n op running blijft staan. Ik ben er klaar mee en wacht wel op het Devteam.
|
|
|||
|
|||
O en in itunes geeft hij het volgende aan dat ik mijn iphone moet herstellen. Heb ik allemaal al gedaan.
Citaat:
Ja bij mij blijft hij ook daar hangen help Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-10-09 om 08:17. Reden: samenvoegen |
|
||||
|
||||
net met windows 7 jailbreak gedaan, en klaar in 30 seconden.
|
|
|||
|
|||
3GS met 3.1 OTB: 2 minuten en klaar...... Werkt super!
|
|||
|
|||
is er dan niemand die weetb wat ik kan doen?
|
|
|||
|
|||
Eindelijk Gelukt !!!!!!!!!!
Het is me gelukt mijn Iphone 3G 16GB van T-mobile te jailbreaken op firmware 3.1.2 Ik zal in het kort uitleggen hoe het met gelukt is.
Stap 1. ''Restore'' je Iphone naar firmware 3.1.2. zodra hij Itunes klaar en het scherm verschijnt om je backup terug te zetten sluit je Itunes, daarna Kill je het proces ''Ituneshelper.exe'' en laat Itunes afgesloten. daarna start je Blackra1n je Iphone laat je aangesloten, als je het scherm met het stekkertje en het Itunes logo krijgt doe je het volgende: druk de home + hold button totdat het scherm zwart is. sluit het huidige blackra1n. start blackra1n opnieuw, en druk alvast ''make it rain'' in hou de hold button ingedrukt totdat het apple logo verschijnt, en als het goed is krijg je geohot te zien, zo niet blijf dit herhalen het werkt echt !!!! voor de Iphone 3G |
|
|||
|
|||
Gisteren met succes kunnen jailbreaken. Nu een groot probleem, krijg mijn telefoon niet meer aan het appel logo komt naar voren maar loopt niet door en beeld blijft zwart. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.
|
|
||||
|
||||
Iemand al met iPhonebrowser oid. kunnen rommelen om icons aan te passen enzo ? Zal waarschijnlijk nog wel een paar dagen duren voordat deze tools worden geupdate zodat e met 3.1.2 kunnen werken ?
Krijg nu de melding dat het toestel nog niet jailbroken is (terwijl dit wél zo is ) edit : besef me net dat dit misschien wel in een nieuw topic gevraagd moet worden.....if so : zou een mod dit dan kunnen knippen en plakken in een nieuw topic ? Thanx ! edit 2 : antwoord hier gevonden : http://code.google.com/p/iphonebrows.../detail?id=153 Laatst gewijzigd door mvveelen; 12-10-09 om 09:37. |
|
|||
|
|||
Is mij nu eindelijk gelukt. Computer uitgedaan en vanmorgen weer opnieuw geprobeerd. Itunes heb ik steeds( 2x) afgesloten want hij gaf steeds een melding. Ik ga nu proberen apps erop ye zetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit heeft GehoHot net geschreven over de iPod Touch |
|
||||
|
||||
Vreemd, gisteren wel 7 keer geprobeerd om de 3G te jailbreaken, en niet gelukt. Vanmorgen zet ik hem er weer aan en floep in 1 keer lukt het.
Dus 1 x 3GS en 1 x 3G gelukt. Nog 1 3G te gaan. Top Geohot, tijd voor een kleine bijdrage! |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|