Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) geweldig ... het heeft gewerkt nadat ik itunes 9 op mijn windows laptop heb geinstalleerd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
geweldig ... het heeft gewerkt nadat ik itunes 9 op mijn windows laptop heb geinstalleerd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sanp niet zo goed wat ik fout doe....Iemand de gouden tip?
|
|||
|
|||
Citaat:
In ieder geval heb ik 2x nu een Iphone met JB opgestuurd en 2x netjes een nieuwe/ refurbished teruggekomen. Je stelling klopt minimaal voor een deel niet. Of ik ben een gelukkige uitzondering. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vraag me af of hij de volgende firmware gaat ondersteunen Zou echt perfect zijn. Heb alvast 5$ gedoneerd Als je student bent met een iphone dan kan je gerust 3€ missen om hem te steunen.
|
|||
|
|||
Ik heb deze actie
(Volgende actie's uitgevoerd: - Uitschakelen iPhone - Opstarten iPhone - Kabel aan iphone koppelen, maar nog niet in USB poort - Blackra1n starten - Kiezen voor "Let it ra1n" - Melding "Wait for iphone" - iPhone inpluggen, iTunes logo verschijnt en meteen erna Blackra1n logo - Binnen 10 sec. Jailbraik uitgevoerd, na herstart was Jailbraik compleet!) uitgevoerd, maar probleem niet opgelost bij mij. Hij blijft aangeven dat ''De SIM-kaart in deze iphone wordt niet ondersteund'. Weet iemand wat ik kan doen om het op te lossen?! |
|
|||
|
|||
Ben nu me iphone aan het herstellen, er stond niet zo veel op wat ik moet houden alles kan ik terug krijgen.
Maar goed ik hou het even Up-to-date |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm. probeer dan je iPhone te resetten [ Home + power button ]. En dan nog een keer te jailbreaken. Wil dat niet lukken. Herstel je iPhone dan en doe opnieuw de jailbreak Als dat niet lukt weet ik het ook ff niet hoor. Ik moest met andere jailbreak methoden ook altijd 3 of 4x *****n voordat hij het pakte. En geen aanwijsbare reden voor... Let's pray for the best |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks! |
|
|||
|
|||
Done! Superrrr....
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen iphone, maar ben wel van plan om deze week of volgende week er 1 te kopen.. 3gs 32 gig..
Zat dus alles al een beetje in de gaten te houden met jailbreak enzo. Wel balen dat Blackra1n nog geen unlock heeft... hoop dat er snel een jailbreak komt die wel een unlock heeft. |
|
|||
|
|||
Sorry als deze vraag al gesteld is, maar is internet tethering nog steeds mogelijk met een gejailbreakte Iphone 3GS met FW 3.1?
|
|
|||
|
|||
Nu als nieuwe iPhoen geconfigureerd en dan werkt het wel....Nu maar 'ns kijken hoe we alles weer terug kunnen krijgen naar hoe het was.....
|
|
|||
|
|||
Nog steeds het zelfde verhaal, ik blijf maar die itunes met kabel op me beeld krijgen, en heb me iphone helemaal gereset...
wat kan het probleem zijn ? ik blijf maar proberen, wanneer ik weet wat het probleem is dan post ik het. Edit: heb zojuist me iphone het raam uit gegooit.. en hem opnieuw geprobeert, maar het blijft maar komen! Laatst gewijzigd door Jordeman; 11-10-09 om 22:53. |
|
|||
|
|||
Citaat:
proggie opnieuw downloaden? iPhone opnieuw aansluiten. Kheb geeeen id verder Gewoon beetje creatief zijn is mijn advies :0 Beetje aanklooien kom je er wel ? |
|
|||
|
|||
Het is mij nu eindelijk gelukt met mijn iphone 3G!!
Mijn oplossing. - Eerst de update in itunes naar 3.1.2 - Wis alle inhoud en instellingen (duurt 2 uur) - Herstellen via itunes - iphone opnieuw starten - black rain starten - iphone aan de usb kabel hangen en Voila!! Succes allemaal |
|
||||
|
||||
Probeer eens je iPhone te herstellen in DFU-mode (voor een how-to, zie de Wiki) en dan bij voorkeur geen reservekopie terugzetten (deze kan de 'software-fout' bevatten) en het dan nogmaals te proberen.
|
|
||||
|
||||
Mijn 3GS is prima gelukt ( ik zal zo mijn profiel aanpassen ) maar mijn 3G lukt niet. Wacht geduldig op een oplossing.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|