Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij is het na de 6e x opnieuw proberen wel gelukt. De firewal moet in iedergeval uit. Maar itunes had ik gewoon aanstaan!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij mij is het na de 6e x opnieuw proberen wel gelukt.
De firewal moet in iedergeval uit. Maar itunes had ik gewoon aanstaan! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook standaard unlocked Iphone (Belgisch), laatste firmware. Bij het opstarten en het runnen van Blackra1n krijg in Blackra1n running,
op de iphone blijft de recovery (itunes logo met usb kabel) actief, geen afbeelding te zien van geohot. Dus hier niet te jailbreaken. Heb het ook geprobeerd met 3.1 maar ook dit lukt toen niet, heb dan ook een volledige restore moeten uitvoeren. (geen antivirus programma's actief) |
|
|||
|
|||
Citaat:
In welke gevallen zal T-mobile kunnen weigeren dan? Op basis van welke ervaringen / inzichten kun jij dit stellen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb op dat gebied zelf geen ervaring, maar het is naar ik weet wel het beste om de jailbreak eraf te halen voor je hem retourneerd, Apple en T-Mobile kunnen nog al eens rare dingen doen.. Laatst gewijzigd door leontjuh1; 11-10-09 om 18:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier lukt het nog steeeds niet , wij hadden dezelfde probleem.. ik heb ook firewall uitgezet maar hoe zet ik verder alles uit? Groet, |
|
|||
|
|||
Voor bij diegene waar het direct werkt, hebben jullie een 32 of 64 bits Windows.
Windows 7 of anders. Ik ben er maar even mee gestopt totdat duidelijk wordt waarom het niet lukt of GeoHot een update heeft. |
|
|||
|
|||
tis tot zover gelukt (ging HEEEEL snel), alleen als ik met iPhonebrowser (v1.9.3.0) connect geeft iPhonebrowser de melding: not jalibroken (no afc2 service found)
En als ik SBSETTINGS wil installeren: The requested modifcations cannot be.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit zei Geohot vanmorgen: "@kalantz yup, afc2 service has been removed because the ramdisk was annoying. i'm sure theres a cydia app to restore #blackra1n " |
|
|||
|
|||
Mischien een domme vraag, maar als je gaat jb raak je dan je telnummers kwijt? En hoe zit dat met de app die ik heb.
Dan nog iets, ik heb een MacBook en daar werkt het nog niet op maar kan ik blackra1n via de laptop van mijn dochter op mijn iPhone zetten? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
klopt het dat het running.... gedeelte lang duurt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ligt eraan, heb je een jailbreak of unlock moeten uitvoeren om de simkaart te gebruiken die je er nu in hebt zitten? Zo nee, dan kun je gewoon jailbreaken, zo ja, dan NIET doen
|
|
|||
|
|||
blijft hangen in recovry mode. nu eerst even herstellen via i tunes en dan maar weer proberen.
doet het weer. heb de dfu methode geprobeert en hij gaat spontaan aan met alles erop nog. soms snap ik er niks van Laatst gewijzigd door tetouani79; 11-10-09 om 18:44. |
|
||||
|
||||
Antwoord volgens Geohot: "@kainaussie nope, reboot and try again...should take about 30 seconds #blackra1n"
|
|
||||
|
||||
Ik heb op een windhoos laptop blackra1n geïnstalleerd. zodra ik op "make it ra1n" druk stopt het progje. enige suggesties?
ik heb een Dell die op xp draait zonder firewall (momenteel) Progje starten, ik druk op "make it ra1n", iphone aansluiten, progje stopt niets gebeurt. update 1 Na een herstart van de Dell ((relderel).... ..... ..... ..... ...... ...... ...... ...... duurt een beetje lang ......... ....... mijn macbook start echt 6 keer zo snel op) vrolijk windhoos deuntje minder vrolijke windhoos gebruiker boekt ook na een herstart hetzelfde resultaat. update 2 Ik kan niet "run as administrator" omdat het een werk laptop is update 3 zal straks een emulatie op de mac draaien pff pfff Laatst gewijzigd door rufuskohn; 11-10-09 om 19:04. |
|
|||
|
|||
Als ik op make it rain klik dan komt er een usb ding en een i-tunes logo op men iphone?
moet ik het dan gewoon afsluiten of maakt het niks uit? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb een 3GS 32Gb van T-Mobile. (nieuw,. niets mee gedaan qua unlock jailbreak.. etc etc)
Blackra1n gedownload.. handleiding gevolgd.. Maar Windows (7) zegt na "Make it rain" Blackra1n werkt niet meer .. blablabla... Werkt dit niet op windows 7 machine ? Of zie ik iets over 't hoofd ? Iemand een idee ?? Werkt deze blackra1n ook op een mac ?? Hoor 't graag.. veel dank !! O ja... Als administrator uitvoeren biedt ook geen oplossing ... ;( Laatst gewijzigd door gb68; 11-10-09 om 18:48. |
|
|||
|
|||
hallo
als je een 3gs heb gejailbreaked en unlocked met ultrasn0w 3.0 en die officieel is geupdate naar 3.1 kan je deze dan met deze tool jailbreaken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|