Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems deed jij een update of restore naar 3.1.2? Heb uiteindelijk een restore gedaan maar m.i. maakt dit niet uit !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
We willen allebei naar 3.1.2 en dan jailbreaken maar geen data kwijtraken. Moet ik dan een backup naderhand terugzetten of is het simpelweg een kwestie van updaten, Blackra1n erop knallen en klaar ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
OFFT: Jammer dat iedereen hier meld dat het niet werkt en verder geen info geeft. Hierdoor is deze thread niet meer leesbaar dus wordt hij alleen maar extra vervuild. DUS ALS HET NIET WERKT DAS JAMMER EN VERVELLEND VOOR JE MAAR MAAK ER NOU GEEN EXTRA MELDING VAN. OOK BIJ DE MENSEN WAAR HET WEL WERKT MAAR ER NOU GEEN MELDING VAN. |
|
|||
|
|||
Heb mn iphone(3gs 3.1) gejailbreakt met blackra1n en het is gelukt alleen krijg ik instalious er niet op :S als hij over de helft is met laden dan geeft ie een paar meldingen achtermekaar aan en dan gaat hij terug naar cydia , ook werkt mn Wi-Fi niet terwijl ik het wel heb als ik op internet zet,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hij blijft altijd maar naar het normale conect to itunes screen gaan:s |
|
|||
|
|||
ik zou voorlopig nog niets doen aan de 3.0 versie ook al is hij simlock vrij, of je moet er problemen mee hebben. Ik zou wachten....
Over de 3.1 heb je al een JB draaien of niet? tja kunt altijd proberen en niet geschoten is altijd mis |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder wil zij ook wel graag updaten en, omdat 3.1 bij mij met JB werkt, wilde ik naar 3.1.2 met JB. De vraag is alleen : hoe gaat dit straks als ik update en daarna Blackra1n draai : ben ik dan data kwijt of moet ik daarvoor niet bang zijn ? |
|
||||
|
||||
Ik probeer niets meer.
Het werkt gewoon niet bij sommigen van ons. Helaas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit werkt perfect thx begon al te twijfelen |
|
|||
|
|||
Super chill proggie. Het lastigste was nog wel het zoeken hoe je het kon downloaden vanaf de site . Downloaden. iPhone aan je pc en Make it Rain
Echt een voorbeeld voor de komende jailbreak proggies dit! En totaal geen problemen wat ik wel met Redsnow en 3.0 FW had. Deze deed het in 1 keer.!!! |
|
|||
|
|||
Uhm is het goed dat er op me iphone een kabel met itunes te zien is als hij aan het jailbreaken is ? want het duurt het erg lang
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo niet dan moet je hem ff disconnecten en opnieuw eraan hangen. laten syncen en dan het programma opnieuw starten! |
|
|||
|
|||
Iemand al onder parallels proberen te jailbreaken? Ik krijg constant een foutmelding als ik "make it rain" klik
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het de hele tijd krijgen
Dit is wat ik doe: Ik sluit me iphone aan Dan sluit ik itunes Klick ik blackra1n aan laat ik hem jailbreaken Vervolgens word me iphone re-boot Dan krijg ik steeds die teken van ituns met die kabel en blijft hij hangen Tips ? |
|
|||
|
|||
Nu met het upgraden van een 3G (nadat de 3GS perfect werkt met jailbreak 3.1.2) tot de conclusie gekomen dat mijn Wi-Fi-router (Linksys N router/ gigabit) opgehangen wordt als ik Cydia start. Niet altijd overigens maar nu al 5 x achterelkaar.
Daardoor loopt mijn download van 3.1.2 iedere keer vast. Uberhaupt verrassend dat hij 3.1.2 nog een keer gaat downloaden als je bedenkt dat ik 2 uur geleden hetzelfde al gedownload had voor de 3GS. Nogal dom omdat dit dus extra bandbreedte vreet. Of zijn de bestanden voor 3G en 3GS niet hetzelfde??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het zonder iTunes te sluiten gedaan en dat lijkt me ook wel logisch om hem aan te laten als je iPhone daar steeds om vraagt.. Niet? Probeer het in ieder geval... |
|
|||
|
|||
Heb je ook itunes geinstalleerd? Probleem is dat Blackra1n een onderdeel van itunes gebruikt. Bij mij liep hij ook steeds bij win 7 vast nadat ik op "make it rain" klikte. Na installatie van itunes was het probleem direct opgelost.
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-10-09 om 23:33. Reden: Laatste zin verwijderd, illegaal! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|