Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op die make it rain ding klik komt er een i-tunes en een usb logo op men iphone. En nu moet ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik op die make it rain ding klik komt er een i-tunes en een usb logo op men iphone.
En nu moet ik het herstellen. Hoe kan ik zorgen dat ik gewoon verder kan? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
je iphone aan en uit knop samen met de home button ingedruk houden(dfu manier) daarna kan je je telefoon gewoon aan zetten. zo doe ik het
|
|
||||
|
||||
Het kan ook zo zijn dat ze zeggen dat het werkt, opdat we telkens maar weer opnieuw gaan proberen.
het kan niet anders, dan dat er wel een verbeterde versie moet komen. Het moet niet met omwegen gaan het moet gewoon werken. Tot dan zeg ik eerst laten werken op de 3G dan alle eer naar de maker. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde nog steeds als de Dell gebruiker !!
Ook parallels Desktop op de MAC gedaan.. hetzelfde.. 't loopt direkt vast. (Het programma).. Iemand nog suggesties ?? Het is een nieuwe 32GB #GS 3.1 Iphone (t-mobile). Geen jailbreak of unlock toestanden.. dit zou de eerste "kraak"zijn.. AUB Hulp ... |
|
||||
|
||||
@ InfluenZ Start je iPhone eens opnieuw op, desnoods via een harde reset (home- en powerknop tegelijk ingedrukt houden totdat je iPhone vanzelf uit gaat).
Mocht het dan nog niet lukken, het kan natuurlijk zijn dat het nu erg druk is, de US is inmiddels denk ik ook wakker aan het worden. Cydia werkt hier in elk geval prima.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 11-10-09 om 19:40. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je met progs de apps bedoelt die op dat moment op je iPhone staan: Installeer eerst AptBackup en druk op backup(als hij is aangesloten). Daarna updaten naar 3.1.2 en Blackra1n uitvoeren, daarna AptBackup installeren en op Restore drukken
|
|
|||
|
|||
niemand de juiste oplossing blijft maar in running staan
|
|
||||
|
||||
...If you have an IPT3 (2nd Gen with 3.1 preinstalled) dont bother. It seems like its never going to work. Everything goes fine up until the first reboot where you end up starring at a black screen until you decide to restore and start the never ending cycle again.
I recall Geohot mentioning yesterday or the day before that IPT3 support was dropped, I guess if it was brought back on it wasnt much of a success. |
|
|||
|
|||
Als ik het opstart dan krijg ik gelijk een melding dat hij niet meer werkt, en dit blijft hij de hele tijd doen, ik heb het opnieuw gedownload en me pc opnieuw gestart.. maar het lukt niet.
Voor de rest werk ik op een Windows vista, iphone 3.1.2, ik heb zelf T-mobiel. Is er meer nodig wat jullie moeten weten meld het maar. Hoop dat iemand me verder kan helpen, ik snap er de balle niet van.. |
|
|||
|
|||
een tip voor de mensen met een 3GS die nog moeten updaten naar firmware 3.1.2:
gebruik de applicatie IBEC & IBSS grabber voordat je begint met updaten. de applicatie vangt je IBEC- en IBSS-bestanden op zodat je ze makkelijk kan backuppen. ze kunnen samen met het ECID shsh bestand die je in cydia opslaat in sauriks server (of zelf opslaan) in de toekomst nodig zijn voor mogelijke jailbreaks. |
|
|||
|
|||
@ricola bij een 3G moet je je iPhone herstellen met 3.1.2 ook al staat deze erop. Nadat het flashen klaar is en iTunes je vraagt de backup terug te zetten, sluit dan iTunes en kill iTunesDeviceHelper en start blackra1n. Nu lukt het wel.
|
|
|||
|
|||
LET OP, ALLES WERKT WEL!
disconnect phone start blackrain sluitphone aan sluit itunes af klik make it rain... en voila OOK VOOR DE 3g |
|
|||
|
|||
na bijna een dag bezig geweest te zijn ..... is het me gelukt met mijn Iphone 3G.
- alle mogenlijke processen op je PC afsluiten - blackrain starten - op knopje drukken - je ziet nu wait for iphone ... - en dan je iphone inpluggen - ik zag toen kort daarna he plaatje van die gast |
|
|||
|
|||
heb m'n 3GS 16 gb vrijdag opgehaald. staat 3.1 op. helemaal standaard t-mobile!
wil em alleen jaibreaken (om o.a. navigatie te installeren). is het zinnig eerst te upgraden naar 3.1.2 (zanikt itunes steeds over) of juist niet doen? heb de meest recente (9) itunes ook maar meteen gedownd. niet voor dit topic, maar weet iemand waar een instalmanual voor cydia kan vinden? greetz hanz |
|
|||
|
|||
Geweldig het is gelukt nu even uitvogelen hoe cydia werkt.
thanks people |
|
||||
|
||||
Jongens, ik lijk wat ongeduldig, maar what about mijn vraag:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 11-10-09 om 21:35. Reden: Zin verwijderd, illegaal. Eenmalige waarschuwing! |
|
|||
|
|||
3.0 laten staan, de 3.1 kan gewoon gedaan worden en updaten, no problemo
|
|
|||
|
|||
iPhone 3G - 16GB
Meerdere pogingen zijn nodig geweest: - Vista of XP maken geen verschil - Verschillende USB Poorten geprobeerd, bij de 3e geen meldingen meer in BR Log Volgende actie's uitgevoerd: - Uitschakelen iPhone - Opstarten iPhone - Kabel aan iphone koppelen, maar nog niet in USB poort - Blackra1n starten - Kiezen voor "Let it ra1n" - Melding "Wait for iphone" - iPhone inpluggen, iTunes logo verschijnt en meteen erna Blackra1n logo - Binnen 10 sec. Jailbraik uitgevoerd, na herstart was Jailbraik compleet! Blije gebruiker |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier nog een soort manual voor de beginners in cydia: Guide |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|