Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Zucht, zie mijn antwoord hierboven. Beste Scorpiosoft, Misschien is alles duidelijk voor jou maar ik heb er veel moeite mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Scorpiosoft,
Misschien is alles duidelijk voor jou maar ik heb er veel moeite mee om alles te vinden. Het is zo veel wat ik lees en zie door de bomen het bos niet meer. Kan jij precies uitleggen (of waar ik het goed kan vinden op het forum) wat er gedaan moet worden om een perfecte jailbreak uit te voeren. Hartekijk dank. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Er kan dus geen JB uitgevoerd worden met een mac?!?! Maar ik
kan hem wel JB'en op de pc van een vriend????? Want ik heb toch geen iTunes modig om te JB'en??? |
|
||||
|
||||
Nee, je hebt als het goed is geen iTunes nodig. Alleen deze startte bij mij wel automatisch op. Gewoon proberen en je merk het vanzelf
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3G met 3.1.2 en heb de blackra1n gedownload en uitgevoerd waar iedereen 30 sec over doet , duurt bij mij veel langer en dan staat de blackra1n nog niet op mijn iphone, wat doe ik verkeerd.. hij is geunlocked, ik heb hem inmiddels weer gereset
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Handleiding (engels). |
|
|||
|
|||
Als ik hier lees hoe makkelijk het nu gaat om de iphone te jailbreaken, zal ik het ook maar es proberen hé
Nog paar vraagjes: - Mijn iphone (3GS dus) komt uit België en is officieel simlock vrij, dit zal dus zo blijven hé als ik het goed begrijp? - Kan je de jailbreak daarna makkelijk ongedaan maken indien dit nodig moest zijn? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks... maar ik moet het wel zeker weten anders ga ik geen half uur in de bus zitten naar die vriend je hebt verder niks in iTunes hoeven doen tijdens de JB toch?
|
|
||||
|
||||
nou dan maar voor de zesde keer opnieuw software der op zetten (lols)
Ook deze manier werkt niet na opnieuw opstarten en dan direct blackra1n opstarten en dan iphone connecten. Ik stop ermee bah bah stijve nek |
|
|||
|
|||
Het is op mijn 3G gelukt na een 2e poging.
Vertrokken van een 3.1.2 met win XP Blackra1n bleef eerst altijd op running staan en de telefoon steeds in recovery mode. Ik heb manueel alle processen gekilled die met Itunes te maken hadden. - itunes.exe - applemobiledeviceservice.exe - applemobiledevicehelper.exe - ipodservice.exe Telefoon gereboot en Blackra1n opnieuw opgestart. Nadien verliep alles vlekkeloos. Nu terug in Cydia duiken om mijn gemiste apps te downloaden Luc |
|
||||
|
||||
Blijft wel jammer dat er zoveel problemen met de 3G tot dusver zijn. Zelf heb ik een 3G met firmware 3.0, T-Mobile locked. Ik vraag me nu af of ik eerst een custom firmware naar 3.1 zal doen, of officieel via iTunes naar 3.1.2?
Als ik later evt. nog een unlock wil moet ik nu niet via iTunes naar 3.1.2 gaan, want dan update je de baseband toch? Hoe zit dat met die custom firmware? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
zou het in de veilige modus mischien niet beter werken?
Na zes keer vraag ik me af of de zevende keer ook niet kan!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben maar ff terug naar een customized 3.1 firmware. Mocht iemand weten hoe alsnog activeert dan ben ik benieuwd. |
|
|||
|
|||
Voor de 3G gebruikers onderons! Na het lezen van de threats doe het volgende. Maak een backup van je iPhone met iTunes. Dan herstel je iPhone met 3.1.2. Direct er na voor terugzetten van de backup blackra1n gebruiken na afsluiten iTunes en stoppen van iTunesDeviceHelper via de taskmanager. Alle antivirus firewalls uitzetten. Ik heb Windows 7 Ultimate x64 gebruik. Dan lukt het!
Op een 3GS kun je zonder herstel blackra1n installeren. Laatst gewijzigd door QANQAN; 11-10-09 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Ik heb net blackra1n erop gezet, reboot gedaan en nu start m'n iPhone 3gs niet meer op.
iemand een idee?? |
|
||||
|
||||
ik krijg het echt niet aan de praat op een 3GS, blackrain blijft op runnig staan.
Laatste firmware Laatste itunes Alle itunes processen uit gezet blackrain opstarten dan iphone eraan hangen, en anders om Andere computer getest Blackra1n opnieuw gedownload itunes opnieuw geinstaleerd pc geboot iemand nog een idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
bij het installeren krijg ik de melding onherstelnare fout (13) gevolgd dat me iphine niet meer aanging. wat bekend dit. Ray |
|
|||
|
|||
Ik heb een 3G FW3.1.2 van belgie (simlockvrij dus) met vista pc en itunes 9.0.1.8.
Tweede keer gelukt binnen 30 sec, waarna de eerste keer het maar bleef hangen in recovery mode. 1. Itunes helper in de processen beëindigd, geen reboot van vista 2. blackrain gestart iphone aangekoppeld die normaal aanstaat en meteen op let it rain geklikt en 30 sec later alles ok. 3. thats it. 4. cydia is werkend hopelijk helpt dit voor velen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|