Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet Ik heb een T-mobile met simlock erop ik heb hem nu ge-update naar 3.1.2. Ben nu ff bezig om me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het weer ff geprobeerd. Hij spring in recovery (usb kabel met itunes logo) daarna zit weer tegen een wit scherm aan te kijken.... Hoe lang duurt het voor hij zich weer reboot? minuten, seconden? pfff Ik heb een otb 3.1 ge-update naar 3.1.2 en hij is gesimlocked |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Duurt nog geen minuut
Voor degenen met VISTA, misschien Gebruikersaccountbeheer uitzetten ??
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een paar vragen, hopelijk kan iemand mij helpen.
1. zit nu op 3.0 met JB, no unlock.. moet ik eerst updaten naar 3.1.2?? 2. is deze uberhaupt te gebruiken als een gelockte heb (lees hier een daar dat alleen voor officiele geunlockte toestellen werkt. |
|
||||
|
||||
Nogmaals: blackra1n is geen unlock voor de 3G(S). Heb je NIET een TM-iPhone of een fabrieksmatig unlockte iPhone uit bijv. Belgie, dan NIET blackra1n draaien. Je iPhone wordt weer gelockt!
En v.w.b. Vista: ik heb niks extra's hoeven doen om blackra1n werkend te krijgen.
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Ik heb een simlock-toestel van T-Mobile. Hierop werkt het iig perfect |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3GS van T-Mobile met 3.1 er op.
Ik wil graag mijn Vodafone Simkaart erin gebruiken. Wat kan ik nu het beste doen? Ik hoop dat iemand het heel duidelijk kan uitleggen. Ik begrijp uit dit forum dat iedereen al vergevorderd is, maar ik zou het ook graag willen begrijpen en uitvoeren op mijn telefoon. |
|
||||
|
||||
En voor de liefhebbers een plaatje....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
jij moet namelijk unlocken en dat kan nog steeds niet op 3.1 |
|
||||
|
||||
Nee het is echt alleen maar een jailbreak. En geen unlock of activatie. Echter als je al een unlock had dan blijft deze gewoon bestaan na een restore of update.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik heb een 2G, firmware 3.01 met een JB en is unlocked. Kan ik nu updaten naar 3.1.2 en Blackra1n draaien. Is ie dan nog steeds unlocked? Nee toch?
|
|
||||
|
||||
Unlocked wel echter geen activatie meer. Tip ? even wachten de ontwikkelingen zijn erg snel op dit moment.
|
|
|||
|
|||
Voor degene die net als ik na 4 keer proberen geohot zijn gezicht niet kregen. maar een blauw of wit scherm.. Ik ben in me instellingen menu gaan staan in info. en toen op make it rain gedrukt wonderbaarlijk deed hij het toen wel.
|
|
|||
|
|||
Eerst een backup maken van je iphone!!!!!!!!!
Blackra1n downloaden, updaten naar 3.1.2 via Itunes ! Hierna Blackra1n starten, je krijgt een foto van Geohot te zien op je iphone ! Zou niet langer dan 30 sec. moeten duren ! Iphone start weer op, Itunes opstarten en je instellingen weer terug zetten. Klaar ben je!! Mocht je Cydia e.d weer terug willen, ff Blackra1n aanklikken op je iphone en selecteren wat je geinstalleerd wilt hebben. MAAR LET OP!!! Dit is om te Jailbreaken en NIET om je unlocken (unlocken = gebruiken maken van je iphone met een andere provider die NIET simlock vrij aangekocht is !!!) |
|
|||
|
|||
alles werkt zoals het moet duurt inderdaad maar 30 sec maar als hij klaar is blijft hij in recoverymode hangen
of moet ik i-tunes zelf ook updaten ? |
|
|||
|
|||
Hmm waarom krijg ik die foto van geohot niet? Hij gat gewon in recovery, en ik blijf staren op die usb kabel die wijst naar het itunes logootje. De exe zegt gewoon 'running'. Iemand ene idee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
blackrain maakt een logfile aan daar staat denk ik wel in waar hij nu is
Openen met notepad |
|
||||
|
||||
zoals ik gemerkt heb, zijn er meerdere mensen die het probleem hebben dat ze in de recovery mode komen. Nu nog de oplossing vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|