Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Al je instellingen enzo worden bewaard? En stel ik wil straks weer naar een non jb firmware dan gaat het ook zonder problemen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al je instellingen enzo worden bewaard? En stel ik wil straks weer naar een non jb firmware dan gaat het ook zonder problemen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even wachten op appuloha1l -en op de eerste reactie daarop....
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone geupdate naar 3.1.2 en probeer nu met Blackra1n de jailbreak door te voeren. De iphone gaat netjes in recoverymode, ik krijg de itunes/kabeltje scherm te zien en Blackra1n is running. Dit blijft een half uur zo en er gebeurd verder niets.
Iemand tips? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt Butcher! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij zal nu weer gelockt zijn. Hou appoluha1l in de gaten.... |
|
|||
|
|||
Net blackra1n uitgevoerd op een 3gs met fw 3.1.2 en cydia is zich aan het installeren.. Wat is die George toch weer goed bezig!
|
||||
|
||||
blackra1n is een jailbreak, geen unlock. Kennelijk ben jij je unlock weer kwijt na de jailbreak. Omdat jij een eerste generatie iPhone hebt zul je, zoals ik er tegenaan kijk, opnieuw moeten unlocken.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 11-10-09 om 11:41. Reden: quote toegevoegd |
|
||||
|
||||
Ik ben nu ook bezig om mijn 2G model te updaten naar 3.1.2, ben benieuwd of het goed gaat. Unlock is niet zo'n probleem denk ik als hij al weg is dan kun je via cydia altijd bootneuter weer installeren en draaien.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Maar de vraag is nu waarom de iphone bij sommigen van ons in de recovery mode komt, na het aanklikken van make it ra1n???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerst van 3.01 naar 3.12 geupdate, blackrain uitgevoerd. Staat nu al een tijdje op running. Is een belgische simlockvrije 3G |
|
||||
|
||||
Citaat:
Iphone 3g met software 3.1.2 Blackra1n aangeklikt ,daarna op make ik ra1n geklikt. Telefoon ging rebooten en kwam in de recovery mode en itunes starte automatisch op en vroeg of ik software wilde herstellen. |
|
||||
|
||||
Dan moet je nergens op klikken
Op je iPhone zie je het gezicht van Geohot, dan moet je rustig wachten. bij mij rebootte de iPhone zichzelf weer
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet dus, en de 3G is alleen op 3.1.2 te jailbreaken met blackra1n als ie standaard unlockt is. |
|
|||
|
|||
Als ik nu van 3.01 JB update naar 3.1.2 official en dan de jailbreak toepas, ben ik wel al mijn cydia updates enzo kwijt? Alle packages die ik via Cydia heb geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Mensen,
Ik heb een 3GS, origineel Simlock vrij. Kan ik nu gerust naar fw 3.1.2. updaten en dan de tool van GeoHotz (die blackrain ) gebruiken? Als ik dat progje gebruikt heb dan is mijn JB een feit. En hoef ik er verder niks meer op uit te doen? That's all dus? Verder geen andere terug kerende handelingen die je moet toepassen naar de JB? Bedankt!
|
||||
|
||||
Citaat:
Volmondig ja, heb het net gedaan |
|
||||
|
||||
Citaat:
Updaten en dan de jb doen, heb je gelijk van alles het nieuwste... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nog een keer geprobeerd.
Na het drukken make it rain staat er bovenin entering recovery mode. En daar blijft hij ook hangen. Gaat niet werken dus Gebruik windows vista kan het daar aan liggen? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|