Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ik probeer hetzelfde op mijn 3G, maar daar gaat het niet zoals op de 3GS Niks geen gezicht inderdaad en het stekkertje blijft in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou, ik probeer hetzelfde op mijn 3G, maar daar gaat het niet zoals op de 3GS
Niks geen gezicht inderdaad en het stekkertje blijft in beeld
|
|
|
|||
|
|||
Voor mensen die problemen hebben met t gebruiken van blackra1n en of een white screen krijgen.
Reboot PC. Sluit je iphone aan. Sluit Itunes af Open taskmanager Kill Itunes.exe Kill AppleMobileDeviceHelper.exe Start nu Blackra1n! Mocht het niet werken post dan idd ff je blackra1n.log |
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat de iphone in recoverymode usb contact kwijtraakt...
Is hier een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
@pacorabana.
Je PC verliest de USB verbinding, herstart je PC is en sluit alles van Itunes af!! |
|
|||
|
|||
Dag allemaal,
Ik heb net even heel de topic door gelezen. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd. Maar ik krijg men iphone niet gejailbreakt. Ik ga als volgt te werk: -Itunes en itunes helper afsluiten -blackra1n starten, make it rain. - Men iphone valt even uit, en dan komt het itunes logo+usb kabel op het scherm en dit blijft hele tijd staan. Ik heb al een half uur zitten wachten, er veranderd niks... Ik heb hem al even herstart en opnieuw geprobeerd maar helaas. Ik heb een Iphone 3G 3.1.2 gekocht in mobistarshop (met os 2.x) erop en heb zelf een prepaid bij mobistar. en ik heb een PC met vista home op. |
|
|||
|
|||
JB en Unlock
Ik heb het, denk ik, allemaal goed begrepen:
1. BR is alleen een JB en werkt op alle FW's 3.1 en 3.1.2 2. Een JB doen met BR belemmert geen toekomstige unlock 3. Stel dat er een unlock komt dan kan ik toch handmatig by T-Mob blijven (vind gewoon een unlock wel leuk, ook altijd met mijn HTC's gedaan). Corrigeer me svp als ik iets mis heb. |
|
|||
|
|||
Ik kwam ook in recovery mode terecht.....Bleef hangen op wit scherm...
Wat ik de gedaan heb...weer herstellen met 3.1.2 daarna GELIJK blackra1n uitgevoerd toen deed die het wel.... Miischien dat ik iemand hiermee kan helpen |
|
|||
|
|||
als het met een 3G op XP lukt..
dan is vaak het enige obstakel dat je in Vista even moet aanklikken: Uitvoeren als Administrator Ga het zo proberen op vista en zal mijn bevindingen wel hier posten |
|
||||
|
||||
compatibiliteitsmodus en uitvoeren als administrator, dat probeer ik nu , maar dat schiet ook niet echt op ......
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het juist vlekkeloos toen ik iTunes open had staan! Daarvoor bleef hij bij mij hangen op "Running...", maar deed niks. Geen plaatje van Geohot, enkel maar dat iTunes logo + USB kabel.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja en toen ? Wat heb je toen gedaan en zie jij nu cydia ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wel een TM-toestel of standaard unlockt?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inmiddels mijn software moeten terugzetten na voor de zoveelste keer in de recovery mode te zijn beland.
Wachten op een oplossing lijkt me dan ook maar het beste. Laatst gewijzigd door pacorabanne; 11-10-09 om 13:44. |
|
|||
|
|||
jailbreak en unlock 2g
Is het al mogelijk 3.1.2 op een 2 g te instaleren en deze te jailbroken en unlocken??
|
|
||||
|
||||
@toon JA
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb ook: - Iphone 3G (software 3.1.2) van T-mobile niet geunlocked nog nooit gejailbreaked - net blackra1n gedownload en volgens instructies op het knopje "make it rain"geklikt - alle itunes processen gestopt in de task manager - mijn iphone schiet in de modus met dat USB kabeltje en dat ik met itunes moet verbinden om em te activeren. - en vervolgens doet ie niks meer - het werkt due niet :-( Iemand misschien een oplossing? |
|
||||
|
||||
Nou ik geef het op met de 3G
Ik heb de telefoon al helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen en daarna blackrain geprobeerd. Zo makkelijk het op de 3GS ging, zo NIET gaat het op de 3G |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|