Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) kan je met deze manier ook de ipod toch 3G 8GB jailbreaken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan je met deze manier ook de ipod toch 3G 8GB jailbreaken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Indien het niet lukt om te jailbreaken, probeer het op een andere computer!! Zo is het mij gelukt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is bij BlackRa1n, ik weet niet hoe het zit met Pwnagetool 3.1.4 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Omdat de JB niet volledig gelukt is wilde ik de icoontjes van blackrain en icy en cydia verwijderen die blackrain is verwijderderd maar de andere niet.
Heb daarna verschilldene malen de blackrain opnieuw proberen te instaleren. Krijg telkens het bericht dat het gelukt is maar kijk op het scherm dan ziek ik de icoontje van blackrain er niet tussen staan. Wat kan ik doen om de dat in orde te krijgen of om alles eraf te halen. word er een beetje schijtziek van. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik neem aan dat je geen unlock nodig hebt.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey mensen!
Ik jailbreak al jaren m'n iPod Touc en sinds kort ook m'n iPhone 3gs. Maar wat is nou precies "unlocken"? Is dat simlockvrij maken? Want ik zit gwn bij T-mobile dus ik hoef m'n iPhone dan toch nooit te unlocken? Srry, kweet cker dat dit een domme vraag is, maar ik moet het gwn weten! Thnx voor je tutorial =) |
|
|||
|
|||
Itunes + usb stekkertje melding bleef maar staan en blackrain op running.. alle tips geprobeerd, maar niet een werkte.
Dit is wat ik gedaan heb (supersimpel) Stap 1: Doe je iphone aan de usb. Stap 2: Start Itunes 9 Stap 3: Start Blackra1n 15 tellen later telefoon gejailbreakt |
|
|||
|
|||
Ja, ik neem aan van wel, kheb zelf ook een iphone 3gs. kmoet m alleen nog met blackra1n jailbreaken. Kmoet er alleen nog achter komen wat "unlocken" is
|
|
|||
|
|||
Zojuist de 3G van een collega geJBt. Bleef hangen op stekkertje + iTunes logo.
In mijn geval (vista) werkte het volgende: uitvoeren als administrator! |
|
|||
|
|||
Let op:
Installeer Cydia en Icy niet tegelijk, dan werkt Cydia niet. Dus eerst Cydia, dan blackra1n op Iphone opnieuw opstarten en Icy installeren (indien gewenst) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet niet of ik hiermee ook nog in juiste topic zit, maar vandaag beschikbaar gekomen voor 2G, 3.1.2 werkbaar te maken en hier te vinden;
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=4255 helaas (o.a. voor mij) nog niet voor Windows; Mac users suc6 |
|
||||
|
||||
Geloof me of niet, maar ik ben maar liefst een dag bezig geweest om de laatste iPhone (van 3) te jailbreaken. Ik kreeg het niet voor elkaar! Hij bleef maar hangen op het iTunes Logo!!
Er zijn inmiddels een aantal tips langsgekomen en ik vermoed dat je dat eerder als een geluksfactor mag beschouwen. Nog een van mij erbij. Uit pure wanhoop heb ik de iphone laten herstellen naar fabrieksinstellen. Hopla na 2 keer proberen ging alles goed! Daarvoor heb ik het wel 60 keer geprobeerd. Ik vraag Apple vriendelijk op geen updates meer uit te brengen, want ik kan geen jailbreaken meer zien! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor mij werkte het met deze aanvulling: Stap 4: Zodra iTunes zegt dat het toestel in recovery staat, dat wegklikken en iTunes sluiten. |
|
|||
|
|||
blackra1n werkt op alle idevices behalve de ipod touch 2g/3g 8GB (dus wel op de 32 en 64GB)
dus ik moet weer wachten. -_- |
|
|||
|
|||
Ik ben in mijn instellingen voor zover ik weet mijn menu van de telefooninstelling en de instellingen voor mijn mail enzo kwijt. Heel vreemd. Ik heb eergisteren mijn iPhone gejailbreakt, hen daarna mijn telefoonnummer doorgeschakeld en toen ik dat gisteren ongedaan wilde maken kon ik dat niet meet terugvinden bij instellingen. Ik heb het via een code weer ongedaan kunnen maken. Wie kan mij hierbij helpen? Mijn mail doet het verder nog wel, maar aan de instelling kan ik niets veranderen omdat die onvindbaar is. Help :-(
|
|
|||
|
|||
jailbrake met blackrain
Wie o Wie kan me nu eindelijk eens vertellen hoe het zit
kocht laatst een iphone 3gs met 16gb die uit de doos kwam met firmware 3.0 Heb deze toen via dit forum handleiding zelf een JB gegeven [geweldig ] Enkele weken later werkte mijn geluid niet meer en moest ik hem via itunes herstellen [ was achteraf niet nodig maar ja achteraf] moest hem toen voorzien van 3.1 kon niet anders dus pech JB weg kan ik nu mijn telefoon wel of niet opnieuw een JB geven met blackrain Mijn provider is Tmobile dus heb geen unlock nodig toch ? alleen een brake Hopelijk kan iemand me helpen zie met alle verhalen overal door de bomen het bos niet meer de ene zegt van wel de ander weer niet wie o wie weet het juiste antwoord Hoor dit dan graag van jullie |
|
||||
|
||||
@rodi08
als je de 1e post van dit topic leest zul ze lezen dat jij via iTunes kunt upgraden naar de officiële 3.1.2, daarna download en run je blackra1n en voila, je 3gs is jailbroken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|