Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben eruit!. Mijn iPhone3G kreeg dus steeds de melding ' geen service' . Dit kwam na het herinstalleren van AptBackup in Cydia. Nadat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben eruit!. Mijn iPhone3G kreeg dus steeds de melding ' geen service' . Dit kwam na het herinstalleren van AptBackup in Cydia. Nadat ik geupdate had en gejailbreakt met blackra1n. Na het terug zetten van de backups van de cydia applicaties via Aptbackup zette hij dus ook ultrasnow er weer op. Ik had de iPhone unlocked met dit supersimpel en prachtig programmaatje. Maar aangezien ik nu een update heb gedaan naar 3.1.2 werkt die ultrasnow natuurlijk niet meer.
Ik heb ultrasn0w gedeinstalleerd en nu werkt de iPhone weer helemaal top. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
gisteren de hele avond bezig geweest, maar te vergeefs. nu koppel ik hem aan en draai de boel, en ja hoor. ben nu cydia en icy aan het downloaden
cydia doet het niet. sluit elke keer af en icy, daar snap ik er niks van. wil niks dowloaden. weet iemand hoe dat komt?? alvast bedankt Laatst gewijzigd door tetouani79; 12-10-09 om 19:59. |
|
|||
|
|||
Allereerst wordt ik helemaal ziek van de reacties van alle 3GS gebruikers. We weten nu wel dat Blackra1n werkt. Je voegt dus niets toe aan dit topic. Sterker nog je vervuilt het alleen maar. Er zijn mensen die genoeg problemen en frustraties hebben die vervolgens dit hele topic door moeten worstelen.
Goed, mijn bijdrage ;-) Het heeft me flink wat keren proberen gekost maar uiteindelijk is het gelukt. Dat geeft geen garantie dat het jou ook lukt. Zowiezo vind ik het al heel vreemd dat het niet gewoon in 1x lukt als je de instructies volgt. iPhone 3G - 16gB - 3.1.2 - kill iTuneshelper.exe - reboot je iPhone - start je instellingen op - sluit de iPhone aan via de USB - zorg dat iTunes niet draait (bij mij staat het zo dat iTunes niet opstart als je de iPhone aansluit) - check dat iTunes.exe niet tussen de processen staat en kill deze desnoods - start Blackra1n - klik op make it rain - het gezicht van Geohot verschijnt - al vrij snel komt de melding dat je iPhone gejailbreaked is - laat je iPhone ZELF rebooten Ik hoop dat het voor de 3G gebruikers onder ons werkt. Weet zelf uit eigen hand dat dit behoorlijk frustrerend is. EDIT: laatste aanvulling, ik had mijn windows firewall ook uitgezet. Laatst gewijzigd door wastaal; 12-10-09 om 20:58. |
|
|||
|
|||
hier ook gelukt !! alles werkt, behalve krijg ik update bij cydia, alles geupdate behalve cydia installer,geeft fout iedere keer(internal error,Could not perform immediate configuration(2)on essential) wat betekend dat? enn bij cydia home pagina zie ik rode blad met een text( your copy of cydia does not know what version it is,itself,runnig. .....en gaat verder..... bij jullie ook zo misschien?
|
|
|||
|
|||
Nou het is uit eindelijk gelukt !!!
JAILBROAKEN !! |
|
|||
|
|||
Hoi, 'Nanana'...
Ik heb een iPhone 3G, gelocked voor T-Mobile en een T-Mobile abbo. Kan ik deze jailbreak dan dus gewoon gebruiken? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben een tijdje aan het zoeken geweest op het forum maar ik kom er niet uit.
Is het mogelijk om dit uit te voeren op mijn ipod touch 8 gb? Of helaas nog steeds niet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hehe eindelijk
na een hele zondag klooien het is gelukt blackra1n werkt heb ff een andere pc gebruikt en hij stond er meteen op snap niet hoe maar alles werkt zoals het moet werken |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar congrats
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja zeker lang bezig geweest
moest vandaag nog wel eerst werken he en nu is kijken of alles zo goed werkt als bij de jailbreak die ik had van dev team Laatst gewijzigd door King1987; 12-10-09 om 21:21. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
DFU Mode al geprobeerd (Home knop en Aan-uit knop ingedrukt houden)??
ja, al meerdere keren geprobeerd, maar werkt niet.
Vandaag Apple contactpersoon gebeld waar ik hem 2 jaar geleden heb gekocht en er is me e.e.a. veel duidelijker geworden! Ik dacht dat het de update van Safari 4.0 was. Maar blijkt de update naar 3.1.2 te zijn van itunes. Ik heb een 1G/2G US toestel. Het wachten is op die update waar meerderen het ook al over hebben en op wachten, die alleen weer werkt voor die 1/2G. Paar daagjes geduld hebben dus... tx anyway Bob |
|
|||
|
|||
hallo,
weet iemand wanneer er een volledig jailbreak en unlock uitkomt voor de 3gs 3.1 (windows).. want alleen met jailbreak kom ik er niet.. heb ook unlock nodig.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hallo, is er iemand die weet wanneer er een jailbreak en unlock uitkomt voor 3gs 3.1(windows)
heb namelijk ook het unlock gedeelte nodig ik zou blij zijn moest ik mijn 3gs kunnen gebruiken.. heb het een maand geleden aangeschaft... zal blijkbaar nog moeten wachten.. Laatst gewijzigd door King1987; 12-10-09 om 21:51. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
ff een snelle vraag want ik zie geen duidelijk antwoord ertussen...
Ik heb nog geen 3.1 of hoger erop gezet... Moet ik dat doen en zoja moet dat dan met Itunes? (ik heb momenteel 3.0) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|