Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik hem na het jailbreaken zonder problemen upgraden naar 3.1.2? of moet ik dat juist niet doen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik hem na het jailbreaken zonder problemen upgraden naar 3.1.2?
of moet ik dat juist niet doen?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik begin er een beetje moe van te worden.
Ben van de week begonnen met blackra1n. Die wilde al niet werken (20 x geprobeert, maar telkens usb stekkertje). Alleen restoren naar originele firmware was de enige optie. Op gegeven moment lukte zelfs resetten niet meer. toen maar wachten op custom firmware. wat denk je : weer usb stekkertje en niets anders meer. Uiteindelijk custom error 1603 ......... Heb het op win en mac geprobeert. zowel blackra1n als custom firmware. enige wat ik nog niet geprobeert heb is pwnage. wordt er een beetje troosteloos van Krijg ondertussen 106/1604 errors .... :-( Laatst gewijzigd door dakimh; 15-10-09 om 00:16. |
|
||||
|
||||
Hier met 3GS 32gb zonet in 1 minuut gebeurd. Idd de makkelijkste JB ooit en de snelste.
Gedaan zonder eerst te herstellen oid. Dus ik hoef nu ook niet alle muziek en programma's terug te zetten. Ideale JB . Wel balen dat ie op de 3G niet zo makkelijk lijkt te gaan. Laatst gewijzigd door DaMook; 15-10-09 om 00:54. |
|
|||
|
|||
je kan je iphone gewoon met itunes draaien maar alleen geen updates (firmware) ermee doen van itunes dus ,,succes ermee
ff google voor 3g met blaxckrain 3.1.2 firmware Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:46. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
super jailbreak
Heb net mijn iphone 3Gs gejailbreakt met deze fantastische tool van geohot.
het is de simpelste jailbreak die ik al ooit heb toegepast sinds ik de iphone heb.Niks moeten herstellen, gewoon programmake draaien en na 40 sec was de jailbreak een feit hopelijk mogen zulke programma's in de toekomst verder blijven uitkomen super gedaan geohot |
|
|||
|
|||
Perfecte Jailbreak
Perfecte Jailbreak ;-)! werkt perfect...
Zef als ik mijn iPhone heropstart blijft cydia! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tig keer geprobeerd, maar na het exact volgen van deze handleiding eindelijk gelukt!
BlackRa1n not working for you? The BlackRa1n Fix Checklist Cydia Updates That Matter |
|
|||
|
|||
heb hem sinds gisteren gejailbraked
is het dan normaal dat ik nu niet meer op internet kan via het 3G netwerk? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
had alleen wel even schrik dat het aan de jailbrake lag Laatst gewijzigd door Campxor; 15-10-09 om 11:37. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder ben ik het volledig eens met dit citaat:"So if you think it’s your OS, it’s probably not" en vermoed ik dat het bij mij zo moeizaam ging omdat het toestel van mijn vrouw (een 3G dus) een passkey aan had staan. |
|
|||
|
|||
Heb het al een stuk of 15x geprobeerd op Windows en mac en geen van beide komt voorbij het iTunes stekkertje.. En het leuke is dat mijn powerbutton defect is dus moet iedere x helemaal mijn iPhone openschroeven en de batterij loskoppelen zodat hij weer opnieuw opstart. Echt waardeloos programma dit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb alleen een slot op mijn sim staan maar weet niet of dat er ook af moet dan ? zou niet weten hoe ik dat er af moet halen trouwens . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn probleem was dat ik telkens iTunes sloot alvorens ik blackra1n opstartte. Nadat ik dit liet openstaan werkte het telkens perfect. Luc |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb wel al 10x keer geprobeerd, wil alleen jailbreaken.
heb t-mobile 3g 8gb. doet hem niet rebooten, alleen dat usb stekkertje in beeld.. HELP |
|
|||
|
|||
Simpelste jailbreak ooit!
3GS OTB3.1 Duurt een minuut met 1 druk op de knop...! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|