Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij blijft hij vast lopen op de DFU mode dus heb het meer als 20 maal geprobeerd en stop ermee. Laat er maar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij blijft hij vast lopen op de DFU mode dus heb het meer als 20 maal geprobeerd en stop ermee. Laat er maar een ander komen als Blackrain want die werkt niet bij mij. Zelfs Itunes gaat vast lopen Blackrain beter geen rain als blackrain
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je? Wanneer dit gelukt is staat het Cydia icoontje op je Springboard en dan heb je Cydia dus geïnstalleerd. Wanneer je Cydia vervolgens opent op je iPhone kun je alles gaan installeren, dat wijst zichzelf min of meer uit.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen voor diegenen die geen unlock nodig hebben natuurlijk
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders had hij blackra1n wel aangepast, Devteam past immers Pwnage ook aan wanneer er een veelvoorkomend probleem zich voordoet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij was er al mee gestopt, maar vanwege de vele verzoeken en het langdurig uitblijven van een tool heeft hij besloten toch maar weer een tool uit te brengen (eigenlijk net zoals bij Purplera1n). Ik begrijp de frustratie, maar Geohot heeft toch wel enorm veel mensen de gelegenheid gegeven om te kunnen jailbreaken. Begrepen moet wel worden, dat hij niet zoals het iPhone Dev Team, het Chronic Dev Team en ga zo maar door er constant mee bezig is (lees: niet mee bezig is). Zinloze discussie eigenlijk.. |
|
|||
|
|||
het ligt misschien aan mij, maar wat ik ook doe..mijn iphone blijft hangen bij running en geeft aan bij de blackra1n log ( usb open failed while sending payload )
het blijft dus in de running modus staan( op de telefoon staat itunes met het stekkertje) maar niets van wat er in de handleiding staat. doe ik iets fout ? |
|
||||
|
||||
K heb laatst me iphone gejailbreakt dankzij Blackra1n...
Alles is prima opgelost. Nu wil k mijn iphone 3G FM 3.1.2 jailbreaken.. Dan geeft de pc aan '' Running '' en op me iphone heb ik stekker & itunes logo.. Er klopt iets niet ? wat doe k fout ? Alvast ebdankt, Gr Peri |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Pffff heb je dit topic uberhaupt wel gelezen? Zo niet dan zou ik daar eerst maar eens mee beginnen ipv direct je vraag te stellen en achterover te gaan hangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oke ebdankt k ga het proberen..
Gr Peri. Rustig WASTAAL, als je ht niet wilt beantwoorden hoef je ook niet te reageren, zo simpel is het. En inderdaad heb ik hem gelezen maar ik begreep het niet, want er was boven gezegd dat de 3G wel zou moeten lukken.. ( en ik zie geen verschil tussen de vraag van p106569 ) Maar goed ! WDS001 helaas jou gegeven optie lukt ook niet, blijft de 1 running zeggen en de andere (not responding). blijfen zoeken dan maar.. Gr peri. Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:43. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Oke, k zal hem blijfen proberen..
en naar een andere optie kijken, nog bedankt. Gr peri. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok gasten!!!!
Na uren en uren te surfen op youtube, heb ik het volgende gevonden dat het dus wel voor mij deed en geloof mij ik heb da toestel bijna kapot gesmeten van ellende!!! Betreft de 3G Wat ik heb gedaan is: 1) Iphone in usb apparaat aangesloten heb je meerdere poorten probeer ze dan allemaal ééns. 2) Blackrain geopend 3) Make it rain geklikt 4) Wanneer je make it rain klikt de Power en Home button gelijktijdig inhouden 5) Als je het apple logo ziet de Power button loslaten zonder de Home button los te laten!!!!! 6) Verder doet hij alles vanzelf;-) Khoop dat de 3G gebruikers hier iets aan hebben want ik weet dat jullie afzien:-D Video link: YouTube - How to Fix Blackra1n Jailbreak Problem iphone 3G/iPouch Touch (No Boot Logo)(Windows) |
|
||||
|
||||
Nou proberen dan maar,
ben blij dat het jouw wel gelukt is Gr Peri. |
|
|||
|
|||
pfff tluk mij langs geen kanten blackra1n blijf maar op running staan
zou het kunnen dat het door vista komt? of ist beter om het met windows xp te doen? maar saai ze nen iPhone zonder Cydia |
|
|||
|
|||
Het is me eindelijk gelukt na 5 keer proberen. De conventionele manier werkte voor mij niet. Ik kwam namelijk niet verder dan 'entering recovery'. Daar bleef mijn iPhone dan ook in hangen. Ik moest dus 5 keer mijn iPhone herstellen via iTunes (pfff!!).
Wat ik - anders - gedaan heb: - Vliegtuig modus inschakelen (Bij 'Instellingen' in je iPhone) - De iPhone vervolgens uitschakelen - Autosync by iTunes uitschakelen (In iTunes ga je naar Bewerken > Voorkeuren > Apparaten > Automatische synchronisatie van iPods en iPhones voorkomen aanvinken!) - iTunesHelper.exe uitschakelen via Taakbeheer - De uitgeschakelde iPhone koppelen aan een ANDERE USB poort - blackra1n starten maar NIET via Windows XP compatiblity runnen (maar wel als administrator)! - Berichtje 'Waiting for phone' komt in beeld - De iPhone inschakelen (meteen nadat ie aanging ging ie rebooten, de recovery modes in en begon ie te 'regenen'). Nu maar even een tutorial van Cydia doorlezen. Laatst gewijzigd door IllSkillz; 16-10-09 om 04:54. |
|
|||
|
|||
@IllSkillz: Super bedankt! Deze versie lukt wel!
Gisteravond tot in de late uurtjes alles geprobeerd. Zoals de YouTube vlieger ging voor mij niet op. Thanx!!!! |
|
|||
|
|||
@frenske1973
Bij mij ook het geval. Ik ben de afgelopen week bezig geweest. Heb meerdere threads op internet gelezen, ook youtube films bekeken maar dat hielp allemaal niet. Uiteindelijk is het mij gelukt op het volgende manier: - Blackra1n opstarten zonder de iPhone aangesloten op je pc/mac; - Laat het regenen indrukken; - ff wachten en dan je iPhone op de USB aansluiten; - de iPhone wordt in recovery modus gezet en vervolgens krijg je de foto van GeoHot te zien; - Blackra1n zijn gang laten gaan en opnieuw laten opstarten en voila Blackra1n icoon op je springboard. Succes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|