Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bij mij is het in een keer gelukt en heb hier boven mijn stappen reeds opgeschreven. Ik doe het jailbreaken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
beste WDS001,
het klopt niet hellemaal wat je zegt. Met andere woorden zou je geen custom gelijk op een nieuwe otb iPhone kunnen zetten ? Of begrijp ik je verkeert. Een custom firmware betekent naar mijn weten dat je iPhone wordt gejailbreakt terwijl daar ook de gewenste firmware voor je erop wordt gezet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik ook reeds gedaan. Het is gewoon het zelfde jailbreak maar iemand anders heeft dat reeds voor jou gedaan zodat je in een keer klaar bent ipv updaten en dan gaan jaildreaken. Is eingelijk bedoeld voor een ieder die nog niet of geen ervaring heeft met jb Citaat:
Je mag als je wil blackra1n ook proberen , die is wel heel snel. Wil je dat niet dan gewoon de Custom installeren. Succes. Laatst gewijzigd door iMario; 21-10-09 om 00:19. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
Heb net 10 min geleden een jailbreak uitgevoerd die na de 3e keer goed ging .
Heb de eerste 2 keer mijn antivirus uitgedaan en ook mijn firewall , maar jammer genoeg werkte het toen nog niet . De 3e keer alles weer aangezet en gedaan wat er omschreven wordt op het forum. blackra1n aanzetten , dan let it rain , en dan pas Iphone aansluiten ...en dit werkte . Daarna netjes Cydia er op gezet , blackra1n weer eraf gegooit ...herstart en VAST... paar keer reset gedaan maar NADA NIKX............nu weer bezig met herstellen ..jammer of heb ik te snel blackra1n eraf gejuind?
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb zojuist geupgrade naar 3.1.2 , daarna blackra1n erover en Cydia er op gezet. Ging allemaal prima. Daarna wilde ik intelliscreen downloaden en krijg nu een scherm waar bovenin een balk met complete staat, onderin Reload Springboard en in het midden allerlei processen die hij aan het uitvoeren is, maar verder gebeurd er niets...geen enkele toets werkt nog. wat nu??
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
HELLLLPPPP!!!
ik heb vandaag geprobeerd om jailbreak op te zetten, maar na wel 10 keer vastlopen bij het itunes scherm, en elke keer op een andere manier geprobeerd te hebben, was het toppunt geraakt en resetten (powerknop en thuisknop ingedruk houden) hielp niet meer. Iphone reageerde dus totaal niet meer, bleef maar hangen bij de itunes scherm, dus besloot ik om te herstellen via itunes. Eenmaal gedaan, werkte het weer; ik kreeg wel me contacten, smsjes en foto's gelukkig weer terug maar mijn muziek en programma's (ook betaalde programma's) zijn weg! ik had voordat ik aan jailbreak begon, reservekopie gemaakt, gesynchroniseert; dus ga ik ervan uit dat ik mijn liedjes en programma's terug kan krijgen! maar kan ik dit uberhaupt nog wel terug krijgen? liedjes heb ik niet meer op me laptop, ik had me laptop namelijk laatst reinstalleerd Iphone: 3G, 16GB, 3.1.2 Itunes: 9 Laptop: windowns, vista iemand die raad weet?? |
|
|||
|
|||
[quote=Hakan54;364283]scorpiosoft, verwacht jij dat er snel een update zal komen van Blackra1n waarbij ook een ondersteuning zal komen voor de iPod Touch 3G 8GB model?
Ik begrijp niet hoe moeilijk mensen het vinden om dit programma te gebruiken. blackra1n Je hoeft het alleen de downloaden, door onderaan de pagina op het windows logo te klikken. Vervolgens sluit je itunes en klik je op blackra1n.exe die je hebt gedownload. Vervolgens klik je op de butten "make it rain" en klaar ben je, tenminste met een beetje geduld. Ik hoop dat er snel een update komt om ervoor te zorgen dat ik toch mijn ipod touch kan jailbreaken.[/quote] Als ik het goed begrijp kan dit al of zit ik er dan naast? |
|
|||
|
|||
Dankzij alle goeie tips mijn 3Gs gister ge-jailbreaked. Dank aan ieders advies. Nog wel twee (misschien domme) vragen.
1 als er nieuwe firmware van Apple uitkomt en ik wil deze er opzetten, ben ik dan mijn jb kwijt en moet ik dan wachten tot en een nieuwe jb beschikbaar is? Wat gebeurd er met de apps die ik heb na installeren van nieuwe fw? staan die alleen in cydia opgeslagen? |
|
|||
|
|||
Mij lukt het niet om via blackra1n te jailbreaken, heb een belgische mobistar 3G 8gb fw3.1.2
blijft steeds in running staan zonder er iets veranderd |
|
|||
|
|||
Afgelopen zondag deze jailbreak methode toegepast. Ging vlekkeloos!
Nieuwe themes geïnstalleerd en o.a. 5 icon dock. Heerlijk wat er allemaal meer mogelijk is na een jailbreak! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wellicht dat in de openingspost gezet kan worden, dat de 3G moeilijker te jailbreaken is dan de 3GS en dat de enige oplossing daarvoor is, het steeds te blijven proberen? Zijn veel vragen over.. |
|
|||
|
|||
Voor alle 3G bezitters,
Het is mij uiteindelijk gelukt door iTunes gewoon te laten opstarten nadat je de iPhone aansluit. Daarna pas blackrain gedraait en hop.... werken! Configuratie: Vista met firewall en virusscan uitgeschakeld, iPhone 3G affabriek unlocked (italie) |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
|
|