Carrier Update / Aanbieder update discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) nja ik heb hem ook ge jailbreaked zonder al te veel moeite, en ik kreeg ook de melding dat er een provider-update was, heb eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nja ik heb hem ook ge jailbreaked zonder al te veel moeite, en ik kreeg ook de melding dat er een provider-update was, heb eerste ff hier gelezen, maar voor de mensen die op t-mobiel werken en een 8GB iphone 3g hebben je kan hem gewoon updaten zonder problemen.
grtz scereb |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
carrier update error 1630 is bij mij weg Proximus Belgie na installeren van
CB BE PROXIMUS (carrierbundle) in de repo " iPhone-notes.de " te installeren via Cydia in iphone OS 2.0 Cydia openen , in Home ... More Package Sources.... Iphone-Notes.de installeren Daarna de juiste carrierbundle zoeken voor Uw telefoonprovider. Dank aan Sendowski |
|
|||
|
|||
Helaas bij mij werkt het niet met de cb van vodafone nl, ik blijf de update melding en de daarop volgende error 1630 houden.
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij perfect! bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
is voor mij ook gelukt! Proximus op iPhone 1gen!
|
|
|||
|
|||
Sorry. Voor de duidelijkheid bij mij is het gelukt met Vodafone-NL op iPhone 1e G
|
|
|||
|
|||
Na het installeren van de CB NL T-mobile via Cydia blijft er bij mij gewoon T-Mo... staan ipv het grafische T-Mobile logo. Voor de carrier bundle update via iTunes heeft de CB NL T-mobile wel gewerkt onder 2.0
|
|
|||
|
|||
voor telfort gebruikers> ik heb kpn instellingen ook erbij gepakt uit de installer (dus naast die van telfort) en nu is die irritante mededeling weg (1630)
|
|
||||
|
||||
Ik ben bij mobistar en ik krijg niks
|
|
|||
|
|||
Dus als ik dit zo lees is het tot nog toe zo dat degene die de "officiele" telecom provider gebruikt geen last heeft?
|
|
||||
|
||||
dat lees je juist verkeerd carrier updates via iTunes komen juist ALLEEN maar voor de officieel ondersteunde netwerken!
|
|
|||
|
|||
O ja dat bedoelde ik, had officiele niet tussen haakjes moeten zetten.
Dus als je een officele provider hebt kan je gewoon updaten? (had hem laatst ge-update en was mis gegaan, was wel geschrokken dus heb geen zin om weer opnieuw te moeten pwnen etc.) |
|
|||
|
|||
carrier update
de melding heb ik ook gehad. Daarna Restore uitgevoerd met een Custom firmware en weer de melding dat er een carrier update is.
Deze liep echter probleemloos door. Wat de carrier update precies inhoud weet ik ook niet maar het schijnt niks met je provider te maken te hebben want de melding komt over de hele wereld voor. zie als je nog problemen hebt evt Apple - Support - Discussions - Carrier update after 2.0.1 install ... iPhone: Troubleshooting USB connections |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor ALLE officieel ondersteunde netwerken zijn er updates voor de instellingen van de officiële providers |
|
|||
|
|||
Is bij iemand nu al bekend hoe deze melding kan verdwijnen? Ik heb Vodafone, Iphone 16G UK, FW 2.0.2.
|
|
||||
|
||||
Bij mij verdween ie nadat ik hem had geaccepteerd.
|
|||
|
|||
heeft iemand al de oplossing voor het halve t-mobile logo? vind het nl. niet zo mooi (A)
|
|
|||
|
|||
Melding aanbiedersinstellingen update
Als ik mijn iPhone met vodafone sim (unlocked 2g v.2.1) aansluit op itunes krijg ik de melding of ik de aanbiedersinstellingen wil updaten.
Kan ik dat zonder gevaar doen? Alvast bedankt Als deze vraag al eerder voorbij is gekomen, dan graag een link naar de betreffende pagina. De zoekfunctie van het forum geeft geen resultaten op "aanbiedersinstellingen" maar dat kan ook zijn omdat deze erg slecht werkt. |
|
|||
|
|||
In iTunes zet "Automatisch zoeken naar updates" uit
"Bewerken"=>"Voorkeuren"=>"Automatisch zoeken naar updates" ook als u de iphone aansluit zet alles in iTunes uit wat betreft de update, zo vermijdt u "andere vragen" Laatst gewijzigd door klus; 22-09-08 om 10:23. |
|
||||
|
||||
is het een topic zoals dit dat je met de slechte zoekfunctie kunt vinden?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aanbieder update | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 20-10-10 21:32 |
Aanbieder is 7.0 update werkt niet | RBT | Odido (T-Mobile) | 8 | 19-08-10 22:28 |
Carrier update | Sonicje | Archief | 2 | 16-11-08 10:20 |
Carrier update gelukt? | iklaas | Archief | 2 | 10-08-08 15:15 |
Carrier settings update ? | tweeg | Archief | 1 | 21-07-08 21:02 |
|
|