Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door smacdab voor 13,50 verwacht ik niet zoveel. Doe het hoognodige. Heb een 2G. Handig voor email onderweg. Dagblad Trouw downloaden duurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je 10x YouTube bekijkt en al een waarschuwing krijgt bij dit abonnement en dan wel op een 2G iPhone dan klopt er iets niet met je abonnement of je instellingen en zou ik even contact zoeken met de Vodafone klanten service. Hier gebruik ik met een 3G de volgende zaken: (dus NIET over Wi-Fi) *YouTube wekelijks over 3G *Internetten met Safari *Online radio luisteren 3FM over 3G *Facebook en Hyves apps *Chat apps zoals Fring en eBuddy *Stocks *NOS Mobiel & NOS Journaal *SPB TV (tientallen TV zenders) over 3G *EyeTV *VoIP over 3G *Marktplaats *Kranten & Telegraaf *Downloaden van Apps over 3G *Etc...etc...etc... Betreft gebruik zit ik maandelijks ver over de 3 a 4 Gb. Nooit berichten gehad, als dit zo is dan is het meteen voorbij, dan is het abonnement opgezegd en zal ik overgaan naar Telfort. Voor die 13,50 heb je meer dan een volwaardig aboonement, dus zonder afbetaling van een zogenaamd gratis toestel. Dikke marge heeft Vodafone nog steeds door o.a. de gedoogde diefstal zoals 61 minuutjes bellen is 2 volle minuten aftikken, die je dan ook op je afrekening ziet staan online. Laatst gewijzigd door moose; 08-04-10 om 15:27. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Je hebt 200 belmin/sms, inclusief gratis sms-verdubbelaar (in principe 200 belmin óf 400 sms). - Géén onbeperkt internet, hier is dus de FUP regeling van toepassing. Niet dat ik of een andere gebruiker iets van merkt, maar het is wel goed om te weten. Hoe zie je eigenlijk hoeveel belminuten/sms'jes/data je verbruikt per maand? Dat staat namelijk niet in mijn factuur. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En waar halen jullie dan die Iphone vandaan??? had al wel een Iphone aangeschaft in USA, maar is blijkbaar niet bruikbaar. is een 3.1.3, dus nog niet te jailbreaken of unlocken. wil nu naar Belgie, maar ben bang voor wéér een miskoop. Intussen loopt al wel mijn Vodafone abbo. Super Sim werd mij ook afgeraden....
|
|
|||
|
|||
Simlock vrije iphones zijn in nederland te koop. Adressen staan op dit forum of zoek op tweakers.net
|
|
||||
|
||||
T-Mobile laten unlocken en abonnement beeindigd, dit na een lange strijd voor een beetje ontvangst.
Nu een Vodafone Super Sim Only met altijd ontvangst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hallo, heb ook zo'n super sim van vodafone werkt perfect, alleen krijg internet niet aan de gang wel via Wi-Fi maar niet via 3g netwerk, heb al wel mobiel data ingesteld maar krijg steeds als ik safari opstart 'kan niet openen omsat er geen internet actief is' . wie kan mij helpen? moet ik iets downloaden? heb een 3gs unlocked en jailbraikd. alvast bedankt rob |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het configureren van de iPhone 3G voor de Vodafone Super Sim. http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20...g%20iPhone.pdf |
|
||||
|
||||
Citaat:
Simlockvrij en rond de prijs van 400 meen ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De mijne is simlock vrij en kwam met een Italiaans foldertje. Aansluiten op PC en iTunes en ging vrolijk verder in het Nederlands. Prijzen liggen tussen de 400-800 euro. Beetje zoeken naar de laatste prijzen. Zoek hier: iPhone kopen - iPhone Koopadvies en ervaringen op iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door King1987; 09-04-10 om 12:20. Reden: Externe link even weg gehaald :) |
|
|||
|
|||
Heeft er ook al iemand geprobeerd een duo-sim aan te vragen bij Vodafona op het Supersim abonnement?
Ik wil dat gaan doen voor mijn iPad die er binnenkort aankomt. Je schijnt het (2e) simkaartje dan een beetje te moeten bijknippen zodat hij past en het zou moeten werken in een iPad met 3G. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet een Zwitsers paspoort hebben. |
|
||||
|
||||
Ok, dat wist ik niet, waarschijnelijk omdat Zwitserland niet bij de Europese unie hoort?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone in Zwitserland voortaan niet meer te koop voor buitenlanders - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor iedereen die net als ik een supersim abo hebben..... geniet ervan want ze worden niet meer verkocht.
Voortaan kies je een bel/sms/internet pakket uit maar die is wel veel duurder. |
|
|||
|
|||
Serieus joh.. hmm wilde as vrijdag naar de vodafone winkel voor dat abonement...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
iPhone 3G: Super x-sim | myplace | Unlock | 2 | 19-05-09 18:17 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
|
|