Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door khalid Heb je toevallig je internet snelheid gemeten? 3.6mb Vodafone sim? Nog niet kunne testen abbo gaat 5 aug pas in...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ben net gebeld door de bezorgdienst (die alle providers gebruiken) om de sim bel-sms-web 11.95 tvgids actie te bezorgen. wel raar anwb is ie 14.95 en de tvgids actie is ie 11.95 voor exact hetzelfde product
|
|
|||
|
|||
Ik zal het ook maar even hier posten, dit komt van een andere thread:
Citaat:
Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Oppassen met bestellen dus! Laatst gewijzigd door Henchie; 27-07-10 om 18:20. |
|
||||
|
||||
Mooi k*t dit, dan.
Ik heb dit abonnement ook besteld, maar anders had ik liever de 190 minuten. Ik bel nl. niet zoveel, maar voor die 1 euro extra per maand vond ik het wel een prettig idee. Uploaded with ImageShack.us Ben wel benieuwd of ik ook hierover gebeld ga worden. Tot nog toe niks aan de hand.... (fingers crossed) Edit: Zou je hier wel onderuit kunnen komen? Je bent toch misleid en hebt het bewijs zwart op wit aan je zijde. Aan de andere kant staat er altijd onder voorbehoud van fouten oid... |
|
||||
|
||||
Grrr dat is wel een lekkere abbo...al is die 14,95...ik heb ook een super-sim abbo...en ik betaal 25 euro voor 450min-onbeperkt internet-sms verdubbelaar
|
|
|||
|
|||
Dus die tvgids actie klopt nog wel?
Maar krijgen jullie er wel een microsim bij? Of moet je dat speciaal aanvragen? |
|
|||
|
|||
Ik wil graag via dit bestellen https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/594 en dan de 300 MIN vorm. Dus Bel+SMS+WEB 300.
Maar is het dan ook mogelijk om hier een SMS Zorgenloos 1000 op de zetten voor 9,95 p/m? Of kan dit niet door de actievoorwaarden? |
|
|||
|
|||
Eindelijk loopt mijn wurgcontract bij T-mobile af eind augustus. Ik had een Iphone abonnement van 2 jaar voor € 45,- per maand.
Ik heb al een vodafone sim only gekocht die dan eind augustus in gaat. Super sim-only bel+sms+web 825 eerste jaar € 26,- tweede jaar € 52,- Ik ga me helemaal de versuffing bellen Nu wachten tot mijn Iphone 4 op te halen is in Belgie (ik sta op een lijst) Ik hoop dat Vodafone me een micro sim kan leveren voor mijn nummer. Ik ga ze even bellen... |
|
|||
|
|||
hahaha, ze hebben dat bedrag eindelijk aangepast..die van 400 min/sms is nu 14,95 euro.
Heb hem gisteravond gelukkig nog besteld voor 11,95..en ach zelfs vor 14,95 is het een koopje.. @Emper, euh, had je niet beter die van de tvgids kunnen nemen? 620 minuten/sms/web voor 19,95 VAST dus gaat niet omhoog in het 2e jaar! |
|
|||
|
|||
Dejive
Ik red het niet met € 400,- minuten Enne ik had de tvgids actie niet gezien. Ik heb 2 maanden geleden dit abonnement al aangeschaft toen ze die actie van het eerste jaar 50% korting hadden. Ik vind mijn abbo al goedkoop, maar ja het kan altijd goedkoper. Ik heb wel echt meer dan 600 minuten nodig, want als je over je belminuten komt betaal je fors. Als je mijn T-mobile rekening ziet dan begrijp je, ben ik nu goedkoop uit. En ik heb verder geen vaste lijn ofzo... Citaat:
|
|
|||
|
|||
Tot hoe lang is die aanbieding van tvgids?
En er zal dan toch wel weer een andere aanbieding komen? Groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zou je het niet durven zeggen..misschien ff vodafone bellen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus 1 min. en 1 sec is bij t-mobile 1 min. en 1 sec en bij vodafone zijn dat 2 min. Hou er even rekening mee. |
|
|||
|
|||
vodafone en sim lock vrij
het is vrij eenvoudig de sim kaart simlock vrij te maken via t-mobile.
Kostprijs was 120 euro uitgevoerd door mijn dealer. |
|
|||
|
|||
sjinedlime; Dat is een goede tip! Wist ik nog niet. Dan zal ik mijn minuut vol praten als ik wil ophangen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sta ook op het punt het abonnement af te sluiten (heb het pas nodig vanaf 1 september)... ANWB of TV-Gids maakt me niet zoveel uit (toch?).
Ik bel nu voor 100 minuten per maand, sms 50 keer en zou aan 190 minuten genoeg hebben. Ga voor zekerheid toch voor 300, omdat ik die twee euro de moeite waard vind. Liever teveel, dan te weinig. Vroeg me af of ik ook in buitenland goed kan bellen/sms-en of internetten? Iemand ervaring met het buitenland? Internetten op de camping in Stockholm is daar dan wel duur? Heb namelijk geen idee daarvan. Dubbel check: abonnement is 2 jaar geldig en de prijs is voor twee jaar lang ook die actieprijs? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
iPhone 3G: Super x-sim | myplace | Unlock | 2 | 19-05-09 18:17 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
|
|