Vodafone super sim only discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Zover ik sinds vandaag kan zien is dit abo niet meer beschikbaar. Toevallig vorig week nog gekeken en toen bestond het nog want collega heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zover ik sinds vandaag kan zien is dit abo niet meer beschikbaar.
Toevallig vorig week nog gekeken en toen bestond het nog want collega heeft er nog 1 afgesloten. Ben benieuwd of het echt niet meer af te sluiten is of dat het wel in de winkel nog gewoon kan |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Zojuist gebeld met vodafone winkel in Venlo, supersim voor €13,50 kon nog gewoon worden afgesloten. Laatst gewijzigd door akkie; 21-04-10 om 11:26. |
|
||||
|
||||
Hier in Rotterdam ook nog hoor, liep langs een Vodafone Kiosk en vertelden dat ik alleen de iPhone moest mee nemen zien voor het IMEI nummer te registreren.
|
|
|||
|
|||
Ok zou mooi zijn, ik ga vanmiddag proberen nog voor sluiting na m'n werk bij een vodafone winkel komen.
Wat ik wel op de vodafone website zag was een i-voordeel website waar je voor gem 30 euro per jaar met 99 bij betalen ook een mooi vodafone abo met aaifoon 3GS 16gig kunt krijgen!! Als het me niet gaat lukken met die vodafone winkel doe ik dat en verkoop ik die nieuwe simlock vrije 3GS. Dat bedrag is dan m'n korting heh |
|
||||
|
||||
Krijg wel wat tegenstrijdige informatie, van een collega die mij vertelde dat het van de week in de Telegraaf stond dat Vodafone inderdaad gaat stoppen met de Super Sim Only omdat ze zicht wel eens vergist kunnen hebben in de iPhone die constant data aan het up en downloaden is en de lage marge op de belminuten.
|
|
|||
|
|||
irri. m'n kpn contract loopt pas in augustus af
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
.. Dat bedoel ik ja.
Iemand ervaring met i-voordeel.nl ? Het lijkt me een door vodafone opgezet iets om toch iphones te kunnen verkopen. Algemene voorwaarden zijn namelijk van Vodafone... |
|
|||
|
|||
Blijft veel geld, ~ 835,- euro. Los koop je dat type voor ~ 636,-. Alhoewel ... abbo van 835-636 -> 200/12 met snel mobiel internet voor 16,67 per maand is niet gek.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben vandaag langs de Vodafone store geweest. Vodafone is gestopt met de verkoop van de Super Sim Only gezien de licentie van t-mobile is beëindigd. En nu een vervangend / gelijkwaardig pakket aanbieden; Bel + Sms + Web. Dit pakket is wel stuk duurder dan de Super Sim Only!
Mijn tip aan iedereen; google even voor partners van Vodafone. Deze tussenpersonen bieden de Bel + Sms + Web pakketten t/m 29 april met korting aan! 6 maanden 50% korting op 1 jarig en 12 maanden 50% korting op 2 jarig. voorbeeld; Gratis GSM en goedkope SIM Only aanbiedingen! - Typhone.nl |
|
||||
|
||||
Ze bieden ze ondertussen weer aan maar de kosten zijn nu verdubbeld..!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb het abonnement nog dat ik gratis weg doe via een overname, zie hier:
https://forum.iculture.nl/f41/i...super-sim.html Gratis ter overname een Vodafone Super Sim Only 200 minuten of 400 SMS en onbeperkt internet 3.6Mbit met een vrij makkelijk nummer 0654 xyx xxx Abonnement is speciaal voor iPhones. Vodafone is gestopt met dit abonnement, ik heb deze aangeschaft op oktober 2009 Abonnement is 13,49 Overname is gratis voor wie er nog een zoekt, aangezien Vodafone dit mooie goedkope abonnement niet meer verkoopt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik het kon overzetten naar mijn telefoonnr (heb een afgelopen contract bij Vodafone) had ik het wel willen doen. Jammer, succes ermee.
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt dat je je huidige nummer wilt behouden? Dat kan toch, is nummerbehoud.
|
|
|||
|
|||
Ik wist niet dat dat ook kon als je een abonnement van iemand over neemt?
|
|
||||
|
||||
Oh, lees net op de Vodafone website dat nummerbehoud alleen mogelijk is bij het aangaan van een nieuw abonnement, maar ja, dit mooi goedkope abonnement wordt niet meer aangeboden door Vodafone voor je iPhone.
|
|
||||
|
||||
Het is een mooie prijs, ik zou het zo overnemen als ik er zelf niet al één had!
Ik begrijp wel dat Vodafone de prijs heeft verhoogd, in juni lopen tienduizenden iPhone-abonnementen af van mensen die toen een iPhone 3G hebben genomen. En als die allemaal naar Vodafone gaan kraakt hun netwerk waarschijnlijk (ook) in zijn voegen... Laatst gewijzigd door remundo7000; 05-10-10 om 15:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone Super SIM met nieuwe iPhone | blingbling | Vodafone | 1 | 13-08-10 15:48 |
iPhone 3G: Super x-sim | myplace | Unlock | 2 | 19-05-09 18:17 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
Vodafone super sim vs. gewone sim met 3G | VincentKooijman | Vodafone | 1 | 01-04-09 15:08 |
|
|