Update software - geen internet meer met G3 discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb het probleem na de update naar 4.2. Bij Mobiele data is alleen een 'schuifje' zichtbaar en geen pijltje naar een volgend scherm. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook ik heb het probleem na de update naar 4.2.
Bij Mobiele data is alleen een 'schuifje' zichtbaar en geen pijltje naar een volgend scherm. KPN - Versatel Laatst gewijzigd door janmarja; 25-11-10 om 14:21. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Vreemde is dat ik wel kan mailen via 3G maar mijn teletekst en NU app werken niet en op safari krijg ik de melding "WAPACCESSDENIED"
Blijkt dat Opera mini wel werkt.... Laatst gewijzigd door hansrr; 25-11-10 om 14:58. |
|
|||
|
|||
Bij mij is het opgelost.
Hoewel ik zakelijk een mobiel abonnement had afgesloten, bleek het internet abonnement toch particulier te zijn !!??!! Dus moest ik de instelling van office.vodafone.nl wijzigen in live.vodafone.com!! Daarna moest ik de gsm uit- en opnieuw aanzetten. Toen werkte het weer. vr.gr. Marij |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan deze info niet invoeren, heb instellingen algemeen - netwerk - mobiele data aan of uit.(heb een iphone 4.) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zul je eerst je gegevens moeten aanpassen daar staat in dat je een 3GS hebt heb je al herstel netwerk gegevens gedaan? dat schijnt ook wel te helpen
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal het aanpassen Heb al alle instellingen hersteld maar blijf het probleem houden. Ben ik de enige met dit probleem? Heb een Iphone 4 zonder lock met KPN abb |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem met KPN pocket office abo
wel telefoon sms en mms maar geen 3G Safari geeft WebAccessDenied bij mn netwerkprovider wilden ze me niet verder helpen omdat ik een gejaibreakt toestel heb . . . Flight modus ingesteld en netwerk herstel uitgevoerd maar nog altijd niets. . . iemand anders al een oplossing gevonden ? Laatst gewijzigd door FunnyMan; 25-11-10 om 19:13. |
|
|||
|
|||
Zelfde ervaring met iPhone 3GS met simyo pre-paid kaart. Na iOS 4.2.1 update nog geen probleem wel na aanpassing providerinstellingen vanmorgen. Kreeg hiervan een pop-up op m'n scherm en heb deze geaccepteerd. Daarna WapAccessDenied in Safari, LinkedIn crashed, geen Teletekst, geen Nu, wel Telegraaf, wel Twitterific. Lijkt dus protocol afhankelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een KPN abonnement en krijg na mobiele data meteen het kopje dataroaming en kan dus niets meer instellen; dus sinds de upgrade geen 3G toegang meer! Wat een ....!
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk dat het een specifiek KPN (netwerk) issue is?
Heb inmiddels van alles geprobeerd maar probleem blijft! |
|
|||
|
|||
Ik kan nergens iets vinden en het lijkt mij een KPN probleem. Ik verneem ook dat na de update de batterij erg snel leeg loopt. Ik denk dat ik zo snel mogelijk probeer terug gaan naar de vorige versie!
|
|
|||
|
|||
Hier ook hetzelfde probleem na de update naar 4.2.1. Geen 3G meer. Telefoon hersteld naar fabrieksinstellingen. Gedurende 1 dag gewerkt. Daarna zelfde probleem. Vreemd is dat beveiligde sites (https) wel werken en normale sites niet. Mail werkt wel (Exchange en mobile me) Rabo telebankieren werkt ook. Nu. nl en telegraaf weer niet. Probleem woensdag bij KPN neergelegd. Nog geen uitsluitsel hierover gekregen. Als ik er een simkaart van Vodafone in stop werkt alles perfect. Lijkt me dus een KPN probleem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk ook aan een KPN issue maar voorlopig geen oplossing! |
|
|||
|
|||
Hier nergens last van, alles werkt naar behoren, (KPN/3G/4.2.1) zelfs tethering werkt als een zonnetje.
Het enige wat niet meer mogelijk is, is de provider instellingen handmatig invoeren. Kreeg direct na de update (4.2.1.) ook een nieuw provider file binnen, en heb deze ook geïnstalleerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Unlockit - APN Changer for your iPhone. De apn instellingen worden dan gewijzigd. Daarna werkt wel weer alles. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor mijn probleempje was het niet de oplossing ! In iedergeval bedankt ! Laatst gewijzigd door puccini; 28-11-10 om 20:47. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een idee om het op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Ik ben terug gegaan naar 4.1 en wacht wel of er een oplossing komt. Tethering is voor mij belangrijk en nu met carrier 8.0 werkt dat gewoon weer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb dus ook het probleem, dat 'mobiel datanetwerk' niet meer te selecteren is.. Gewoon verdwenen uit het menu..!! Geen internet meer buiten de deur..
Dit is dus gebeurt na de update naar 4.2.1 Iemand al een oplossing voorhanden? Heb abb. bij KPN |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Geen verbinding met Iphone-software-update-server | matias1989 | iTunes | 5 | 03-05-11 22:18 |
internet (geen Wi-Fi) werkt niet meer naar update 4.0 | ray36 | Odido (T-Mobile) | 11 | 13-03-11 19:26 |
geen mobiel internet meer na update 4.0 | dettie | Orange | 2 | 25-06-10 23:51 |
Geen GRPRS en 3G Internet meer na 3.0 update | pdcrom | iPhone algemeen | 9 | 30-06-09 10:46 |
Geen internet verbinding meer na update 3.0 | Ronalje | iPhone algemeen | 7 | 23-06-09 19:32 |
|
|