//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Kan je even linken waar? Ik zie het precies over het hoofd... +1 ...zie het niet tussen de 'veelgestelde vragen'......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 02-02-11, 14:30
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
Kan je even linken waar? Ik zie het precies over het hoofd...
+1 ...zie het niet tussen de 'veelgestelde vragen'...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 06-02-11, 08:36
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

De truc voor de melding van 'Doorschakelen actief' kwijt te geraken is om te bellen naar:
##004#

MAAR er is hier 1 groot nadeel aan. Je voicemail is op deze manier niet meer actief. Het probleem gebeurd meestal wanneer je aan nummerbehoud hebt gedaan.
  #503  
Oud 06-02-11, 10:10
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Voor mij geen probleem, ik haat voicemail. Ik schakel dat toch altijd uit...

Dus als ik ##004# bel, dan stoppen de meldingen en dan schakel ik voicemail uit in één keer?
  #504  
Oud 06-02-11, 14:26
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Nog mensen die lid willen worden? Ik wil altijd mijn link delen ;-)

Overigens, om die meldingen weg te halen, kan je makkelijk jailbreaken en deze link volgen om de melding kwijt te zijn...

http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ne-4-ipad.html
__________________
iPhone 2G 16Gb, iPhone 3G 16Gb Wit, iPhone 4 16Gb Zwart, iPhone 4S 16Gb Zwart, iPhone 5 16Gb Wit, iPad 16Gb Wi-Fi, iPad 2 32Gb Wi-Fi, iPad Mini 16Gb zwart
  #505  
Oud 14-02-11, 09:47
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Nvm.. opgelost..

Laatst gewijzigd door ShortyEx; 14-02-11 om 15:26.
  #506  
Oud 22-02-11, 11:52
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Om een of andere reden heb ik ineens geen tethering opties meer op mijn iPhone... Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Ligt dit aan het feit dat MV nog geen nieuwe ipcc file heeft ofzo?
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #507  
Oud 22-02-11, 14:15
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Hey,

Na lang sceptisch gestaan te hebben over MV zou ik nu toch overstappen.
Maar het is me nog niet duidelijk wat er precies gebeurt als je niet maandelijks herlaadt.
Als ik het goed voor heb verandert je tarief dan?

Bedankt voor jullie antwoorden.

Frederik
  #508  
Oud 22-02-11, 15:46
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo Bekijk bericht
Hey,

Na lang sceptisch gestaan te hebben over MV zou ik nu toch overstappen.
Maar het is me nog niet duidelijk wat er precies gebeurt als je niet maandelijks herlaadt.
Als ik het goed voor heb verandert je tarief dan?

Bedankt voor jullie antwoorden.

Frederik
Als je niet binnen de maand herlaad, dan bel en sms je verder op je belkrediet.

Dus na 1 maand vervallen de 1000 + 1000 sms'en en de 2GB data. Wat er overschiet van je belkrediet gebruik je dan om te sms'en en bellen en data te verbruiken. Eenmaal dat op is moet je zeker terug herladen. Na een herlading van 15€ krijg je opnieuw de 1000 + 1000 sms'en en 2GB data.

Al iemand waarbij je je lid maakt? Anders wil ik je gerust mijn link doorsturen...
  #509  
Oud 22-02-11, 18:11
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Binnen de maand betekent dat dan 30 dagen? Of effectief bijvoorbeeld van 1 januari tot 1 februari?
  #510  
Oud 22-02-11, 18:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Effectief van 1 januari tot 1 februari. Een maand dus.
  #511  
Oud 22-02-11, 19:58
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Als je niet binnen de maand herlaad, dan bel en sms je verder op je belkrediet.

Dus na 1 maand vervallen de 1000 + 1000 sms'en en de 2GB data. Wat er overschiet van je belkrediet gebruik je dan om te sms'en en bellen en data te verbruiken. Eenmaal dat op is moet je zeker terug herladen. Na een herlading van 15€ krijg je opnieuw de 1000 + 1000 sms'en en 2GB data.

Al iemand waarbij je je lid maakt? Anders wil ik je gerust mijn link doorsturen...
Sorry, heb dit ook rechtstreeks gevraagd aan de helpdesk, en deze middag al SIM-kaart besteld

Bedankt voor 't antwoord in elk geval

Frederik
  #512  
Oud 02-03-11, 08:29
noomitje8 noomitje8 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik ben net sinds gisteren MV! Nu is mijn iPhone besteld, dus die heb ik nog niet, en ik gebruik nu een blackberry. Daarvoor is MV een ramp, maar goed Hopelijk is die iPhone snel binnen.
Als er iemand via mij lid wil worden is dat altijd leuk! ^_^
  #513  
Oud 02-03-11, 17:26
movichris movichris is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Wat de melding "doorschakelen actief" aangaat: een aantal vikings hebben de developer versie van 4.3. op hun iPhone en daarbij is die melding weg. Geeft ons goede hoop dat het probleem zo vanzelf verdwijnt.
  #514  
Oud 13-03-11, 12:07
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

nou ik ben wel tevreden van MV maar wat een K*T 3G netwerk zeg ... heb overal edge en enkel in groote steden als gent enz. heb ik 3G :s met proximus had ik overal 3G
  #515  
Oud 28-03-11, 13:11
beketom beketom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Volgende maand loopt mijn contract bij proximus eindelijk ten einde en ik denk er sterk aan om over te schakelen naar MV. Het enige wat ik altijd maar hoor terugkeren is de minder goede ontvangst voor data, is het verschil echt groot met proximus? Ik betaal gewoon teveel bij proximus voor date en ben dat beu, dus ike zie mv wel als een goede vervanger.
  #516  
Oud 28-03-11, 23:34
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beketom Bekijk bericht
Volgende maand loopt mijn contract bij proximus eindelijk ten einde en ik denk er sterk aan om over te schakelen naar MV. Het enige wat ik altijd maar hoor terugkeren is de minder goede ontvangst voor data, is het verschil echt groot met proximus? Ik betaal gewoon teveel bij proximus voor date en ben dat beu, dus ike zie mv wel als een goede vervanger.
Je gaat het verschil altijd merken. Ofwel zit je in een streek met 3G dekking en merk je op een negatieve manier dat je meestal op EDGE zit. Ofwel zit je in een streek met GPRS dekking en ga je merken dat je een stuk sneller gaat met omdat je meestal op EDGE zit.

Maar je moet het ook anders bekijken, Proximus is altijd een contract, MV is prepaid. Dus je kan altijd MV een of twee manden proberen en dan naderhand terugschakelen naar Proximus mocht de snelheid je toch tegenvallen.

PS: mocht je nog niemand hebben om op te geven als aanbrengen bij mobile vikings, geef me een berichtje en ik stuur je mijn link wel door als je wil
  #517  
Oud 29-03-11, 01:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beketom Bekijk bericht
Volgende maand loopt mijn contract bij proximus eindelijk ten einde en ik denk er sterk aan om over te schakelen naar MV. Het enige wat ik altijd maar hoor terugkeren is de minder goede ontvangst voor data, is het verschil echt groot met proximus? Ik betaal gewoon teveel bij proximus voor date en ben dat beu, dus ike zie mv wel als een goede vervanger.
Ik heb alle 3 de providers gehad vorig jaar; MV,mobistar en proximus.

Een klein reviewke van mijn ervaringen met deze 3;

Eerst had ik mobistar, ik ben er weggegaan omdat ze er ook niet zoveel 3G hebben en ook omdat ze tethering niet toelieten.

Proximus; dit is nu mijn 1ste nummers en waarom is simpel; ze hebben de meeste 3G van allemaal, enige minpuntje is dat er hier en daar toch nog gprs is en als je ergens binnegaat het nog te vaak geebeurt je op gprs zit en daar kan je niks mee aanvangen maar voor de rest wel meeste 3G en ook niet onbelangrijk toch wel; zelden of nooit problemen met de data .
Daarom heb ik proximus ook al vind ik het ook wat te duur.

MV; zeer goedkoop en dat is de reden waarom ik ook een kaartje heb van mv maar die voorlopig aan de kant ligt en waarom is simpel: de data ligt voor mij teveel plat en het was me gewoon kotsbeu. Ik hoor mensen zeggen; alsof het zo erg is je 4uur niet kan surfen? Ik zou graag eens zien wat ze zouden doen en zeggen als ze morgen een iphone ofzo kopen en het blijkt er een speakertje ofzo kapot is? Zou ik dan tegen deze mogen zeggen, da kan toch geene kwaad?
Mobile vikings is top en ik raad het iedereen aan, mijne maat en broer zijn overgeschakeld en nog een paar anderen mensen allemaal dankzij mij maar mijne voorkeur blijft voorlopig proximus.
Ik ben nu eerst aan het afwachten of ik 3G zal hebben met MV bij me thuis want geen enkele provider heeft hier 3G bereik bij me thuis, gelukkig een mens Wi-Fi thuis heeft.
Ik wil eerst eens zien hoe mv hun netwerk zal uitgerold zijn en hoe het met hun 3G zit.

Wat buffel_styllezz hier heeft gezegd klopt niet wat proximus betreft; er is nog heel wat gprs en dus zeker als je ergens binnen gaat valt de 3G dikwijls weg, gelukkig blijft dit beperkt dat op gprs vallen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 29-03-11 om 14:23.
  #518  
Oud 29-03-11, 14:04
tradie tradie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
J

Maar je moet het ook anders bekijken, Proximus is altijd een contract, MV is prepaid. Dus je kan altijd MV een of twee manden proberen en dan naderhand terugschakelen naar Proximus mocht de snelheid je toch tegenvallen.

PS: mocht je nog niemand hebben om op te geven als aanbrengen bij mobile vikings, geef me een berichtje en ik stuur je mijn link wel door als je wil
Proximus is ook via pay and go, databundel van 200mb via code te verzenden.
  #519  
Oud 30-03-11, 14:39
beketom beketom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

200 Mb is wat weinig als je met je iphone vaak online wil zijn denk ik.
Ik zal er nog eens over nadenken, maar proximus is momenteel gwn veel te duur voor data. Dus MV is wel een kanshebber
  #520  
Oud 01-04-11, 00:35
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk bericht
Proximus is ook via pay and go, databundel van 200mb via code te verzenden.
is dat geen promo?
En zelfs dan..... 200 MB vs 2 Giga...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47.