Alle menu's zwart ! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kwam deze mod daarnet tegen op een site dus zal hem maar even ook hier posten. Deze Artwork.file maakt alle menu's van je iphone zwart, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Alle menu's zwart !
Kwam deze mod daarnet tegen op een site dus zal hem maar even ook hier posten. Deze Artwork.file maakt alle menu's van je iphone zwart, wat volgens mij alleen de interface maar mooier maakt. De Artwork file die was aangepast had geen layer achter de clock in het lockscherm, ook waren de puntjes van het springboard aangepast. Ik heb deze zelf even eengepast en een nieuwe all black artwork file gemaakt. Enjoy
Overschrijf in /System/Library/Frameworks/UIKit.framework/ de reeds bestaande Other.artwork file en reload je springboard. Het is uiteraard verstandig om even een backup van de originele file te maken. Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 12-05-08 om 18:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Thanks, Undertaxxx!
|
|
||||
|
||||
Smooi! thnx.
Vraagje nog: hij 'start' standaard, dus in blauwgrijs en gaat daarna over in zwart. Kan dat ook in één keer of ligt dat misschien aan een/het thema?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 04-05-08 om 23:51. Reden: vraagje |
|
||||
|
||||
is daar ook het "fading apple" bij ingerekend???
|
||||
|
||||
Undertaxxx, je komt altijd met coole dingen
Thanx
|
|||
|
|||
ff offtopic he (wil geen nieuwe topic hiervoor openen) hoe komt het dat jij een providerlogo hebt? want ik heb daar gewoon KPN staan, en ik kan ook niet via customize een logo ''activeren''... miss moet ik iets installeren? of ligt het aan mijn simkaart? (Telfort, maar is tijdje terug veranderd in KPN ofz) thnx Laatst gewijzigd door Grample; 05-05-08 om 01:46. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geen idee wat je daarmee wil zeggen. Bedoel je die apple bedoelt die bij het opstarten verkleint en dan over gaat in je springboard ? Want deze zit namelijk niet in een Other.artwork file maar als losse file in CoreServices/Springboard.app.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
vind die van undertaxx wel mooier |
|
||||
|
||||
Ziet er erg gaaf uit en ga het ook eens proberen Iedergeval bedankt!
|
||||
|
||||
hier ook gelukt
werkt alleen niet bij mijn telefoonfunctie @undertaxx blijkbaar ben jij wel wat thuis om andere apps aan te maken is dit volgens jou te doen?https://forum.iculture.nl/f8/ap...n-rolluik.html Laatst gewijzigd door truckdiver; 05-05-08 om 11:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
croiman bedoelt de fading apple loaders, die hier omschreven staat en kan downloaden (is ook een aangepast Other.artwork file). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ undertaxx : het zwarte thema van jouw en de fading apple te samen in een artwork file????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Download de nieuwe Other.artwork met apple loader onderaan. Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 05-05-08 om 19:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben trouwens nog wel een 'hiaat' tegengekomen. In Safari blijft in de balk waar je een adres intikt de tekst erboven zwart. Dat is normaliter niet zo. Zie bijgaand screenshot. Zou jij dit nog aan kunnen passen? Bvd! Laatst gewijzigd door SoundForge; 05-05-08 om 21:00. |
|
||||
|
||||
@ Undertaxx : Vet te gek, ik zal jouw deze week nog de veranderingen van de video en musicplayer bezorgen mss dat da van jouw en mij tesamen in de repo kan gezet worden?
is toch een mooie aanvulling niet? |
|
||||
|
||||
Yupz wil die customize voor music & video player wel eens zien. En in een Repo plaatsen heb ik geen problemen mee
|
|
|||
|
|||
ziet er erg mooi uit
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Zwart vakje in app menu ( lijst ) | RamonPouw | Archief | 0 | 25-10-07 09:06 |
|
|