//

Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit

Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door samplex @Mees Ik heb het zelfde probleem.. Sinds 5.01 is het zeker erger geworden met de batterij.. Heb Apple Care gebeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 30-11-11, 11:45
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samplex Bekijk bericht
@Mees

Ik heb het zelfde probleem.. Sinds 5.01 is het zeker erger geworden met de batterij..
Heb Apple Care gebeld en krijg een nieuw toestel, hopelijk lost dat het probleem op?
Als bij mij de fabrieksinstellingen terugzet niet werkt moet ik terugbellen om verder te kijken wat er gebeurt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 30-11-11, 15:08
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Hoe lang had je jouw toestel al?
Ik heb mijn toestel al meer als 1,5 maand, in Engeland gekocht..
  #183  
Oud 27-12-11, 16:00
winterwit winterwit is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Question Batterij na een aan-uit ineens dramatisch slecht

Ben sinds een aantal weken in bezit van een Iphone 4S. Ik heb bijna alles aanstaan wat batterij vreet (locatie, blue tooth). Dat leverde mij met niet al te veel gebruik een levensduur op van zeker 1 tot 1,5 dag. Nu heb ik een paar dagen geleden mijn telefoon helemaal uitgezet en weer aangezet en sindsdien loopt de batterij met dezelfde instellingen in ongeveer 4-5 uur leeg en dan draait er geen app en gebruik ik hem niet om te bellen. Iemand misschien ervaring met exact dit scenario? Het enige wat werkte was om het 3g data verkeer uit te zetten.

Ik heb zojuist de tip gevolgd om de netwerkinstellingen te resetten. Ik zal wel melden of het verbetert of niet....
  #184  
Oud 27-12-11, 16:30
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigbrothers2000 Bekijk bericht
En hoe hebben de toffe jongens van Mobistar je 3G uitgeschakelt.
Er bestaat niet eens een optie om je 3G uit te schakelen.
Een netwerkbeheerder kan wel in jouw settings rommelen, niet in je telefoon, maar wel in wat jij kunt gebruiken. Ergo: zij passen hun aanbod aan. vergelijk het met de downloadsnelheid die jij bij je provider koopt. Zijn softwarematige instellingen.
  #185  
Oud 27-12-11, 16:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

En natuurlijk kunnen ze je de toegang tot hun netwerk ontzeggen..
  #186  
Oud 27-12-11, 17:23
vincent1981 vincent1981 is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door winterwit Bekijk bericht
Ben sinds een aantal weken in bezit van een Iphone 4S. Ik heb bijna alles aanstaan wat batterij vreet (locatie, blue tooth). Dat leverde mij met niet al te veel gebruik een levensduur op van zeker 1 tot 1,5 dag. Nu heb ik een paar dagen geleden mijn telefoon helemaal uitgezet en weer aangezet en sindsdien loopt de batterij met dezelfde instellingen in ongeveer 4-5 uur leeg en dan draait er geen app en gebruik ik hem niet om te bellen. Iemand misschien ervaring met exact dit scenario? Het enige wat werkte was om het 3g data verkeer uit te zetten.

Ik heb zojuist de tip gevolgd om de netwerkinstellingen te resetten. Ik zal wel melden of het verbetert of niet....
Ik heb hier geen ervaringen mee. Heb de telefoon 2 x uit gehad voor eventjes en geen problemen. Zet de locatievoorzieningen uit. Schijnt te helpen.
Ik ben verder tevreden met de bat duur.
Mvg
  #187  
Oud 28-12-11, 22:05
Dikkembergs85 Dikkembergs85 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 25
Standaard

Mijn gegevens:
Standby: 1dag, 16 uur
Gebruik: 2 uur, 40 minuten.

Battery op 2%

Is dit goed of slecht?
  #188  
Oud 28-12-11, 23:16
royhuetink royhuetink is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dikkembergs85 Bekijk bericht
Mijn gegevens:
Standby: 1dag, 16 uur
Gebruik: 2 uur, 40 minuten.

Battery op 2%

Is dit goed of slecht?
Dit is goed!

Sinds ik over ben naar KPN, van T-Mobile, heb ik geen problemen meer. Het lijkt wel dat de 4s altijd het beste bereik wil hebben, ook standby, en aangezien T-Mobile ontzettend slecht is in de Achterhoek, de 4s constant naar connectiviteit zocht. Nu ik dus over ben zijn al mijn problemen verholpen en heb alles wat batterij kan vreten gewoon aan staan. Heb hem vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald en zit nu op 51% bij normaal tot veel gebruik. Heb vandaag gesmst, gebeld, spelletjes gespeeld, siri gebruikt, alle social media, bluetooth aan op mijn op radio, stukje film gekeken en gebankierd.
  #189  
Oud 23-05-12, 15:06
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Hebben mensen hier hun iPhone helemaal opnieuw geinstalleerd met de nieuwe 5.1.1? En daarbij betere resultaten dan updaten alleen?

Ik hoor graag.
__________________
It's very difficult to be great. Losers prove this point continuously.
  #190  
Oud 24-05-12, 22:23
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

gebruik 4u standby 17u. en nog op ruim 60%. had voordien een zeer slechte batterij. volledige propere herstel en de ios wat laten "settelen". Deze stats zijn slecht want ik rij dagelijks het hele land door en dus veel 3g/edge WisselS
  #191  
Oud 24-05-12, 22:30
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wbi007 Bekijk bericht
gebruik 4u standby 17u. en nog op ruim 60%. had voordien een zeer slechte batterij. volledige propere herstel en de ios wat laten "settelen". Deze stats zijn slecht want ik rij dagelijks het hele land door en dus veel 3g/edge WisselS
Heb je gewoon de firmware gedownload, en daar naar gerenoveerd en alles opnieuw ingesteld?
  #192  
Oud 24-05-12, 23:25
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caneezy Bekijk bericht
Heb je gewoon de firmware gedownload, en daar naar gerenoveerd en alles opnieuw ingesteld?
gewoon herstellen in itunes, de nieuwste ios laten downloaden. daarna alles vers (enkel app overdracht) vanuit itunes alsook mijn muziek. instellingen enz handmatig terug aangepast. zo vers mogelijk dus. waarom hij nu een super batterij duur heeft, en ervoor niet, blijft mij een mysterie. maar het heeft zeker geholpen. wel ligt myn gps/Wi-Fi/bluetooth uit. wel konstant 3g en push mail.
  #193  
Oud 25-05-12, 09:02
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wbi007 Bekijk bericht
gewoon herstellen in itunes, de nieuwste ios laten downloaden. daarna alles vers (enkel app overdracht) vanuit itunes alsook mijn muziek. instellingen enz handmatig terug aangepast. zo vers mogelijk dus. waarom hij nu een super batterij duur heeft, en ervoor niet, blijft mij een mysterie. maar het heeft zeker geholpen. wel ligt myn gps/Wi-Fi/bluetooth uit. wel konstant 3g en push mail.
Dus, herstellen naar 5.1.1, instellen als nieuw iPhone of bestaand iPhone? als ik icloud backup pak voor contacten etc is dat dan schadelijk? en apps opnieuw installeren/ alles opnieuw instellen?
  #194  
Oud 25-05-12, 11:05
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caneezy Bekijk bericht
Dus, herstellen naar 5.1.1, instellen als nieuw iPhone of bestaand iPhone? als ik icloud backup pak voor contacten etc is dat dan schadelijk? en apps opnieuw installeren/ alles opnieuw instellen?
ik heb hem gedaan als nieuw iphone. ben geen icloud gebruiker dus kan hierop niet antwoorden. en idd alle apps opnieuw installeren en instelllen.
  #195  
Oud 25-05-12, 11:39
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wbi007 Bekijk bericht
ik heb hem gedaan als nieuw iphone. ben geen icloud gebruiker dus kan hierop niet antwoorden. en idd alle apps opnieuw installeren en instelllen.
Ik heb op iCloud al mijn contacten staan... Kan dit kwaad bij een restore?
  #196  
Oud 25-05-12, 16:57
wbi007 wbi007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Caneezy Bekijk bericht
Ik heb op iCloud al mijn contacten staan... Kan dit kwaad bij een restore?
zoals ik zei; ik maak er geen gebruik van dus kan hierop moeilijk antwoorden.
  #197  
Oud 10-08-12, 16:34
wahibke wahibke is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 5
Standaard Heb antwoord

Beste,

Ik hoorde de problemen over de batterij voor alleer ik de Iphone 4s ging kopen, ik informeerd bij apple en hoorde iets waar ik blij over was, je moet de eerste keer de batterij volldig opladen en dan volledig uitspelen, dat is heel belangrijk! Heb dat gedaan en geen problemen met de batterij, wat wel bekend staat bij apple dat de stopcontacten warm worden, maar dat is normaal, apple hebben superkrachtige batterijen en kleine apdapter, verglijk dat met een pc, die heb reuze apdapters en die worden een beetje warm, dus dat de appdapter warm worden is normaal, maar als je doet wat je in het begin met je Iphone moet doen, werkt je batterij perfect Let op de meeste apple batterijen moeten om het jaar vervangen worden! Omdat ze tragen en langer moeten opladen, bv ik heb een Ipad die moest in heb begin uurtjes opladen, nu volledige dag (2 jaar oud)
Als je dit allemaal doet, heb je geen probleem met je batterij! (Dit geldt voor alle Ipad's Iphone's Ipod's...)
Mvg
  #198  
Oud 24-12-12, 13:36
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

jammer nog niks concreets kunnen achterhalen wat de reden was van de carrier update

wat ik wel weet , giga battery drainage , waar ik eerst twee dagen haalde , met circa 6 uur gebruik phone nu nog geen dag .

en dan gaat het over de carrier update van 13.0 naar 13.1
  #199  
Oud 25-12-12, 15:52
iPickup iPickup is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 62
Standaard

Had een tijd geleden precies het zelfde probleem, batterij was na 5 uur helemaal leeg.
Na wat berichten op het forum ook maar eens een volledig herstel als nieuwe telefoon gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd, dit heeft tot afgelopen vrijdag geen problemen meer opgeleverd, dik 2 dagen standby en 5 uur gebruik.
Maar nu opeens is de batterij binnen 5 uur weer leeg, heb geen idee waardoor dit komt.
OTA update en syncen staat uit, alleen heb ik een paar apps geupdate en muziek via iTunes op de telefoon gezet.
Uit ellende heb ik weer een restore als nieuwe telefoon uitgevoerd en zit nu op 1 dag en 19 uur + 6 uur gebruik ... vind ik redelijk.
Heb het idee dat er iets goed fout is met iTunes, wat ik heb in de tussentijd meerdere apps geupdate of het zit in één van de laatste apps...
Reageren

Labels
batterijduur, ios 5, iphone 4s, locatievoorzieningen, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
batterijduur na 4.1 update dramatisch keegan iPhone algemeen 18 19-11-10 18:28
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch remco747 Muziek, foto & video 12 16-08-10 13:48
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes Deborah Muziek, foto & video 14 05-03-09 12:37
[1.1.2 OTB + Turbosim]= slecht signaal, slchte batterij? Diageo Unlock [archief] 9 08-02-08 20:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.