Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daar wil ik ook wel een antwoord op...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Daar wil ik ook wel een antwoord op
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb een backup terug gezet van mijn iPhone 4 op 4.2.1 toen ik mijn 4S binnen kreeg en de problemen zijn toen juist begonnen. Misschien incompatible instellingen tussen IOS 4 en 5? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan er wel makkelijk 16 uur op een dag mee doen met normaal gebruik (wat ik ongeveer doe op een dag is 1 uur muziek, 1 uur op 3g surfen, 1 uur op Wi-Fi surfen, 30 minuten gamen, ongv 20 whatsappberichten/smsjes.) |
|
|||
|
|||
Bij mij lijkt het volgende (wat ik hier en daar al gelezen heb) te helpen (heb een 4s), - Wi-Fi uitschakelen - mobiele data uitschakelen - herstel netwerkinstellingen - daarna mobiele data weer aanzetten - als laatste Wi-Fi weer aanzetten Daarna batterij helemaal naar 0% misbruiken en dan volledig opladen met batterydoctor pro!! Dit een paar keer herhalen! Laat even wat weten als dit werkt.
|
|
||||
|
||||
No problemo hierro , 4S van de vrouw
Standby tijd : ruim 18 uur Gebruik tijd : 2uur en 36 minuten Batterij percentage : 41% Wi-Fi & 3G aan |
|
|||
|
|||
Volgens mij spookt het in mijn iphone 4s?! Mijn gebruiksmeter zegt altijd(op de minuut nauwkeurig) Dat het gebruik in stand-by en gebruik tijd precies het zelfde is. Dus zou mijn iphone 3 uur in gebruik zijn staat er:
Gebruikte tijd 3uur stand by tijd 3uur Terwijl ik in die 3 uur helemaal geen programma's open heb staan (zelfs niet in multitasking) Wat is er hier aan de hand? |
|
|||
|
|||
Hier is t nu,
Gebruik 6 uur en 40 min Standby 1 dag en 14 uur Niet onaardig geloof ik.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog zo n 25%
Nu is er een uur Stanby bij en gebruik is 7 uur en zit ik op 17%. Eigenlijk wil ik hem leeg aan de lader doen maar dat lukt deze keer niet. In hoeverre is dat erg dat je hem niet elke keer helemaal ontlaad? |
|
|||
|
|||
Helemaal niet erg, beter zelfs normaal gesproken.
Alleen kan het wel eens handig zijn om de batterij zo af en toe te "calibreren" zodat de batterij weet wanneer ie echt leeg is. Maar echt bijzondere resultaten heb ik daar nooit mee behaald, ik neig te denken dat het een broodje aap verhaal is. |
|
|||
|
|||
De eerste paar keer heb ik hem wel helemaal leeg laten lopen maar nu is dat dus niet meer nodig enkel zo nu en dan dat eens doen dus.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij aub vertellen of het wijsheid is om mijn 4s te update naar de nieuwe 5.0.1 firmware? Ik lees namelijk dat meerdere mensen juist na de update problemen ondervinden met de batterij, terwijl voor de update niets aan de hand was.
Het is een mooi toestel, alleen heb ik nu al spijt van deze fabrikant.. en waar eindigt het? mvg Vincent |
|
|||
|
|||
@Vincent1981
Is jou batterij goed of slecht?? de firmware heeft ook andere problemen die nu verholpen gaan worden, dus het is niet echt waardeloos om te updaten. (dit is overgens mijn mening) Ik heb de 4S niet maar ik merk zeker dat de batterij zeer flink vooruit is gegaan, met mijn Iphone 4, dus ik heb geen spijt. Ik heb nu 3 Iphone's gehad en alle 3 hadden ze problemen met de batterij, dit is altijd al een kleine struikel blok geweest van Apple. maar daarom is de Iphone niet minder goed door vindt ik zelf. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net een nieuwe iphone 4s binnen gekregen, omdat mijn 1e 4s last had van batterijprobleem, maar deze heeft dat dus ook. Als nieuwe iphone ingesteld, dus niet eens als reservekopie terug gezet. Weet het nu ook niet meer.
|
|
|||
|
|||
Mijn batterij is in orde, heb nu namelijk geen enkel probleem en om te downgraden bestaat geen mogelijkheid. Vandaar dat ik twijfel of het verstandig is om te doen. Mvg vincent
|
|
|||
|
|||
Naast het feit dat mijn batterij het onder 5.0.1 ook dramatisch doet heb ik tevens last van het 'ongeldige simkaart' probleem. Ik zit bij T-mobile en heb de truc van pincode eraf halen in andere tel al gedaan toen ik hem kocht. Teven sook al meerdere malen netwerk instellingen gereset.
Iedere keer ( dus m.n. 's nachts) als ik mijn tel. enkele uren niet heb gebruikt word ik wakker met deze melding. Het komt voor dat ik soms enkele keren per dag mijn telefoon moet restarten omdat de sim eruit klapt. Simkaart zelf is het probleem niet want dit is al mijn 3e. Hier kom ik het niet echt veel tegen maar op de apple fora wordt er uitgebreid over geklaagd. Zit basicly met een nutteloze iphone, heel frustrerend!! Gr. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan blijft er n proces/app hangen.
Had ik ook met tomtom, die stond op multitask ingesteld, bleef dus gewoon op de achtergrond draaien. |
Labels |
batterijduur, ios 5, iphone 4s, locatievoorzieningen, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterijduur na 4.1 update dramatisch | keegan | iPhone algemeen | 18 | 19-11-10 19:28 |
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch | remco747 | Muziek, foto & video | 12 | 16-08-10 14:48 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
[1.1.2 OTB + Turbosim]= slecht signaal, slchte batterij? | Diageo | Unlock [archief] | 9 | 08-02-08 21:42 |
|
|