Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je een nieuwe wilt/krijgt, komen ze die dan aan huis omruilen, of moet je die van jou opsturen en daarna weer lang wachten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je een nieuwe wilt/krijgt, komen ze die dan aan huis omruilen, of moet je die van jou opsturen en daarna weer lang wachten op een nieuwe?
heb ook 5.0.1. op mijn 4s staan, sinds 7:00 van de lader nu 14:40 nog 60% over heb n kwartier gebeld, wat gewhatsappt en gewordfeud en misschien 3 internet paginas bezocht en heel even op de nu.nl app gekeken. bij verbruik: 3 uur 48 minuten gebruikt en 7 uur, 38 minuten standby mijn oude htc desire was met het zelfde gebruik aan t eind van de dag pas op 60 % of eerder 70 % eigenlijk... ik ga er dus met een toestel van over de 600 euro op achteruit? zit er over te denken om m om te laten ruilen (heb volgensmij ook een dode pixel, maar die gast aan de telefoon zei dat t 5 tot 10 werkdagen duurde en ik dan mijn telefoon op moest sturen en in de tussentijd niks anders had.... ? ) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gister iPhone 4S weggelegd om 0:00 98%
Wakker geworden om 8:10 en batterij was toen 96% alles aan behalve Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
gisteravond om 23:30u weggelegd met 32%
vanochtend om 6:30 compleet leeg |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iphone 4s batterij wat nu?
Hoi,
**edit: is de offiëcele update voor verbetering van de korte batterij duur al geweest? Ja die 5.0.1 maar dat bracht geen verschil toch bij de meeste? komt er nog 1 om het te verbeteren of is het bij de meeste opgelost en moet ik dus terug naar de winkel? ** Ik heb sinds een paar dagen geleden een iphone 4s, wat een pracht ding! Alleen denk ik dat ik ook zo'n batterij probleem heb. Om 09:30 was hij 100%, en al om 18:00, is de batterij nog maar 40%. Wi-Fi stond gewoon uit, ik heb wel vodafone internet verbinding, verder heb ik hem misschien maximaal 10 minuten gebruikt onder het spelen van een spel, en voor de rest de heletijd vergrendeld staan. Voor locatievoorzieningen stond alleen herrinering aan. Ik heb nog nooit een iphone gehad, is dit normaal of? Stel het is een batterij probleem, moet ik dan wachten op een nieuwe update, of terug naar de winkel of? Ik heb al op sites gekeken maar kom er toch niet uit :S alvast bedankt voor de hulp!! Laatst gewijzigd door Reckimo; 26-11-11 om 18:57. |
|
||||
|
||||
ik vind dit toch niet echt schokkend, maar ook niet supergoed, welk spel heb je gedaan? en hoe fel staat je scherm? hoe vaak haal je mail op? dat soort dingen werken ook allemaal mee.
|
||||
|
||||
Nou als je standby time 200 uur ofzo kan mee doen ? als ik 5 uur op standby doe verlies ik 30% batterij. Maar als je gewoon op standby zet maakt de felheid toch niet uit? En ik maak me niet echt zorgen over de batterij tijd als ik een spelletje speel, maar hij gaat gewoon heeel snel leeg op standby stand..
|
|
||||
|
||||
tsja, dan zou je eens een paar keer moeten testen, kan ook aan je netwerk liggen, als ie steeds 3g verliest en blijft zoeken tast dat ook je accuduur aan. het kan natuurlijk ook zo zijn dat je toestel id niet goed is.
|
|
||||
|
||||
Oke stel het toestel is niet goed, moet ik dan terug naar de winkel, of wachten op een updtae van ios5 aangezien ook andere mensen het hebben of?
|
|
|||
|
|||
Heb van apple een nieuwe 4s gekregen omdat mijn batterij ook van 22.00 uur (100%) naar 's morgens 6.30 uur (71%) ging!! Heb nu een nieuwe en die stond de eerste keer 1 dag en 4 uur standby en 4 uur en 40 min misbruikt!!
|
|
||||
|
||||
Ja idd, dat vind ik het lastige van waneer klopt het nou niet. Ik ben nu al weer in 27 minuten 10% batterij kwijt, alleen om wat apps in een mapje te doen en 2 minuten een spel gespeelt & 4 apps van itunes naar iphone draadloos te synchroniseren..
|
|
|||
|
|||
Apple bellen en een nieuwe eisen, kost je 29 euri voor het verzenden van de nieuwe iphone en terug zenden van je oude iphone!! Ben erg blij dat ik dat gedaan heb!!
|
|
|||
|
|||
Ik had ook gebeld naar apple en toen heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen, maar die had hetzelfde probleem en die maakte geluid bij het trillen. Ik had mijn oude nog niet terug gestuurd, maar wilde dus mijn oude houden ipv nieuwe.
Toen heb ik gebeld en de eerste persoon die ik aan de lijn krijg zei dat ie het heel vervelend vond, maar dat ik ze dan alletwee op moest sturen en dat ik dan weer een nieuwe zou krijgen. Vervolgens werd ik doorverbonden met apple care en die zeiden meteen dat ik geen nieuwe kreeg, omdat het een softwareprobleem is en apple druk bezig is om een nieuwe update uit te brengen. Ik heb afgelopen maandag gebeld. Ik hoefde ook geen nieuwe want had zelf ook het idee dat het softwarematig is. Maar als het nog lang duurt met die update dan ruil ik hem om voor een iphone 4. Wat een drama die 4s. |
|
||||
|
||||
Wat is een redelijke schatting voor het verbruik dat je verliest in percentage voor je batterij als die 5 uur standby staat?
|
|
|||
|
|||
De mijne loopt in standby van 11 uur s'avonds tot s'morgens 7 uur 5% leeg. Dus dan doe ik er ook echt nikss mee.
Heb hem vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, nu om 22.26 heb ik nog 69%. Ik heb er mee geinternet, mail binnen gehaald, gebeld, wat smsjes, |
|
||||
|
||||
Serieus? dat zou de mijne nu niet halen.... lang niet. Hoe heb jij je instellinge ndan staan qua beeld helderheid, locatievoorzieningen etc??
|
|
|||
|
|||
Die van mij nu 6% in 9 uur
Laatst gewijzigd door stony667; 26-11-11 om 19:24. |
|
|||
|
|||
Ik heb locatievoorzieningen, siri, en icloud uit. Gebruik ik toch niet. Beeldscherm staat op 50 %.
|
Labels |
batterijduur, ios 5, iphone 4s, locatievoorzieningen, reservekopie |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterijduur na 4.1 update dramatisch | keegan | iPhone algemeen | 18 | 19-11-10 19:28 |
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch | remco747 | Muziek, foto & video | 12 | 16-08-10 14:48 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
[1.1.2 OTB + Turbosim]= slecht signaal, slchte batterij? | Diageo | Unlock [archief] | 9 | 08-02-08 21:42 |
|
|