Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals ik al eerder had vermeld; Ik heb laatst een splinternieuwe BMW X5 gekocht. Het is een super fijne auto, maar.... Ik kan niet harder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoals ik al eerder had vermeld; Ik heb laatst een splinternieuwe BMW X5 gekocht. Het is een super fijne auto, maar.... Ik kan niet harder dan 95 km per uur rijden, ik mag de ramen niet opendoen, de lichten zoveel mogelijk uitlaten, geen spullen in de achterbak leggen, liefst geen passagiers meenemen. Ook de radio zo min mogelijk gebruiken. Tevens zo min mogelijk gebruik maken van de 5e versnelling
Als ik met bovenstaande rekening houd, doe ik 3 dagen met een volle tank, doe ik dit niet dan is mijn tank in 6 uur leeg. Maar ja, dan rijd ik wel in een hele mooie blitse BMW! so who cares!? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Allemaal terug keren naar de iphone 3gs die is nog altijd het beste!
|
|
|||
|
|||
Ik loop dagelijks met een Iphone 4 een 4s en een Blackberry 9900 (ik weet het, het is een schande ). De accu duur van de 4s is om te huilen, waar de iphone 4 3% verbruikt (bij dezelfde handelingen) verbruikt de 4s gewoon 15%.
Met de komst van 5.0.1 had ik gehoopt dat het verholpen zou zijn maar helaas. Zelf neem ik het genoegen met het feit dat ik het sowieso niet 1 dag uithou met wat voor smartphone dan ook (heavy user). Maar als ik er maar 5 uur mee doe begin ik te balen Nu maar hopen dat er in de volgende update van iOs 5 een verbetering zal plaatsvinden. |
|
|||
|
|||
Update van mijn verbruik na de update van 5.0.1, Herstel alle instellingen (en dan als nieuwe iPhone instellen, alle apps etc blijven wel op de phone maar bepaalde dingen moet je opnieuw instellen) , het verwijderen en opnieuw instellen van de e-mail accounts, locatievoorzieningen voor een groot deel uitgezet:
Gebruik: 4 uur, 17 minuten Stand by: 1 dag, 3 uur En het batterij % staat nu nog op 32% Toch niet helemaal verkeerd.
|
|||
|
|||
Het is toch een grove schande dat men zoveel last heeft van dit probleem.
Apple please wake up zeg! Hoe kan het dat ze hier toch altijd mee weg komen.... Toestelprijs is dik 600 euro en men kan niet eens de hele dag actief bellen/sms'n/surfen etc.... Ik heb ook de update gedaan en sindsdien is het probleem nog erger joh...Heb overigens siri en locatievoorziening ook uit staan. Te gek voor woorden, maar je moet iets....wil nl. niet op het eind vd dag 0% batterij hebben, wanneer ik onverhoopt klanten moet bellen.... Gr. Bjorn |
|
|||
|
|||
Gedurende de nacht heb ik er weinig last van, van 100 naar 93% in 6-7 uur. Dus dat vind ik wel te doen, maar als ik hem wat meer als normaal gebruik vliegen de percentages er wel af hoor.
Verder leg ik me der maar bij nee, wil niet naar 5.0.1 vanwege evt jailbreak en lees dat veel mensen het probleem zien verergeren zelfs. dus dan maar wat extra aan de lader. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 4s als nieuw ingesteld dus geen backup terug gezet.
De 1e 2 dagen had ik het idee dat de accu ook redelijk snel leeg was. Ik heb beide dagen mijn accu helemaal leeg laten lopen totdat hij uit viel. Vervolgens weer helemaal op laten laden. Nu heb ik het idee dat hij voor mijn gevoel minder snel leeg loopt. Als ik hem voor het slapen gaan van de lader haal (23.00) en kijk bij het opstaan (7.30) heeft hij maar 3% verbruikt. Valt niets van te zeggen naar mijn mening. Na een volle accu verbruikt te hebben stond mijn verbruiks meter op: 7uur en 17,22 uur standby. Ook hier valt naar mijn weten niets van te zeggen. Ik heb nog geen aanpassingen gedaan wat betreft locatie voorzieningen uitzetten e.d. ook staat bluetooth altijd aan. Gebruik overigens 5.0 Ik ga het eens in de gaten houden. |
|
|||
|
|||
Stony667 ik heb precies hetzelfde als jou slechte batterij en zo'n 2 keer per dag melding "ongeldige simkaart" toevallig ook Vodafone ?? Mensen hoe kunnen we dit gezamenlijk melden ??
|
|
||||
|
||||
Iedere morgen lees ik 4 apps met nieuws, dan ben ik zo'n 40min bezig. en ben ik een 17-20% kwijt op 3G
Of het normaal is weet ik niet maar ik vind dat best veel.
|
|||
|
|||
Ik heb met mijn 4S batterijproblemen gehad. Ik verloor ongeveer 20% batterij per uur.
Voor mij was de oplossing een willekeurige back-up van iemand met een iphone 4 (zonder batterij problemen) terugzetten. Vervolgens alle inhoud wissen (niet instellingen!) en het probleem was opgelost. Is dus echt wel een software bug en ligt dus niet aan het toestel
|
|||
|
|||
De mijne heeft het volgens mij goed gedaan, voor ik hem aan de lader ging vanavond, 4u50 gebruik, en 3 dagen en 6 uur standby.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan ga ik het misschien ook proberen m'n vriendin heeft namelijk mijn 4 nu zonder batterijproblemen .. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 21:23 ---------- Laat maar dit heb ik toen al gedaan toen ik de 4s kreeg mijn oude backup van de 4 teruggezet ..... Dus dat gaat niet werken heb m zelf daarna nog weer als nieuwe Iphone geinstalleerd ! |
|
|||
|
|||
Boely ik heb idd ook vodafone!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu sinds de lanceringsdatum de 4S. Ook ik heb het probleem dat mijn batterij erg snel leeg gaat. Eerst dacht ik dat het lag aan mijn eigen instellingen, maar ik heb alles op zo'n efficienst mogelijke manier ingesteld. Dwz. Push, fetch, meeste locatievoorzieningen, brightness, bluetooth, automatische Wi-Fi synchronisatie, fotostream, enz. enz. enz. allemaal uit en maakt echt 0,0 verschil met als ik het wel allemaal aan heb staan. De iPhone wordt normaal gebruikt en ben geen gamer.
Gisteren viel mij op voor het slapen gaan dat het gebruik op 8 uur stond en de iPhone 16 uur stand-by was sinds de laatste keer opladen. Dit betekent dus dat ik de helft van mijn dag op mijn iPhone heb gezeten - Dit is dus absoluut niet mogelijk met een full-time baan Afgelopen nacht de iPhone weer helemaal opgeladen, maar ik haalde hem vanmorgen van de lading en was hij blijven hangen op 96% - daarna weer een kwartier aan de lader gehad en stond op 100% - dit vond ik dus ook al heel raar. Van het moment dat ik de iPhone van de lader heb gehaald en voor het eerst weer van de lockscreen heb gehaald zat een uur tussen. Alle backgroundapps waren gesloten en de telefoon heeft al die tijd in mijn broekzak gezeten. Zonet haalde ik hem dus van lock en was de standby tijd 1uur en het verbruik 25 minuten.... Er klopt dus geen hol van. Wie heeft er een oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
@royhuetink Even opnieuw opstarten terwijl ie nog aan de lader hangt heeft het bij mij verholpen. Dat helpt trouwens ook voor gebruikstijden die niet kloppen, ook bv. als stand-by en gebruik dezelfde tijd aangeven. Laatst gewijzigd door Katja66; 15-11-11 om 10:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Er bestaat niet eens een optie om je 3G uit te schakelen. |
Labels |
batterijduur, ios 5, iphone 4s, locatievoorzieningen, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
batterijduur na 4.1 update dramatisch | keegan | iPhone algemeen | 18 | 19-11-10 19:28 |
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch | remco747 | Muziek, foto & video | 12 | 16-08-10 14:48 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
[1.1.2 OTB + Turbosim]= slecht signaal, slchte batterij? | Diageo | Unlock [archief] | 9 | 08-02-08 21:42 |
|
|