iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ota heb ik gedaan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ota heb ik gedaan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik opnieuw herstellen via iTunes...als het niet te veel moeite vraagt...
Je kan dan alsnog je batterij herkalibreren...indien nodig...
|
|||
|
|||
Citaat:
OJEE, ben ik nu de enigste
|
|||
|
|||
Nee hoor...ik ook niet. Lijkt het zelfs beter te doen (eerste indruk zonder concrete gegevens)
|
|
||||
|
||||
jup , geen probleem bij de 5S als 4S met de batterij......,maar ja ik zie wel vaker spoken ......
|
|||
|
|||
Om heel eerlijk te zijn lijkt mijn batterij het juist steeds beter te doen. Waar ik met de 5 de dag niet door kwam zonder opnieuw op te laden, lukt het met de 5s gemakkelijk.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen probleem te bekennen. Haal precies hetzelfde gebruik als voorheen uit de batterij.
|
|
||||
|
||||
Waarom kan ik dat het beste doen dan? Wel de reservekopie terugzetten neem ik aan erna? Maar wat voor een meerwaarde heeft het dan om dat te doen, dat herstellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
maar een reservekopie terugzetten dan kan gewoon?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee zo bedoel ik het niet. Maar als ik een reservekopie terugzet kan het toch zijn dat het onnodig is geweest om hem eerst te herstellen, snap je wat ik bedoel?
Ik wil dus weten of het zin heeft om hem te herstellen om vervolgens weer een kopie terug te zetten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook last van, sinds ios 7.0.4 loopt mijn batterij zeer snel leeg, voordat ik ios 7.0.4 erop had was ik dik tevreden
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2013 om 17:42 ---------- En nog mensen die succes hebben geboekt na een harde reset? |
|
||||
|
||||
ik ben hem nu aan het herstellen, dus ben eens benieuwd.Als je ik dat gedaan heb doe ik de batterij kalibratie en als die t dan nog niet doet maar eens ergens op een Apple forum van hun zelf gaan klagen en hopen dat meer mensen dat doen zodat ik de volgende update een fix daar voor is.
|
|
||||
|
||||
Wat voor fix dan? Ik heb er geen last van.
|
|
||||
|
||||
er zijn toch genoeg mensen die er wel last van hebben, er zal dus toch echt wel iets fout zijn hoor. Dus een fix is wel nodig hoor
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|