iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog 26%. Af en toe whatsapp en internet via 3G of Wi-Fi. Indien geen dataverbruik zet ik zelfs 3G en/of wifi uit. Gebruik: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb nog 26%.
Af en toe whatsapp en internet via 3G of Wi-Fi. Indien geen dataverbruik zet ik zelfs 3G en/of Wi-Fi uit. Gebruik: 5 uur, 3 minuten Stand-by: 1 dag, 10 uur |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ja, ik ondertussen ook. Heb nu 4,5 uur gebruik.
en 9 uur en 22 minuten stand-by en zit op 46% momenteel. gaat veeleer te snel. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 19:58 ---------- KORTOM: aub, laat iOS 7.1 heeeel snel komen. |
|
||||
|
||||
Niet te snel op hopen...
Meestal volgen d'r een paar beta's... Dan een GM gevolgd door de officiële release...
|
||||
|
||||
ja oke das waar, maar toch zsm haha
|
|
|||
|
|||
Maar wat kan de reden dan zijn dat ik nog zo veel minder gebruik haal? Heb echt al alles geprobeerd... Al het onnodige staat uit en heb mijn iphone onlangs als nieuw geïnstalleerd
|
|
||||
|
||||
al eens de batterij opnieuw gekalibreerd?
|
|
|||
|
|||
Jap... Ook al
|
|
||||
|
||||
dan net als ik, vaker aan de lader hangen en wachten tot 7.1
|
|
|||
|
|||
Wie zegt dan dat het bij 7.1 opgelost is?
|
|
||||
|
||||
mag ik wel verwachten zeg.
|
|
||||
|
||||
7.1 beta1 is geldig tot begin januari 2014...
Tot zolang is er dus alvast geen public release te verwachten... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja maar dat kan t toch dat die eerder uitkomt.
Dat betekend niet dat dan pas de volgende beta kan uitkomen of evt de final version? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wally schreef dat, niet jij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
zou je me van dat topic een link kunnen plaatsen, want ik vind dat topic nergens want ik wist dat dat er was hier maar ik dacht al dat het verwijderd was ofzo wat vond het niet.
B.v.d. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ercentage.html |
|
||||
|
||||
thanks man!
|
|
|||
|
|||
Geen probleem! Ik haal er zo een 7 a 7,5 uur gebruik uit op een normale lange schooldag. Dat is welgeteld van 's ochtends vroeg dat ik hem eruit haal tot 's avonds dat ik besluit m'n iPhone weg te leggen. Helderheid staat op zo een 40% grootste deel van de dag, tot thuis wanneer de lichten uitgaan op minimaal. Af en toe doe ik een spelletje en verder een beetje surfen, whatsappen en social media kijken. Misschien kan je hier wat mee ter vergelijking met jouw gebruik. Succes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|