iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Ben blij dat ik mijn iPhone 5S snel heb verkocht geen batterij gezeur meer met me Samsung S4 Het was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haha klopt elke dag 2 keer laden terwijl je niet eens intensief gebruikt maar zelden gebruikt en ook nog € 699,- voor betaald, dan zal je wel zeuren ja en ik heb ook gezeurd klopt gelukkig ben ik er vanaf nu maar 1x laden en gaat ruim 2 dagen mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Allez, a la bonheur met die ZamZung. |
|
|||
|
|||
Timosha lijkt wel dat Apple bedrijf van jouw vader of van jouw zelf is als ik wat over Apple negatiefs schrijf begin jij gelijk te zeuren,, waarom voel je je gelijk aangesproken, heb altijd apple gebruikt maar mocht me niet bevallen zeg ik het gelijk en niet zulke mensen als jij gewoon doorgaan terwijl het me niet bevalt, ben tenminste eerlijk en omdat ik de voorraadstatus hier op het forum vroeg betekent niet dat ik altijd mijn iPhone moet behouden, dus voel je je gelijk niet aangevallen. Tip vraag aan Apple voor het functie vertegenwoordigers werk want je voelt je gelijk aangesproken indien hier wat gezegd wordt over Apple :S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke dan is het goed, ik zou zeggen koop ook een Samsung S4 en je zult me wel gelijk geven
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals heel veel succes gewenst met die Samsung (en de "batterij"). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Denk dat je me batterij gewoon geluk moet hebben. Want beste celo38, heb namelijk ook een Samsung s4 en heb die al duizend maal tegen de grond willen gooien :-( Batterij is een ramp, automatisch pauzeren als je niet kijkt werkt voor geen haar en automatisch scrollen via uw ogen is al even grote rommel! En voor je beweert dat ik ook een vertegenwoordig van apple zou zijn. Dit is NIET het geval!
Maar toch veel plezier met uw o zo geweldige s4 ;-) Mvg Thiago |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik heb lang Samsung en iOS toestellen gehad. Maar android heb ik nu opgegeven, werd er echt misselijk van. Maar meen echt wat ik zei, hoop dat uw toestel het lang goed uithoud en dat jij er mss wel tevreden word over android! Mvg |
|
||||
|
||||
Even een on-topic bericht: de batterij duur op iOS 7.0.4 was op mijn vorige iPhone 4S ook dramatisch. Ik haalde soms het eind van de dag niet (om 21:00 nog 3% batterij of was uitgevallen als ik naar bed ging en 'm aan de lader deed) en slechts 2 tot 3 uur gebruik. Ik moet erbij zeggen dat van die iPhone de Wi-Fi stuk was (greyed-out) en dat de iPhone als ik thuis was veel switchte tussen 3G en Edge en gprs. Dat helpt natuurlijk ook niet mee.
De nieuwe die ik eerder deze week heb gekregen, lijkt het een stuk beter te doen: 5 uur gebruik bij 10% batterij en ik haal weer makkelijk het eind van de dag! |
|
|||
|
|||
een clean install wil ook wel eens helpen. Mijn oude 4s is overgegaan naar mijn vrouw. Daarvoor heb ik een tijdje iOS7 erop gedraaid en de batterij was stukken slechter dan bij iOS6. Nadat ik de 4s opnieuw had geconfigureerd voor mijn vrouw gaat deze een stuk langer mee, dan toen ik hem nog gebruikte.
tipje mijnerzijds |
|
||||
|
||||
Zopas eens de tip van op de eerste pagina van dit topic toegepast (hard reset) en hopelijk is het beter. Sinds IOS 7 is de batterijduur behoorlijk verkort heb ik de indruk.
|
|
|||
|
|||
Slechte Wi-Fi verbinding en die met de zendmast vreet ook aan je accu iemand koos andere provider betere verbinding en accu ging langer mee
|
|
|||
|
|||
Bij is het de laatste dagen ook wel raar (iPhone 5 ) 100% opgeladen na 9 h niets te doen kom ik s morgends tot de conclusie dat hij soms op 60 procent staat en soms op 50 en soms op 40 procent ... Net het. Zelfde bij mijn vriendin haar iPhone 5 hebben allebij IOS 7.0.4 draaien en allebij al hard resetten gedaan ... Ik weet gewoon geen raad waarom hij snel leeg trek zonder iets te doen zelfs na 9 uur op nachtkastje te liggen ;-)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens hersteld en dan geen back-up terug gezet, ook niet uit ICloud.
Bij mij heeft dat eerder de oplossing geboden. |
|
|||
|
|||
Nee . Volledige herstel ? Herstel alle instellingen bedoel je dus .
|
|
||||
|
||||
Ja herstellen via de pc en iTunes ,dan geen back up terug zetten en even dag of wat uitproberen.
Wel kun je contacten agenda etc terug zetten via iCloud. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|