//

iOS 7.0.4 batterij zeer slecht

iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Ben blij dat ik mijn iPhone 5S snel heb verkocht geen batterij gezeur meer met me Samsung S4 Het was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 05-12-13, 17:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Ben blij dat ik mijn iPhone 5S snel heb verkocht geen batterij gezeur meer met me Samsung S4
Het was toch niet de "batterij" van die iPhone 5s die aan het zeuren was. Dat was jij toch.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 05-12-13, 17:51
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Het was toch niet de "batterij" van die iPhone 5s die aan het zeuren was. Dat was jij toch.
Haha klopt elke dag 2 keer laden terwijl je niet eens intensief gebruikt maar zelden gebruikt en ook nog € 699,- voor betaald, dan zal je wel zeuren ja en ik heb ook gezeurd klopt gelukkig ben ik er vanaf nu maar 1x laden en gaat ruim 2 dagen mee
  #143  
Oud 05-12-13, 17:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
...dan zal je wel zeuren ja en ik heb ook gezeurd klopt
Ik begrijp het wel. Eerst ga je zes (6) weken lang elke dag vijf (5) keer de voorraad van de iPhone 5s van elke Apple Store opvragen. En als je dan eindelijk een iPhone 5s hebt gaat de "batterij" zeuren.

Allez, a la bonheur met die ZamZung.
  #144  
Oud 05-12-13, 17:59
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Timosha lijkt wel dat Apple bedrijf van jouw vader of van jouw zelf is als ik wat over Apple negatiefs schrijf begin jij gelijk te zeuren,, waarom voel je je gelijk aangesproken, heb altijd apple gebruikt maar mocht me niet bevallen zeg ik het gelijk en niet zulke mensen als jij gewoon doorgaan terwijl het me niet bevalt, ben tenminste eerlijk en omdat ik de voorraadstatus hier op het forum vroeg betekent niet dat ik altijd mijn iPhone moet behouden, dus voel je je gelijk niet aangevallen. Tip vraag aan Apple voor het functie vertegenwoordigers werk want je voelt je gelijk aangesproken indien hier wat gezegd wordt over Apple :S
  #145  
Oud 05-12-13, 18:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
...dus voel je je gelijk niet aangevallen.
Maak je geen zorgen. Ik voel mij niet aangevallen of aangesproken. Ik beleef alleen veel plezier aan jouw berichten. Dat pleziertje gun je me toch? Of niet?
  #146  
Oud 05-12-13, 18:03
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Oke dan is het goed, ik zou zeggen koop ook een Samsung S4 en je zult me wel gelijk geven
  #147  
Oud 05-12-13, 18:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Oke dan is het goed, ik zou zeggen koop ook een Samsung S4 en je zult me wel gelijk geven
Een Samsung? Och nee, mijn vrouw heeft al een Samsung koffiemolen. Dat is voldoende. En voor het overige gebruik ik Apple apparatuur sinds 1980. Het is heel moeilijk om dat nog te veranderen op mijn leeftijd.

Nogmaals heel veel succes gewenst met die Samsung (en de "batterij").
  #148  
Oud 05-12-13, 18:12
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Een Samsung? Och nee, mijn vrouw heeft al een Samsung koffiemolen. Dat is voldoende. En voor het overige gebruik ik Apple apparatuur sinds 1980. Het is heel moeilijk om dat nog te veranderen op mijn leeftijd.

Nogmaals heel veel succes gewenst met die Samsung (en de "batterij").
Dankjewel Timosha zo ken ik je beter alle merken gewoon accepteren
  #149  
Oud 05-12-13, 18:50
jevamo jevamo is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je hebt toch garantie op je iPhone 5? Die kan je claimen bij de winkel waar jij je iPhone hebt aangeschaft.
Ja maar als een groot deel ook deze issues ervaart, dat wil toch niet zeggen dat het alleen mijn toestel is die dan "kapot" is?
  #150  
Oud 05-12-13, 19:02
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Denk dat je me batterij gewoon geluk moet hebben. Want beste celo38, heb namelijk ook een Samsung s4 en heb die al duizend maal tegen de grond willen gooien :-( Batterij is een ramp, automatisch pauzeren als je niet kijkt werkt voor geen haar en automatisch scrollen via uw ogen is al even grote rommel! En voor je beweert dat ik ook een vertegenwoordig van apple zou zijn. Dit is NIET het geval!

Maar toch veel plezier met uw o zo geweldige s4 ;-)

Mvg Thiago
  #151  
Oud 05-12-13, 19:06
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thiagordc Bekijk bericht
Denk dat je me batterij gewoon geluk moet hebben. Want beste celo38, heb namelijk ook een Samsung s4 en heb die al duizend maal tegen de grond willen gooien :-( Batterij is een ramp, automatisch pauzeren als je niet kijkt werkt voor geen haar en automatisch scrollen via uw ogen is al even grote rommel! En voor je beweert dat ik ook een vertegenwoordig van apple zou zijn. Dit is NIET het geval!

Maar toch veel plezier met uw o zo geweldige s4 ;-)

Mvg Thiago
Beste Thiago, ben niet echt bekend met het merk Samsung aangezien ik dit toestel al kleine 2 weekjes in bezit heb. Maar tot heden is het me uitstekend bevallen, maar hoe het later gaat bevallen kan ik nu geen uitspraak over doen, want bij mijn 5S was het ook de eerste 2 weken geweldig batterij, maar na update naar ios 7.0.4 wat het een drama. En heb nog nooit Samsung gebruikt dit is de 1e keer
  #152  
Oud 05-12-13, 22:51
Thiagordc Thiagordc is offline
• iOS 9.3.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Locatie: Antwerpen
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Bekijk bericht
Beste Thiago, ben niet echt bekend met het merk Samsung aangezien ik dit toestel al kleine 2 weekjes in bezit heb. Maar tot heden is het me uitstekend bevallen, maar hoe het later gaat bevallen kan ik nu geen uitspraak over doen, want bij mijn 5S was het ook de eerste 2 weken geweldig batterij, maar na update naar ios 7.0.4 wat het een drama. En heb nog nooit Samsung gebruikt dit is de 1e keer
Beste, idd in het begin werkte de Samsung bij mij ook perfect, enkel dat oogscrol gedoe en automatisch pauzeren heeft nooit echt deftig gewerkt :-(. Batterij is na een maand of 2 steeds dramatischer en dramatischer geworden.

En ik heb lang Samsung en iOS toestellen gehad. Maar android heb ik nu opgegeven, werd er echt misselijk van. Maar meen echt wat ik zei, hoop dat uw toestel het lang goed uithoud en dat jij er mss wel tevreden word over android!

Mvg
  #153  
Oud 06-12-13, 08:24
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Even een on-topic bericht: de batterij duur op iOS 7.0.4 was op mijn vorige iPhone 4S ook dramatisch. Ik haalde soms het eind van de dag niet (om 21:00 nog 3% batterij of was uitgevallen als ik naar bed ging en 'm aan de lader deed) en slechts 2 tot 3 uur gebruik. Ik moet erbij zeggen dat van die iPhone de Wi-Fi stuk was (greyed-out) en dat de iPhone als ik thuis was veel switchte tussen 3G en Edge en gprs. Dat helpt natuurlijk ook niet mee.

De nieuwe die ik eerder deze week heb gekregen, lijkt het een stuk beter te doen: 5 uur gebruik bij 10% batterij en ik haal weer makkelijk het eind van de dag!
  #154  
Oud 06-12-13, 14:04
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

een clean install wil ook wel eens helpen. Mijn oude 4s is overgegaan naar mijn vrouw. Daarvoor heb ik een tijdje iOS7 erop gedraaid en de batterij was stukken slechter dan bij iOS6. Nadat ik de 4s opnieuw had geconfigureerd voor mijn vrouw gaat deze een stuk langer mee, dan toen ik hem nog gebruikte.

tipje mijnerzijds
  #155  
Oud 07-12-13, 13:02
Wook's schermafbeelding
Wook Wook is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 114
Standaard

Zopas eens de tip van op de eerste pagina van dit topic toegepast (hard reset) en hopelijk is het beter. Sinds IOS 7 is de batterijduur behoorlijk verkort heb ik de indruk.
  #156  
Oud 07-12-13, 15:23
harmjan harmjan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wook Bekijk bericht
Zopas eens de tip van op de eerste pagina van dit topic toegepast (hard reset) en hopelijk is het beter. Sinds IOS 7 is de batterijduur behoorlijk verkort heb ik de indruk.
Slechte Wi-Fi verbinding en die met de zendmast vreet ook aan je accu iemand koos andere provider betere verbinding en accu ging langer mee
  #157  
Oud 08-12-13, 14:08
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Bij is het de laatste dagen ook wel raar (iPhone 5 ) 100% opgeladen na 9 h niets te doen kom ik s morgends tot de conclusie dat hij soms op 60 procent staat en soms op 50 en soms op 40 procent ... Net het. Zelfde bij mijn vriendin haar iPhone 5 hebben allebij IOS 7.0.4 draaien en allebij al hard resetten gedaan ... Ik weet gewoon geen raad waarom hij snel leeg trek zonder iets te doen zelfs na 9 uur op nachtkastje te liggen ;-)
  #158  
Oud 08-12-13, 14:33
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Heb je al eens hersteld en dan geen back-up terug gezet, ook niet uit ICloud.
Bij mij heeft dat eerder de oplossing geboden.
  #159  
Oud 08-12-13, 14:36
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Nee . Volledige herstel ? Herstel alle instellingen bedoel je dus .
  #160  
Oud 08-12-13, 14:38
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ja herstellen via de pc en iTunes ,dan geen back up terug zetten en even dag of wat uitproberen.
Wel kun je contacten agenda etc terug zetten via iCloud.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 HenkRensink iPhone algemeen 2 03-10-12 07:01
geen / zeer slecht bereik thijsotjuh iPhone algemeen 3 13-05-11 06:40
T-mobile zeer slecht bereik iphoneden Archief 3 24-12-09 19:42
zeer slecht geluid bij bellen binabik iPhone algemeen 20 25-02-09 16:11
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal KSH Unlock [archief] 36 08-06-08 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.