iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Ik ken nog een paar bugjes die sinds iOS 5 nog steeds niet opgelost zijn. Ik zal die maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Pr weekend!!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met 7.1 gebruiktijd 2u 15 min, standby 11u 25 min en 60% over, is toch ook ver beneden peil?? Heb locaties uit, enkel whatsapp, wat facebook en deze site bekijken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Met 7.0.4 het ik problemen met outlook en een live acount en dit op de 5c en op mijn 5s en niet met 7.0.3
|
|
|||
|
|||
Heb ook een 5c drama... Al contact gehad met apple care batterij was goed waarschijnlijk in de software... Alles al keer opnieuw ingesteld....
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 van 3 jaar oud...na update 7.0.4 van 15 standby naar 5 uur...geweldig zo'n update
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5, iPhone 5S en mijn iPad Air was na het opladen van 100% gelijk met de 10 minuten naar 10% gegaan.
|
|
|||
|
|||
voor mij een reden om iig geen iphone meer te kopen als deze onder de zoden gaat...
|
|
||||
|
||||
Nergens last van met 7.1
|
|
|||
|
|||
Hay ik ben maar een leek hoe doe je een harde reset ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt
|
|
||||
|
||||
lach maar met de mensen die problemen ondevinden.
ondertussen slijt onze batterij wel rapper, ze zouden ons eigenlijk gratis vervangende batterijreparatie moeten geven of gratis itunes tegoed vanwege alle problemen die ze ons aandoen. Ik verteer dit niet! Laatst gewijzigd door antoon100; 29-11-13 om 19:10. Reden: edit |
|
|||
|
|||
Beste forum leden, had ook een iPhone 5S die na een dramatische update 7.0.4 de batterij als een gek leeg trok, dus maar verkocht aangezien een torenhoge aanschafprijs en je hebt er niets aan qua batterij, dus maar Samsung gekocht een Galaxy S4 die voor de helft vd aankoopprijs van een 5S kost en kan zeggen dat de batterij het uitstekend doet! Voor mij NOOIT meer APPLE!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik zo lees hier op het forum is dat wel het geval, toen ik de 5S kocht had ik de 1e week nergens last van, een batterij die ruim een dag mee ging, maar na een update ging alles mis, moest continu mijn lader meenemen naar werk terwijl daarvoor geen sprake was, dus maar verkocht en de Samsung bevalt me uitstekend! Terwijl ik al sinds iPhone 3 altijd Apple heb gebruikt en dit de 1e keer is dat ik Samsung gebruik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|