iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke zal is proberen dan ze...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke zal is proberen dan ze
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dus opnieuw via de pc iOS 7.0.4 er op zetten, dus niet alleen op het toestel herstellen doen.
|
|
|||
|
|||
ik heb het probleem ook, sinds een paar dagen gaat de batterij enorm snel leeg. alleen verbruikt hij ook enorm veel mobiele data!
ik heb de IOS 7.0.4 en tot nu toe had ik er geen enkel probleem mee, tot ik vrijdag ineens bericht kreeg van de provider dat ik op de helft van me internet te goed zat, en zaterdag had ik al 75% verbruikt (en ik moet nog 20dagen) Ik kan alleen niet achterhalen waar het probleem zit. Het viel mij wel op dat als ik geen Wi-Fi kan gebruiken, de telefoon overal verbinding probeert te maken. bij Whatsapp blijft hij verbinding maken en heb ik overal slecht bereik. Komt dit probleem iemand bekent voor? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Nee nee ben eerst reserve kopie aan doen via iTunes en dan doe ik gewoon iPhone herstellen dus ?
|
|
||||
|
||||
Reserve copie, iPhone mbv iTunes herstellen naar fabrieksinstellingen. Dan geen copie terug zetten maar eerst uitproberen. Wel kun je via iCloud je contacten synchronisren( terug zetten)
Mocht dit niet werken kun je altijd nog de reservie copie terug zetten en zo alles herstellen. |
|
|||
|
|||
Ja oke hij is nu aan opstarten terug nadien zal ik enkel contacten terug zetten via icloud dus geen reservekopie terug zetten als nieuwe iPhone configureren dan
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 december 2013 om 14:59 ---------- Nu krijg ik onbekende fout 14 te zien kan nie herstellen wtf |
|
||||
|
||||
Citaat:
Helpt dit niet kijk dan ook even hier: https://discussions.apple.com/message/23699684#23699684 http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...or-14-a-3.html |
|
||||
|
||||
Is het nog gelukt ?
|
|
|||
|
|||
Ja maar heb toch maar hersteld van reservekopie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een iPhone 5S en ik haal hem 's ochtends uit de lader en moet 's avonds laat nog moeite doen om hem op 20%(schijnt het beste punt voor opladen te zijn) te krijgen zodat ik hem aan de lader kan hangen als ik ga slapen. Ik ben een student en gebruik hem de hele dag door zeer intensief. In ieder geval blij dat je je nieuwe telefoontje heb gevonden en dat het bevalt. Ben benieuwd hoe je daar over een paar maanden over denkt succes!! ps: op dit moment van schrijven is mijn gebruik 1 uur en 5 minuten, stand by 1 uur en 46 minuten, en m'n percentage 96 procent. Niet slecht toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
On mijn 5S werkt hier prima op 7.04 ik haal er wel ongeveer 7 uur gebruik en iets van 1 dag en 15 uur stand-by |
|
|||
|
|||
Heb niet over een gebruikte 2e hands S4 dus een hagelnieuwe Samsung Galaxy S4 en op marktplaats zijn er zat voor 350,- euro heb er zelfs 2 stuks gekocht en ook voor mijn vrouw voor €350,-
|
|
|||
|
|||
dan zijn ze wel stom dat ze het voor 350 verkopen. Nieuw kan je er zeker 100 euro meer voor vragen. Op de internet webshops gaan ze voor rond de 440, 450 euro
|
|
|||
|
|||
Dat is nadeel van Samsung is niet waardevast, een Apple verkoop je veel sneller voor een betere prijs, een S4 kost meestal tussen de €350 - € 375,- op marktplaats
|
|
|||
|
|||
Waarde forumbezoekers:
Ik heb 7.0.4 al een tijdje op mijn 5S staan. De telefoon batterij hield het heel lang vol, ik had er geen klachten over. Een paar dagen geleden heb ik nieuwe aanbiederinstellingen van Vodafone gekregen. Sinds de aanbiederinstellingen loopt mijn telefoon zeer snel leeg. Bij mijn collega die dezelfde telefoon heeft, op het zelfde moment aangeschaft, en die op het zelfde moment de aanbiederinstellingen heeft binnengehaald speelt het zelfde probleem. In dit topic zie ik niemand die het snel leeglopen van zijn 5S in verband heeft gebracht met de nieuwe aanbiederinstellingen van Vodafone. Zou dit wel kunnen komen door de aanbiederinstellingen? |
|
|||
|
|||
Ja, zelf heb ik ook dit probleem gehad.. De aanbiedersinstellingen zijn erg slecht voor je iPhone.. Op een iPhone 5S heb je deze waarschijnlijk wel nodig voor optimaal 4G gebruik?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verzinnen? Hoe komt het dan dat mijn iPhone ineens in 4 uur leeg was?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Vodafone, en ook de aanbiedersupdate gehad, maar heeft geen invloed op m'n batterij. Nog steeds een solide 7,5 uur gebruik per dag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|