iOS 7.0.4 batterij zeer slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel Cello 38 wij hebben hier thuis (4personen ) allemaal iPhone iphad en Mac pro maar sinds enige tijd zijn ons gasten ook overgeschakeld naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel Cello 38 wij hebben hier thuis (4personen ) allemaal iPhone iphad en Mac pro maar sinds enige tijd zijn ons gasten ook overgeschakeld naar Samsung . Als de jonge gasten al veranderen is er toch wel een probleem met Apple !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb ook nog nooit een Samsung gebruikt dus twijfelde enorm aangezien ik jaren alleen maar iPhone heb gebruikt, maar wat ik heb gemerkt na gebruik van een Samsung Galaxy S4 dat ie absoluut niet onder een iPhone 5S doet, het grootste voordeel is natuurlijk de aanschafprijs. Voor een iPhone 5S betaal je € 699,- en voor een Samsung betaal je € 350,- dus dik 50% lager en natuurlijk een uitstekend batterij! Dus voor mij was er genoeg reden om een gok te wagen en over te stappen, waar ik tot nu toe absoluut geen spijt van heb
|
|
|||
|
|||
Ik heb op dit moment er een 2e telefoon bij voor als ik aan het werk ben.
Namelijk de Wolfgang AT-AS45qHD Review: Wolfgang AT-AS45QHD » en als ik zie wat deze kan en hoelang de accu meegaat, dan kan Apple daar nog wat van leren. Eigenlijk zouden ze dat moeten doen, maar ja ze zijn een beetje arrogant
|
|||
|
|||
Citaat:
Als Apple een iPhone 5s mag bouwen met dezelfde afmetingen als die van die Wolfgang smartphone, zijnde 131 mm X 67 mm X 10,5 mm (158 g), dan kan een accu met grotere capaciteit gebruikt worden. Helaas laten de huidige afmetingen zijnde, 123,8 mm X 58,6 mm X 7,6 mm (112 g), dat niet toe. Het is ook absolute onzin om te roeptoeteren dat een ZamZung S4 een "betere batterij" heeft dan de iPhone 5s. De kwaliteit van die ZamZung accu is even goed, of even slecht, als die van de iPhone 5s. Alleen is de accu van die ZamZung groter, omdat het toestel groter is, en heeft de accu dus meer capaciteit. Het accupack van een iPad 4 heeft een capaciteit van 10.600 mAh. Dat is meer capaciteit dan de accu's van de meeste laptops. Als de volgende iPhone zo groot mag zijn als de iPad 4 zijn alle "batterijproblemen" eens en voor altijd opgelost. PS: Dat geldt ook voor de loodaccu's in brandweerwagens. Hoe groter de behuizing van de accu hoe groter de platen hoe meer capaciteit de accu heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nuja, als ik zie hoeveel mensen probleme hebben met hun s4 alsook met hun batterijduur, snap je hem? Geluk is ermee gemoeit. Ik heb alleen een probleem doordat er een bug ofzo zit in de appstore. Anderen hebben geen problemen. Dat is bij die s4 en note ook zo. Je hebt dus geluk je s4 wel goed werkt terwijl het bij vele andere dus niet het geval is. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Problemen met de batterij zijn bij mij verholpen door niet de aanbiedersupdate toe te passen...
|
|
|||
|
|||
Wat is een aanbiedersupdate nu weer?
|
|
|||
|
|||
Update vd aanbieder...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 november 2013 om 22:12 ---------- Na herstel met en later zonder backup terug te zetten, kalibreren enz enz.. Helpt niks. Na 4 a 4,5u gebruikstijd 20% batt over. Met ios 6 was met hetzelfde gebruik de teller na 4u nog op 60% over. Het zal wellicht een "probleem" zijn in de mobiele radio (3G, gprs enz) Op de ipad 2, Wi-Fi only geen "problemen" Ok, batt in de ipad is dan ook vele malen groter. Maar ondanks dat is de leegloop dan ook minder bij intensief gebruik. Hopelijk biedt 7.1 verbetering. Anders zou apple het moeten toelaten om ios6 terug te kunnen zetten |
|
|||
|
|||
Ik heb net zoals mijne maat nog steeds dezelfde miserie ze.
De appstore in gaan en tis prijs, opeens batterij zeer warm en de procenten vliegen er ferm af. Ik kan het bij mij oplossen nu maar bij mijne maat lukt het trucje niet. Ik moet dus uit de appstore blijven en ik kan nikske downloaden zelfs al ga ik er in. De apps blijven bv gewoon draaien of het loopt gewoon meteen vast. |
|
|||
|
|||
Ben je heel zeker dat je niet met iOS 7.1 Beta aan het spelen bent? In iOS 7.1 Beta is er wel een probleempje met de App Store.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bijna een week verder en batt gaat steeds sneller leeg en gebruik hem zelfs minder dan voorheen.. Geen zin meer in iphone. Leg hem wel op de hoek vd straat :0
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Op mijn werk is een nieuwe Wi-Fi geplaatst beter ontvangst accu gaat langer mee dus!!!!! Hoera
Hoorde een gesprek dat iemand een andere sim dus provider gebruikte van Vodafone naar KPN betere ontvangst accu ging veel langer mee!!!! Dit soort zaken heeft dus wel invloed op je accu gebruiks duur |
|
|||
|
|||
Dat zal bij mij dan ook de verklaring zijn
Ik deed 8u en nu zo'n 4u en half Toevallig had ik net een nieuwe provider en had ik toen ook geupdate naar 7.0.2 Wist dus niet goed waaraan het lag. |
|
||||
|
||||
Je hebt toch garantie op je iPhone 5? Die kan je claimen bij de winkel waar jij je iPhone hebt aangeschaft.
|
|||
|
|||
Ben blij dat ik mijn iPhone 5S snel heb verkocht geen batterij gezeur meer met me Samsung S4
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voice Over werkt zeer slecht na installatie IOS 6 | HenkRensink | iPhone algemeen | 2 | 03-10-12 08:01 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
zeer slecht geluid bij bellen | binabik | iPhone algemeen | 20 | 25-02-09 17:11 |
1.1.3 naar 1.1.4 via Ziphone ---> zeer slecht belsignaal | KSH | Unlock [archief] | 36 | 08-06-08 14:22 |
|
|