Hoe denken jullie over de batterij van de Iphone 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik gebruik kan maken van 4g is mijn batterijverbruik beter geworden en doe ik al snel 1 tot 1,5 dagen meer met een lading ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie van de batterij van de Iphone 5s? |
|||
Geen problemen mee. | 17 | 65,38% | |
Voor mij nét genoeg. | 4 | 15,38% | |
Het had van mij wat langer gemogen. | 6 | 23,08% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Sinds ik gebruik kan maken van 4g is mijn batterijverbruik beter geworden en doe ik al snel 1 tot 1,5 dagen meer met een lading
Lijkt alsof de 4g technologie veel zuiniger is als de 3g ondanks dat het zou lijken dat het juist andersoms zou zijn het zoveel meer bandbreedte en down/upload snelheid.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe meer bandbreedte, hoe meer energie. Hoe hoger de frequentie, hoe meer energie. (E=mc2 en E=hv)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je met een hogere bandbreedte (4G) bv. 100 MB data kan versturen in 30 seconden en met een lagere bandbreedte (3G) in bv. 240 seconden dan heb je maar 30 seconden energie verbruikt ipv. 240 seconden.
In één van die honderden andere "batterijtopics" heb ik eens een wetenschappelijk artikel geplaatst van AT&T over het energieverbruik met GPRS/EDGE/UMTS/HSPDA/LTE. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn ervaring met Samsung telefoons de afgelopen 15 jaar en die van familie en vrienden is dat Samsung batterijen absoluut niet beter presteren dan die van Apple. Dan gaat het om Samsung feature phones van 15 jaar geleden (de Nokia rip-offs zeg maar, oké telefoons die zeker het eerste jaar ongeschonden uithielden) en om Galaxy S2, 3 en 4's. Die Galaxy batterijen beginnen na 6 maanden het leven te laten en de capaciteit neemt merkbaar af, zonder hevig gebruik whatsoever. Nogmaals: gebaseerd op onze ervaring. Ingebouwde batterijen zijn sowieso ontworpen om het langer uit te houden dan vervangbare en uitneembare batterijtjes. Of is dat een urban legend gebaseerd op de langere batterijduur van de iPhone? Overigens (poll) mag van mij de batterijduur altijd wel langer. De ontwikkeling van batterijen staat niet stil, de implementatie echter wel.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik haal gemakkelijk 3 dagen met een volgeladen batterij. De Mrs. met een identiek toestel redt het niet tot de avond (1800 contacten, 2000 volgers op Twitter, een achterstand van 9000 e-mails).
Werkelijk gebruik bepaalt de accuduur. |
|
|||
|
|||
Wat wel jammer is, is dat in Friesland 4g pas uitgerold word in helft 2015. Laat ik nu net in Friesland wonen... Tot die tijd zal ik het met 3g moeten doen
|
Labels |
batterij, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ver laten jullie je batterij leeglopen? | bokkie1978 | iPad algemeen | 27 | 04-08-10 23:57 |
Hoe denken jullie over de iPhone 4? | brasshopper | iPhone algemeen | 15 | 20-07-10 03:10 |
Denken jullie dat de Iphone 3Gs nu gratis wordt? | pasmel | Koopinformatie Nederland | 0 | 25-06-10 21:04 |
Hoe lang gaat jullie batterij mee? | maloutje191 | Archief | 3 | 25-03-10 22:31 |
wat denken jullie? | frankJB | Archief | 10 | 13-04-08 00:32 |
|
|