Configureren met iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een iPhone 5 overgekocht. Doordat ik mijn 5 zelf verzopen had (in de kroeg..) heb ik tijdelijk een iPhone 4S gebruikt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Configureren met iTunes
Hallo,
Ik heb net een iPhone 5 overgekocht. Doordat ik mijn 5 zelf verzopen had (in de kroeg..) heb ik tijdelijk een iPhone 4S gebruikt. Nou wou ik via iTunes een backup maken, echter krijg ik maar 2 opties: 'Configureer als nieuwe iPhone' en 'Zet een oude backup terug' (van ergens in mei) Bovenaan staat ook: Welkom bij je nieuwe iPhone .. Hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon via iTunes een backup kan maken? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes wil iphone opnieuw configureren | Brimme | iTunes | 8 | 29-07-15 20:26 |
iTunes: configureren als nieuwe iPhone? | johdon | iPhone algemeen | 23 | 26-10-14 22:15 |
Windows: Itunes (11.1) wil blijven configureren | bloedzuiger12 | iTunes | 1 | 25-09-13 22:19 |
Foutmelding in iTunes bij configureren iPhone 4 | wilmavdh | iTunes | 4 | 10-07-11 16:51 |
Windows: programma's met itunes configureren | RickDeMan | iTunes | 4 | 22-01-09 23:15 |
|
|