scheurtje in behuizing
Bij mij zit de scheur ook in het midden van de dock aansluiting, is ongeveer 2cm. Heb Apple wel proberen te bellen, maar daar word je door verwezen naar je telefoon aanbieder, in mijn geval T-Mobile en die zei dat het onder de garantie valt en op gestuurd moet worden. Ben hem nu een week kwijt en heb verder nog niets gehoord. Zodra ik wat hoor laat ik het weten
|
Ik heb t mobile net eens een mailtje gestuurd dat ik gewoon een nieuw toestel wil zonder wachten op reparatie en zo. Het gaat hier om een witte 3G. Wat willen ze daar bij de reparatie doen, wat secondelijm erop. Gewoon een nieuwe, wachten hou ik niet van. Nu eens kijken wat ze terug mailen, anders ga ik hun bellen.
|
Mijn toestel is sinds vrijdag opgestuurd, met 2 weken zou ik hem uiterlijk weer krijgen werd mij gezegd.
Ben benieuwd. |
Mijn toestel is vorige week vrijdag voor de 3e keer opgestuurd. In de winkel had men vervanging beloofd, mits ik de originele verpakking nog had. Deze heb ik niet meer, dus moesten ze hem opnieuw opsturen, overigens is het tegen de wet om de originele verpakking te eisen, maargoed, in de hoop dat het nu toch eindelijk goed zou komen toch maar weer op laten sturen.
Ik krijg nu van de reparateur een brief, dat ik 270 euro moet betalen voor vervanging, omdat ze het zien als gebruiksschade en dat het niet onder de garantie zou vallen. Ik ben natuurlijk niet gek en laat dit niet doen. Ik ben weer behoorlijk pissig en bel ze morgen maar weer eens op. Desnoods ga ik bij ze langs, dan mogen ze laten zien wat er mis is (Rijswijk is op de route naar huis van werk), want ik geloof het niet. Krasjes zie je niet als je het tegen het licht houdt, haarscheurtjes wel, omdat deze het licht breken. Ik word hier inmiddels pisnijdig van en sta nu echt op het punt om de rechtsbijstand en de geschillencommisie in te schakelen. Desnoods ontbind ik het contract wel en koop een nieuwe, als dat is wat ze willen. Iedereen die hem heeft opgestuurd: succes, Solid Vision heeft geen flauw benul van hun zaakjes en ik acht de kans steeds kleiner dat ze je helpen, tenzij je altijd een hoesje er omheen hebt gehad en geen miniscule krasjes hebt, dan zou het nog moeten lukken. Ik hou jullie wel weer eens op de hoogte. |
Zaterdag een SMS van de T-Mobile store, ik kon mijn toestel weer afhalen.
Vandaag gedaan, toestel was vervangen onder garantie :) |
Dus als ik dit topic lees is er welgeteld 1 iemand die zijn iphone onder garantie heeft kunnen laten maken??
|
@exepti0n: Nice.
Nu moet ik het ook nog zien te regelen.. Ik vind het wel erg vreemd allemaal.. De ene verwisselen ze wel, de andere niet.. Had je een witte of zwarte? |
Zie foto in een van mijn berichten :o
Het staat trouwens zelfs onder mijn nick |
Ik heb sinds een paar dagen ineens spontaan een barst zitten bij mijn dock connector :(. Mijn iphone is nog nooit gevallen of ergens tegen aan gestoten terwijl hij in mijn broek zak zat. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Valt dit ook onder garantie, of gaat me dit een hoop geld kosten ?
http://img185.imageshack.us/img185/9783/foto2ze8.th.jpghttp://img185.imageshack.us/images/thpix.gif |
Zo, dat is een nasty scheur. Dat zal moeilijk worden om te gaan claimen.
Ik wil mensen nog wel waarschuwen voor het broekzak fenomeen. In je broekzak komt je telefoon juist onder spanning te staan tijdens traplopen, stoel gaan zitten etc...let daar gewoon op.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik zou er ook niet blij mee zijn...maar een garantiegeval zal het helaas niet worden, want dat valt onder valschade ook al heb je hem niet laten vallen. |
Best gek dat een zaktelefoon niet in je zak zou mogen. Ik kreeg een keer een toestel terug van reparatie omdat 'ie in m'n zak gezeten zou hebben er condens in het toestel was gekomen.
|
Is er al duidelijkheid over dit probleem of bij welke versies het opgelost zou moeten zijn?
|
Citaat:
|
Ik heb eindelijk goed nieuws! Vandaag bij de T-Mobile shop geweest met de brief die ik van Solid Vision heb gekregen. Na kort overleg met de manager vertelde de shopmedewerker mij dat ze toch mijn toestel gaan vervangen, met of zonder de originele doos!
Heerlijk, lang zeuren en aandringen werpt toch zijn vruchten af. In de loop van de week heb ik dan eindelijk een haarscheur-vrije telefoon! Oja, het gaat om toestellen met productieweek 27 tot 30, ongeveer. Het gaat dus echt om de eerste levering, die voor de 'early adopters' van 11 julie, zegmaar. De mijne is op 11 Juli gekocht. De early adopters zijn dus weer de sjaak. De toestellen van de laatste tijd hebben er geen last meer van. |
Kan je eindelijk weer eens genieten van de iPhone :)
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24. |