Android whatsapp geschiedenis overzetten naar iOS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb zojuist een iPhone 11 gekocht (voorheen Android gebruiker) en loop nu tegen het probleem aan dat ik mijn whatsapp geschiedenis moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Android whatsapp geschiedenis overzetten naar iOS
Hallo allemaal,
Ik heb zojuist een iPhone 11 gekocht (voorheen Android gebruiker) en loop nu tegen het probleem aan dat ik mijn whatsapp geschiedenis moet overzetten. Is er een manier om de omgekeerde weg te bewandelen, zonder die achterlijke mobiletrans applicaties etc te gebruiken? In de oude threads op dit forum is hier geen goed antwoord gegeven. Ik heb laatst mijn vader geholpen van iOS naar Android en dat was makkelijk te doen via WazzapMigrator (daarmee extract je de chatbackup via Itunes als een .sqlite bestand en die stop je dan in je android downloads folder). Wazzapmigrator werkt helaas alleen van iOS naar Android. Ik hoor graag van jullie! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit misschien https://www.iphoned.nl/tips/whatsapp...d-naar-iphone/
|
Labels |
android, backup, iphone, migrate, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WhatsApp geschiedenis van een contact overzetten. | Piedro938 | iPhone algemeen | 5 | 02-10-19 16:25 |
WhatsApp Android naar iOS | rsnhakan | iPhone algemeen | 5 | 20-01-18 14:53 |
Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer? | heywoodu | iPhone algemeen | 0 | 11-01-16 21:11 |
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone | applesjako | iPhone algemeen | 3 | 27-03-14 09:34 |
Van Isms naar Android overzetten | Judith123 | iPhone algemeen | 2 | 19-01-14 17:11 |
|
|